۹۶۶۱۷۷
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

ال‌کلاسیکو و دربی ایتالیا زیر سایه کرونا!

شیوع بیماری کرونا این روزهای روی ورزش به خصوص فوتبال هم تاثیر زیادی گذاشته. به طوری که کلی از رقابت‌های سراسر دنیا یا لغو شدند یا بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شوند.

خبرآنلاین: ویروس کرونا؛ این جدیدترین مهمان ناخوانده دنیای ورزش است. این روزها به دور از همه حواشی، همه دعواها و همه اشک‌ها و لبخندهای دنیای ورزش به خصوص فوتبال، بیماری کرونا همه چیز را تحت تاثیر خودش قرار داده.

از لغو بازی‌های ورزشی در کشورهای مختلف تا بدون تماشاگر شدن برخی از مسابقات ورزشی. فوتبال از لحاظ همه‌گیر بودن بیشترین ورزشی است که این روزها با کرونا دست و پنجه نرم می‌کند.ویروس کرونا ویروس شکست‌ناپذیری نیست اما فعلا و در این برهه زمانی کشورهای مختلف با توجه به شرایطی که دارند در خصوص برگزاری مسابقات ورزشی تصمیم‌گیری می‌کنند.

امشب در مادرید الکلاسیکو برگزار خواهد شد و در تورین جدال حساس اینتر و یووه. دیدار دوم بدون حضور تماشاگر و دیدار اول تا این لحظه بدون مشکل. این تفاوت بین تصمیم‌گیری‌ها در کشورهای مختلف را نشان می‌دهد اما هیچ بعید نیست در همان کشور اسپانیا یا حتی انگلیس که فعلا به نظر خبری از کرونا در آن نبوده در آینده‌ای نه چندان دور تصمیمات دیگری گرفته شود.

چیزی که مشخص است این است که فعلا جامعه ورزش حسابی گرفته این پدیده شده و اگر بگوییم همه مسابقات ورزشی سال ۲۰۲۰ تحت‌تاثیر کرونا خواهد بود پر بیراه نگفتیم. به این لیست حتی می‌توان المپیک ۲۰۲۰ توکیو را هم اضافه کرد. وقتی مشخص می‌شود که کشوری مثل انگلیس قصد استفاده از این فرصت و گرفتن میزبانی از ژاپن را دارد، می‌توان گفت کرونا این روزها جلوتر از هر حریفی اولین رقیب برای همه ورزشکاران است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چون زغال حکومتی میزبانه واسه همین بی تماشاگر نشده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج