۹۶۶۱۱۷
۷۰ نظر
۵۰۰۴
۷۰ نظر
۵۰۰۴
پ

تا پایان دولت روحانی، استقلال قهرمان نمی‌شود

عبدالرضا موسوی بعد از اختلافات اخیر استعفای خود از هیات‌مدیره باشگاه استقلال را اعلام کرد. او که مبالغی به‌عنوان قرض در اختیار باشگاه قرار داده بود احتمالا به‌زودی به صف طلبکاران ملحق خواهد شد.

فرهیختگان: عبدالرضا موسوی بعد از اختلافات اخیر استعفای خود از هیات‌مدیره باشگاه استقلال را اعلام کرد. او که مبالغی به‌عنوان قرض در اختیار باشگاه قرار داده بود احتمالا به‌زودی به صف طلبکاران ملحق خواهد شد.

عضو مستعفی هیات‌مدیره استقلال درخصوص دلایل استعفایش و همچنین پشت‌پرده اختلاف بین مدیران استقلال به «فرهیختگان» گفت: «همه اینها بازی پشت‌پرده است. از وزیر به اینور همه بازی و سرکاری است و وضعیت تیم هم که می‌بینید افتضاح است! من فکر می‌کردم بتوانم به استقلال کمک کنم و وزیر هم قول داد تا بعد از مجمع ۴۸ساعته هیات‌مدیره را بچیند اما باز هم همه‌چیز سرکاری بود.»

او تصریح کرد: «من نمی‌گویم پرسپولیس تیم ضعیفی است یا قهرمانی‌هایش را زیرسوال نمی‌برم اما چرا در پشت‌پرده استقلال را می‌زنند؟ پرسپولیس هم حریفان را ببرد اشکالی ندارد اما اینکه وزیر ورزش استقلال را می‌زند برایم اظهر‌من‌الشمس است. شما به پرسپولیسی بودن وزیر شک نکنید. روز اول به او گفتم «چطورید وزیر پرسپولیسی؟!» پاسخ داد «تو هم که حرف بقیه را می‌زنی» و من گفتم این حرف مردم است و شما خلافش را ثابت کن. جالب اینکه بعد از مطلبی که چهارشنبه منتشر کردم، چند‌بار او پیام عذرخواهی داده و درنهایت گفت حالم بد است و باید به بیمارستان بروم!»

عضو مستعفی هیات‌مدیره استقلال درباره شائبه بحرانی‌شدن عمدی تیم‌های صدرنشین در آستانه دیدار مقابل پرسپولیس گفت: «اینها همه واضح است و شک نکنید پشت آن چیزی است و اینکه وزیر ورزش این کارها را می‌کند، بد است. اسنادی دارم که یک روز همه را منتشر می‌کنم تا مردم همه‌چیز را بفهمند، هرچند اگر مردم هم بدانند تاثیری ندارد چون همه دارند می‌نویسند که تا ۱۴۰۰ که دولت روحانی روی کار است هیچ اتفاقی برای استقلال نمی‌افتد‌. حاضر بودم خرج یک‌سال استقلال را بدهم اما آقایان دست از سر این باشگاه بردارند. دیگر چه می‌خواستند؟ اما انگ زدند که گفته‌ام پولم را با سودش می‌خواهم! الان می‌گویم پولم را بدهید و سودش را هم نمی‌خواهم اما کسانی که پرونده دارند و بازنشسته هستند، به دنبال مدیریت در استقلال هستند.»

موسوی در پاسخ به این سوال که چرا از روز اول واقعیت‌ها را نگفت و اکنون درحال افشاگری است به «فرهیختگان» گفت: «مگر می‌شود از روز اول با وزیر کل‌کل کرد؟ او باید به من اختیار می‌داد اما این اتفاق نیفتاد و مدام ما کوتاه آمدیم و درنهایت هم دوبار استعفای کتبی دادم که فکر کنم این‌بار آن را پذیرفتند.»

او با اشاره به انتخاب فتح‌الله‌زاده به‌عنوان سرپرست جدید استقلال که البته تا دیروز به‌طور رسمی اعلام نشد، تاکید کرد: «اگر فشار من نبود، سرپرستی فتح‌الله‌زاده را هم قبول نمی‌کردند و یک فشار گذاشتیم تا خلیل‌زاده کنار برود. الان همه گرفتاری استقلال زیر سر اوست. در استادیوم جلوی هواداران طوری دستم را گرفته بود که به او گفتم مگر زن و شوهر هستیم؟!»

عضو مستعفی هیات‌مدیره استقلال در پایان گفت: «هیچ امیدی به بهبود اوضاع و خود سلطانی‌فر تا زمانی که او وزیر ورزش است، نیست. صددر‌صد می‌گویم تا ۱۴۰۰ باز هم پرسپولیس قهرمان می‌شود و استقلالی‌ها هم به فکر بعد از ۱۴۰۰ باشند و فقط واقعیت‌های این چند سال را بدانند. واقعا خدا را خوش نمی‌آید که با اعصاب و روان ۵۰ درصد جامعه این‌طور بازی شود. بعد هم یک آدم معلوم‌الحالی مثل آن مجری تلویزیون که گفته‌اند در استقلال جوان کارمند فتح‌الله‌زاده بوده در برنامه پربیننده آنطور علیه من صحبت می‌کند. وقتی شما جنگ و دعوای رسانه‌ای را در اختیار داری معلوم است به دنبال چه هستی!»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایمان

      واقعا مثل یک آدم بی سواد مصاحبه کرده.دو سه تا مثال بزن که از پرسپولیس حمایت شده ولی از استقلال نشده.اگه وزیر پرسپولیسی بود چرا پول برانکو رو ندادن تا بمونه ؟

      پاسخ ها

      • استقلال سرور پرسپولیس

        یکیش قضاوت یکطرفه به سود پرسپولیس و به ضرر سپاهان

      • بدون نام

        شما هم دو سه تا مثال بزن که چرا تیمها در
        کورس یکباره وارد حاشیه میشن . استقلال و سپاهان و تراکتور و در نیم فصل با الان مقایسه کنید.همین هفته دوتا بازیکن شهر
        خودرو را محروم کردن که جلوی پرسپولیس نباشند.بازی سپاهان هم که سه امتیاز مفت
        بهشون دادن.در ضمن برانکو هم بخاطر شلوغی‌ها احساس خطر کرد و رفت .
        فقط مسائل مالی نبود

      • بدون نام

        چرا همه تیما مربیای خوبشونو از دست میدن پرسپولیس مربی خوب بدست میاره؟

      • بدون نام

        برانکو حداقل 3 سال ونیم بودش ما چی بگیم به نیم فصل نرسیده استراماچو نی فراری دادن

      • بدون نام

        پرسپولیس تیم بی ریشه ای هست.من که خودم تا پایان واگذاری کامل سرخابی ها دور لیگ برترو خط کشیدم چون اینجوری کمتر به سوگلی وزارت توجه میشه.

      • بدون نام

        همه مردم نمیگن فقط شما کیسه کشا و شله زردا میگین اونم از سوزش زیادیه

    • محمدی

      بابا برو خجالت بکش وزیر چه خاکی تو سرش بریزه آخه بیشرف وقتی پرسپولیس دوسال محروم شد از نقل انتقالات اون موقع هم میگفتین وزیر پرسپولیسی است چرا پول نداد که پرسپولیس محروم نشه این حرفای شما کلا خرافات و کذب است حتی کارشناس شبکه اینتر نشنال هم گفت این حرفها کلا لوس وبی مزه است هر کسی طرفدار هر تیمی هست وجدان اگه داره از رو لجاجت حرف نزنه مردونه وار صحبت کنه پرسپولیس مزد زحماتشو گرفته مدیریت داره بزرگتر داره الحمدالله همه دکتری ومهندسی دارن واسه همینه که نتایجش مهندسی شده است ؛ از لحاظ داوری که همگی دراین چند سال دیدن سالی که استقلال خوزستان قهرمان شد اگه اون سال اشتباهات داوری نبود شک نکنید پرسپولیس با اختلاف قهرمان میشد یا اینکه همین چند روز پیش استقلال دوبر یک مقابل تیمی اسمشو فراموش کردم پیروز شد گل دومش آفساید بود امسال شاید پنج برد واسه استقلال اینجوری بدست اومده یعنی اینا همشم کار وزیر بوده بابا ننگه بخدا خوب نیست مال همین حرفاست فوتبالمون پیشرفت نمیکنه المپیک نمیره داره نزول میکنه خجالت هم خوب چیزیه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پرسپولیس فقط و فقط با رانت در این چند سال جام گرفته، این را همه مردم به عینه شاهد بودند‌ . تیم حکومتی که حق بقیه تیم ها را تضییع کرده

      • بدون نام

        احسنت

      • بدون نام

        خیلی مطلب نوشتی اما تو سیاسی کاری حالیت نمیشه عزیز این چیزایی که گفتی اتفاق در فوتباله

      • علی 11

        مگه کم نتیجه 1 هیچ گرفتین با ناداوریها و پنالتی های زورکی

      • ج

        خدا وقتی دیده پرسپولیس یه تیم مردمی است وپول هم نداره مثل بعضی تیمهادرهرفصل ۳۰ بازیکن ستاره ودرجه یک داخلی وخارجی بگیره چشم وگوش ایناراکور وکر کرده وتخم حسادت رادر دلشان کاشته که بجای تلاش وتمرین ورفع ضعف وپیشرفت تیم خودشان هیچ کاری نکنن وبه این تکیه کنن که تلاش وتمرین هیچ فایده ای نداره چون وزیر طرفدار تیم پرسپولیس است ودلسردباشن این کارخداست که جای حق نشسته قربان خدابرم

      • رضا

        خجالت بکش نوشته سه امتیاز مفت مقابل سپاهان، مردک مافیا میخواسته چون مصدوم داره برنامه باز یارو عوض کنه که قبلا کم نکرده و3تا قهرمانی استقلال هم بااین مافیا بوده بالاخره جلوشو گرفتن خدایی ندیدید تابش و مافیا چی می‌گفتند دستشون رو نشد همه بهشون نخندیدند بسه دیگه توقع داشتین بازی مجدد بزارن یا3هیچ بدن به سپاهان اول فصل کی بود بمب میترکوند چی شد مقابله باپرسپولیس تلاش میخواد نه حرف مفت به حرف مفت ادامه بدید حالاحالاها جام نمیبینید

      • بدون نام

        اگر محروم شد نذاشتن یه مستخدم باشگاه هم از تیم بره. ولی تیم تاج محروم نبود سالی دهتا بازیکن از دست می‌داد. تو اوج نقل و انتقالات بی صاحب میشد. مانند نیم فصل اول که کسی نبود براش یار گیری کنه. و نتیجه اش شده این. همه و همه به خاطر نبود امکانات از زمین گرفته تا جوراب ورزشی ببین یه لشکر مصدوم رو دستش هست. برید آمار تمرینات و هواپیما آخرین بازیش رو در بیارید متوجه میشید چه خبره. اگر جای فرهاد مجیدی یک مربی خارجی بود الان اونم فرار می‌کرد.

    • مجتبی از طهران

      درست میگی آقا ولی چه فایده داره تو این مملکت هر کس میز و منصب داره همراه با نفع لاله بعد تازه یادش میوفته افشا کنه(اگر افشا کنه!)

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فقط موندم چرا این قد واقعا بی فکر حرف میزنید وقتی تیمتون در برابر تیم آخر جدول می بازد پرسپولیس مقصر ه بسه دیگه مردم مثل شما نیستن به اینجاشم فکر میکنند

    • بدون نام

      اینها همه بهانه دعواهای داخلی مدیریته و اینکه هی میگن از روز اول میدونستم ... غلط کردی میدونستی و قبول کردی. بی عرضگی و بی لیاقتی خودتونو با انگ زدن به این و اون پنهان میکنید. خودش به وزیر گفته " چطوری وزیر پرسپولیسی " و این حرف را سند پرسپولیسی بودن اون میدونه. کل تیمها جمع بشن نمیتونن لیاقت و قدرت پرسپولیس را زیر سوال ببرند. حالا هی بسوزید و هی ناکارامدی خودتون را بندازید گردن وزیر و فیفا و زمین و بارون و تگرگ و داور و درو دیوار.....
      برید فکر چاره کار باشید بیچاره ها ، بدبخت کردید تیمهای مردمی رو. بیچاره کردید شماها با این حرفاتون استقلال و تراکتور و سپاهان رو. این سه تا تیم از شماها میخورند نه از وزیر و غیره

      پاسخ ها

      • فروغی

        چرا همیشه پرسپولیس تو اسیا با داوری مشکل داره واگه زیاد عرضه داره برا یه بار هم که شده قهرمان اسیا بشه تازه ان وقت طرفداراش سرشان بالا بیارن چونکه اونجا نه وزیری هست نه داوری!!؟؟؟؟

      • بدون نام

        حالا ۱۴۰۰ میگذره وخواهی دید که چه به روز پرسپولیس میاد

      • m

        اخه کیسه شما بدون بازیکن قرضی قهرمان شین الان چرا نمیشین . . در حد ما نیستسین . اگرم زیاد سوز داره اب معدنی بزن . اون کیسه ها بودن تو دولت احمدی نژاد رانت بازی داشتن ولی بازم حریف نبودین چون مال تیم نیستین کدو هستین توهم کارهای خودتونو دارین

    • بدون نام

      دمت گرررررم

    • بدون نام

      احسنت حرف حساب

    • بدون نام

      آره برید رای بدید تا ۱۴۰۰ با روحانی ....

    • بدون نام

      موسوی باید حرفاش را با سند ثابت کنه وگرنه هواداران ارتس سرخ وکیل میگیرن تا ثابت کنه

      پاسخ ها

      • hamed

        درتو بزار بنده خدا
        ارتش سرخ

      • ..

        خخخخخ وکیل

      • بدون نام

        ارتش سرخ !!!!!!!
        ها ها ها ها ها .‌‌‌...

    • بدون نام

      تهمت سنگینی زده این تازه بدوران رسیده

      پاسخ ها

      • احمد حیدری

        تهمت نیست حقیقته

    • بدون نام

      اول باید ثابت بشه که موسوی ثروتش را از چه راهی بدست اورده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به تو چه

      • فروغی

        از راه حلال راستی هدایتی از کجا اورده والان کجاس؟؟؟؟!!!!!!!!

    • فرشاد تاجی

      صحیح است صحیح است

      پاسخ ها

      • حسین

        واقعا دمت گرم یه مرد گیر اومد حقیقت و گفت

    • بدون نام

      بسکوت تازه بدوران رسیده ،هی خودتون ثروت باشگاه وببرین وشیره بمالونین روسرهوادارانتون، تو نمیتونی سوم جدولم بشی بدبخت بیچاره

    • بدون نام

      بزارید اینا با همین حرفا خودشون اروم کنن ما هم‌ میریم ب سمت پوکر‌قهرمانی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برودیوس

    • علی راستین

      آخه مردک شیرین عقل اگ دولت یا یکی از مسئولین پرسپولیسی بود اینهمه قرارداد چپل چلاق بسته میشد!؟طوی کدوم کشورسراغ دارید ک معاون وزیر امور خارجش بره دنبال مربی موردعلاقه هوادارن یه تیمی بامسئولان کشور دیگه ی مذاکره کنه ک مربی برگرده!؟به غیراز این!؟و بخصوص تیم استقلال!و کدوم تیم سراغ دارید بااینک بازیکنانش تابلو به دوپینگ هستند و جواب آزمایششون مشکوک اونم چی طوی دربی مهم کشور و چندسال بعدشم چندتااز بازیکنانش اعتراف کردن بازم هیچ اقدامی نشه!؟به غیراز ایران اونم باشگاه استقلال!موارد این مدلی کم نداره باشگاه غیر دولتی و حمایت نشده توسط دولت!خواهشنا تاریخ باشگاهتون مطالعه کنید

      پاسخ ها

      • فروغی

        کجای دنیا سراغ دارید ریس جمهور یه مملکت بیفته دنبال کار بازیکنی که کلاه برداری کرده

    • علی راستین

      آخه مردک شیرین عقل اگ دولت یا یکی از مسئولین پرسپولیسی بود اینهمه قرارداد چپل چلاق بسته میشد!؟طوی کدوم کشورسراغ دارید ک معاون وزیر امور خارجش بره دنبال مربی موردعلاقه هوادارن یه تیمی بامسئولان کشور دیگه ی مذاکره کنه ک مربی برگرده!؟به غیراز این!؟و بخصوص تیم استقلال!و کدوم تیم سراغ دارید بااینک بازیکنانش تابلو به دوپینگ هستند و جواب آزمایششون مشکوک اونم چی طوی دربی مهم کشور و چندسال بعدشم چندتااز بازیکنانش اعتراف کردن بازم هیچ اقدامی نشه!؟به غیراز ایران اونم باشگاه استقلال!موارد این مدلی کم نداره باشگاه غیر دولتی و حمایت نشده توسط دولت!خواهشنا تاریخ باشگاهتون مطالعه کنید

    • سامین

      به شرافتم قسم درست میگه . من چهار ساله دارم این حرفو میزنم.

    • سامین

      به شرافتم قسم درست میگه . من چهار ساله دارم این حرفو میزنم.

    • آرش

      یک زمانی همه این نامردیهای که در حق استقلال تو این پنج سال شد رو میشه.بعد قهرمانیهارو از پیروزی میگیرند.انشالله

      پاسخ ها

      • رامتین

        خخخ فک نمیکردم تا این حد سوزونده باشه خخخخ

    • بدون نام

      آقای موسوی شما هم نوچه هدایتی هستی وآمدی اسم ورسم پیدا بکنی که خوب یک عده شناختنت حالا گمشو سرجات ودرباره پرسپولیس حرف نزن مردک دیوانه خر مغز استقلال می رود در سیرجان می بازد چه ربطی به وزیر وپرسپولیس دارد چشمت کور دنگت نرم شب قبلش مصاحبه اونجوری نکنی تا روح وروان تیم بهم نزنی

    • بدون نام

      بدبخت کچل کمبود داشتی اومدی یک عده شناختنت حالا گمشو

    • بدون نام

      اینا همش جنگ مدیریتیه برای اینکه مدیر عامل بشین همینکه دستتون بهش نمیرسه از دکل وزیر بالا میرید این چند سال بلا نموند سر پرس پلیس آوردن دوپنجره از نقل و انتقال محروم شد وزیر کجا بود اونسال که استقلال اهواز هم امتیاز با پرس پلیس قهرمان شد جام رو داورای عزیزمون تقدیم استقلال اهواز کردند ۱۴ امتیاز از پرس پلیس گرفتن وزیر کجا بود همون سال بازم اشتباهات داوری جام حذفی رو از ما گرفت بازی با ذوب ا٪ن توپ به سینه بازیکن ما خورد پنالتی گرفتن ذوب آهن رفت بالا برانکو رو فراری دادن با آوردن عرب کودن وزیر کجا بود کالدرون رو فراری دادن وزیر کجا بود و........‌ مردم احمق نیستند احمق شمایید که به اهدافتون نمیرسید یقه وزیرو و وگیل و این و اون رو میگیرین شاید ذهن چند تا نوجوون رو شستشو کنی بعد بیان ورزشگاه فحش بدن سنگ بندازند ولی آدم عاقل میفهه کرم خود شمایید

    • حسن

      چرت حرف میزنی فقط شعار

    • مهرشاد

      سند داری رو کن مردیکه دزد

    • ایرانیم.

      این ات واشغالاازکجاپیدامیشن.اگه بازرسی کل کشوریقه این شخص روهم بگیره تامعلوم بشه ازکجااورده که طبق گفته خودش حاضربوده یکسال هزینه استقلالوکه حداقل 100میلیاردتومنه تقبل کنه اونوقت بجای بلبل زبونی وشانتاژوتهمت زدن به این واون یاازمملکت فرارمیکنه یادنبال سوراخ موش میگرده تاقایم بشه.

    • بدون نام

      مایه ی تاسفین.
      حالا هی دنبال پولت بدو.
      وقتی اونقد بی عرضه هستید که به تیمه های ته جدولی مببازین نبایدم جام ببرین. اراجیف می بافین

    • مهدی

      یکی اینکه خلیل زادتون رو شده که اصلا برای مذاکره با استراتون نرفته بوده و اصلا قصد نداشته استرا رو برگردونه حتما بخاطر این بوده که وزیر پرسپولیسیه
      در ثانی اعلام کردن کالدرون چون قبل از سال ۲۰۲۰ تسویه نکرده کل حقوقشو باید باشگاه بده در حالی که باشگاه پول نداشته بده البته چون وزیر پرسپولیسیه
      ثالث پول برانکو و دستیاراش رو نداشته بده چون وزیر پرسپولیسیه حالا حساب کنید توی این ۲ ساله چند میلیون یورو باید بدیم به مربی های مختلف فقط به این خاطر که وزیرمون پرسپولیسیه اصلا ما وزیر پرسپولیسی رو نخواستیم مال خودتون
      وقتی هوادارامون پول مربی و بازیکنا رو از جیب خودشون میدن تا تیم بتونه بازیکن یا سرمربی خودشو بگیره پس چرا انگ پرسپولیسی بودن وزیر رو میچسبونین
      اگر پرسپولیس بلند میشه از تهران میره اصفهان و هتل رزرو میکنه و کلی خرج انجام میده تا بازیشو با سپاهان انجام بده اما سپاهان به هر دلیلی نمیاد ورزشگاه و اگرم میاد برای بازی نمیاد و نتیجه ۳ صفر میشه که بایدم بشه چون طبیعیه که غیر از این باشه واقعا کل ورزش میره زیر سوال چه ربطی به وزیر ورزش داره
      در مورد پدیده هم در جریان باشید وقتی تیمی با بازیکنی قرارداد میبنده و اصولی رعایت نمیکنه جریمه میشه و در این موقعیت جریمه شده دلیلی بر مهندسی شدن نتیجه نیست هر چند که اگر پدیده با تیم کاملشم بازی میکرد نتیجه همین بود شاید بدترم میشد تیم پرسپولیس از کمیته انضباطی ضربه زیاد خورده لطفا انگ پرسپولیسی بودن وزیر رو نچسبونین همین انگ چسبوندنا باعث شده تیمای دیگه کمتر تلاش کنن و فوتبال کسل کننده ای شده من فوتبال کسل کننده ای که قهرمانش چند هفته زودتر مشخص شه رو دیگه دوست ندارم مثل لیورپول و پرسمولیس که دیگه لیگشون کسل کننده شدن

    • رضا

      گربه دستش ب گوشت نمیرسه ...خخخ

    • مومو

      آخی مثل اینکه از همین الان پوکر کردن خیلیارو ترسونده بهتره برگردی تو غارت ما مدرکای آسیاتونم دیدیم :)

    • آبی آسمانی

      جانا سخن از دل ما میگویی ...

    • نوذر فخری

      اقای بی سواد شما باخت گل گهر سریجان به حساب وزیر ورزش میزارین واقعا خیلی احمقی

    • محمدرضا هلاکویی

      سلام.نه تنها دولت جناب آقای روحانی بلکه هردولتی که بیاید پرسپولیس قهرمان است.اینقدر بهانه نیاورید

    • علی

      فقط برای اینکه کلاهی برای خودش درست کنه رفت تو تیم کیسه الان هم که امده بیروندبا این اراجیف میخواهد اسم کثیف خودش رو برا کیسه کشا یادآوری و زنده نگه داره.کثافتهای آویزان

    • بدون نام

      همین روبدونید تو اسیا استقلال رو میشناسند وخیلی از تیم ها آروزی جایگاه استقلال رو دارن حالا هی زور بزنین تا خودتون رو به استقلال برسونین تا همین پارسال آرزوی فینال رو داشتین که برای ما خاطره است

    • اصلان

      تو اومدی کمک کردی به استقلال نزول شو گرفتی همین که مصاحبه میکنی معروف شدی الان بیخودی زر نزن
      همه هیات مدیره چیزی میگن توخلاف انهایی پس رای گیری برا چیه
      میخواستی مدیرعامل بشی زورت میاد

    • بدون نام

      یکی بگه چرا یحیی هنوز سرمربی شهر خودرو بوده لیست خرید برا پیروزی داده...
      اصلا مصاحبه برانکو رو بیارین ک چیکاره مملکتشون بوده ک تو کاخ نیاوران باشه و سلطانی فری هم ک اونجا باشه و دوسدار پیروزی خودشو معرفی کنه و حمایت. کنه
      ازشون

    • سبحان

      اینا همشون به عشق همین مصاحبه کردنا و تو‌چشم بودن میان تو فوتبال!
      باور کن الان کلی هم داره حال میکنه از اینکه دارن درباره استقلال باهاش مصاحبه میکنن!
      آخرشم بعد اینکه کلی گند میزنن از خاطره‌ها محو‌ میشن.

    • سبحان

      اینا همشون به عشق همین مصاحبه کردنا و تو‌چشم بودن میان تو فوتبال!
      باور کن الان کلی هم داره حال میکنه از اینکه دارن درباره استقلال باهاش مصاحبه میکنن!
      آخرشم بعد اینکه کلی گند میزنن از خاطره‌ها محو‌ میشن.

    • بدون نام

      شما اول خودتون برید موسوی و خلیل زاده رو از دادگاه بیارید بیرون بجون هم افتادن بیچارها این مسعولین شما بخاطر خوردن خوردن خودشون این شایعه هارو نیندازند باید ببینی چه به همدیگه میگن تا وقتی اینها سرلاشه استقلال دعوا دارند این تیم تیم نمیشه

    • اصلان

      هدایتی از همون جااوردکه مشاور اقتصادی کیسه اور د

    • اصلان

      هدایتی از همون جااوردکه مشاور اقتصادی کیسه اور د

    • اصلان

      هدایتی از همون جااوردکه مشاور اقتصادی کیسه اور د

    • بدون نام

      چه بسوزبسوزیه

    • بدون نام

      وزیر اگر نبود کییسه الان دسته دو بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج