۹۶۶۱۱۸
۱۵ نظر
۵۰۰۴
۱۵ نظر
۵۰۰۴
پ

راه حل انصاری‌فرد برای فرار از ۳ پنجره محرومیت

طبق قانون فیفا به باشگاه پرسپولیس به واسطه حضور بیرانوند، امیری، طارمی و رضاییان در جام جهانی ۲۰۱۸ پاداش تعلق گرفت که این مبلغ برای بازیکنان حاضر در جام‌جهانی چیزی حدود ۲۲۱هزار و ۷۸۰ دلار بود.

فرهیختگان: طبق قانون فیفا به باشگاه پرسپولیس به واسطه حضور بیرانوند، امیری، طارمی و رضاییان در جام جهانی ۲۰۱۸ پاداش تعلق گرفت که این مبلغ برای بازیکنان حاضر در جام‌جهانی چیزی حدود ۲۲۱هزار و ۷۸۰ دلار بود. با توجه به اینکه فیفا سابقه دوساله بازیکنان را بررسی می‌کند به پرسپولیس بابت مهدی طارمی هم با وجود آنکه در آن مقطع زمانی در الغرافه حضور داشت، پاداشی تعلق می‌گیرد.

با گذشت حدود دوسال از پایان جام جهانی، باشگاه‌های ایرانی هنوز نتوانسته‌اند طلب‌شان را از فیفا دریافت کنند. پس از حضور محمد‌حسن انصاری‌فرد به‌عنوان مدیرعامل پرسپولیس، تلاش‌های بسیاری شد تا طلب پرسپولیس را از فیفا که گفته می‌شود حدود ۶۹۶ هزار دلار بود، دریافت کنند. اتفاقی که البته هنوز رخ نداده و رایزنی‌ها ادامه دارد. روز گذشته سایت رسمی پرسپولیس اعلام کرد سرخپوشان به دلیل عدم پرداخت دستمزد ماهیانه بودیمیر محکوم شده‌اند.

براساس حکم فیفا باشگاه به پرداخت ۴۷۵هزار یورو به بودیمیر بابت مطالبات قرارداد فصل گذشته و قرارداد فصل جاری محکوم شده و ۴۵روز مهلت دارد و درصورتی که بدهی در مهلت تعیین‌شده پرداخت نشود پرسپولیس از جذب بازیکن داخلی و خارجی در سه پنجره نقل و انتقالاتی محروم می‌شود اما این محرومیت در هر بازه زمانی به محض تسویه بدهی مرتفع می‌شود. نکته جالب اینجاست که پس از جدایی بودیمیر، برخی مسئولان پرسپولیس خبری به رسانه‌ها دادند که نشان می‌داد باشگاه ایمیلی به بودیمیر زده و گفته به تهران بیاید و پولش را بگیرد اما او نیامده و بنابراین هیچ غرامتی بابت عدم‌پرداخت دستمزد به او داده نخواهد شد.

این همان سیاستی است که ایرج عرب در قبال برانکو نیز به کار برد و نتیجه‌ای در برنداشت. پرونده شکایت بودیمیر هم مانند برانکو ناکام بود و شکست دیگری را برای باشگاه پرسپولیس به ارمغان آورد.پس از آنکه حکم محکومیت پرسپولیس به دست مسئولان این تیم رسید، تکاپوها برای ثبت اعتراض و البته عقب‌انداختن اجرای حکم آغاز شد. البته این تلاش‌ها معمولا بی‌فایده است، زیرا طی مدت بررسی مجدد پرونده، باشگاه مجبور است غرامت تاخیر را پرداخت کند. حالا پرسپولیس دو انتخاب دارد؛ نخست آنکه تمام مبلغ را طی مدت ۴۵ روز به حساب بودیمیر واریز کند یا قید سه فصل حضور در پنجره نقل و انتقالات را بزند و درنهایت نیز این پول را پرداخت کند.

راه سوم اما این است که این باشگاه طی نامه‌نگاری‌ها از فیفا بخواهد طلب بودیمیر را از طلب این تیم از فیفا پرداخت کند. اتفاقی که پیش از این هرگز رخ نداده بود، زیرا مشکلاتی نظیر تحریم باعث شده فیفا نتواند به هیچ روشی این پول را حتی به‌عنوان پرداخت طلب پرسپولیس هم به بودیمیر پرداخت کند. اتفاقی که البته استقلالی‌ها مشابه آن را در پرونده پروپیچ تجربه کردند و با نامه‌نگاری‌ها درنهایت طلب مهاجم کروات‌شان پرداخت شد و حالا سرخپوشان درگیر آن هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اس اس چهارفینال و دوجام آسیایی ⭐⭐

      راه حلش پیش وزیروحکومته

      پاسخ ها

      • H

        تا شما بسوزید و بسوزید....

      • بدون نام

        شما دلتون خوش کنین به همان دوستاره زمان دغیانوس تیغ علیشاه

      • بدون نام

        اگر پرسپولیس از سه تا پنجره نقل و انتقالات محروم بشه مطمئن باشید تیمهای مدعی دیگر را هم طوری محروم و تضعیف میکنند که مثل سالهای قبل تیم حکومتی کم نیاره .علی پروین هم قول داده که در انتخابات بعدی هم در انتخابات از نمایندگان
        حکومت حمایت که ....

      • ج

        اگه وزیر پرسپولیسی است پس چرا پرسپولیس تاحالانتوانسته پاداش بازیکنانش که درتیم ملی بازی میکردن را ازفیفا بگیره اما استقلال و بقیه تیمها به پولشان رسیدن
        چرا وزیر واسه برگرداندن استراماچونی به هردری زد آخرش پول استرا ماچونی رایکجادادن اماایشون بازهم نیامدامابرای برگرداندن برانکوهیچ اقدامی نکرده وخیلی چراهای دیگه.............

    • hamed

      بابا مسعودشون میده خیالشون راحت

      پاسخ ها

      • علی

        نخیر مسعودش فقط پول استرا رو داد
        ما که مثل شما تیم حکومتی نیستیم که پول بهمون بدهند
        افتاد؟؟؟؟؟؟

      • علی

        نخیر مسعودش فقط پول استرا رو داد
        ما که مثل شما تیم حکومتی نیستیم که پول بهمون بدهند
        افتاد؟؟؟؟؟؟

      • علی

        نخیر مسعودش فقط پول استرا رو داد
        ما که مثل شما تیم حکومتی نیستیم که پول بهمون بدهند
        افتاد؟؟؟؟؟؟

      • علی

        نخیر مسعودش فقط پول استرا رو داد
        ما که مثل شما تیم حکومتی نیستیم که پول بهمون بدهند
        افتاد؟؟؟؟؟؟

      • بدون نام

        تا کور شود هرآنکه نتوان دید.خخخخخخ۶۶۶۶۶۶

    • مهدی

      راهش همونه که برا پروپئیچ و استراماجونی وزیر ورزش و امور خارجه و بانک مرکزی باهم انجام دادن

    • hamed

      راهش فقط همونه که انتقال طارمی و جعل سند و انتقال گوش رو درست کرد بازم از همون راه وارد بشین

    • hamed

      راهش فقط همونه که انتقال طارمی و جعل سند و انتقال گوش رو درست کرد بازم از همون راه وارد بشین

    • حمید موحد

      اخه اینو قردادها که باشگاه میبنده مدیر عامل در درجه اول مقصر هست که سالیان سال اینو قراردا دها بسته میشه با خسارت میدن کسی از مدیران باز خواستی هم نمیکنه همه هم دنبال مدیر عامل شدن هستن باشگاه را هم واگذار نمیکنن یک جای کاری برای دو تیم استقلال و پرسپولیس میلنگه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج