جاباما
۹۶۶۲
۵۰۲۰
۵۰۲۰
پ

اصول خانه داری

تکنیک های جادوگری در منزل

براي اين‌كه بتوانيد ريختن روغن در تابه را كنترل كنيد مي‌توانيد به اين روش عمل كنيد. در پلاستيكي قوطي روغن را باز كنيد اما در زيري را باز نكنيد.

تکنیک های جادوگری در منزل

حرفه‌اي باشيد

تکنیک های جادوگری در منزل
  • براي اين‌كه بتوانيد ريختن روغن در تابه را كنترل كنيد مي‌توانيد به اين روش عمل كنيد. در پلاستيكي قوطي روغن را باز كنيد اما در زيري را باز نكنيد. روي آلومينيوم زيري با چنگال ۳ سوراخ ايجاد كنيد. زمان ريختن روغن بايد قوطي را به حدي كج كنيد كه از سوراخ زيري روغن بريزد و از سوراخ بالايي هوا وارد قوطي شود. با اين روش روغن خيلي كم مي‌ريزد و شما مي‌توانيد ريختن آن را كنترل كرده و كمتر از روغن استفاده كنيد.
تکنیک های جادوگری در منزل
  • براي پيمانه كردن مواد‌غذايي پودري، مي‌توانيد از اين روش جالب استفاده كنيد. روي در قوطي يك چسب كاغذي بچسبانيد و وقتي با پيمانه شكر، بيكينگ‌پودر، پودر كاكائو يا چيزهاي ديگر را بر مي‌داريد سر پر پيمانه را با آن بگيريد.


نه فقط براي دندان‌ها

تکنیک های جادوگری در منزل

فكر مي‌كنيد خميردندان به چه درد مي‌خورد؟ به درد مسواك‌كردن دندان‌ها؟ اشتباه مي‌كنيد. اين فقط يكي از چند كاربرد خميردندان در نظافت است. براي اين‌كه بتوانيد از تمام خواص اين تميز‌كننده جادويي استفاده كنيد، كمي خميردندان كنار بگذاريد و اين متن را بخوانيد.

  • وسايل روي ميز: روي ميز تحرير شما هميشه پر از وسيله‌هايي است كه سياه و كثيف شده‌اند. مي‌توانيد كمي خميردندان روي مسواك بماليد و بعد آن‌ها را با يك دستمال تميز پاك كنيد تا مثل روز اول سفيد و تميزشوند.
  • كليدهاي پيانو: كمي خميردندان روي يك دستمال پنبه‌اي مرطوب بماليد و كليدها را با آن تميز كنيد. بعد يك دستمال خشك روي كليدها بكشيد تا كاملا تميز شوند.
  • نقره‌جات: كمي خميردندان روي پارچه كمي زبري بماليد و با آن نقره را بسابيد تا كاملا سفيد شود. بعد آن را با يك پارچه تميز مرطوب پاك كنيد.
تركيب يك ماده ساينده ضعيف، يك شوينده و يك ماده ضدباكتري باعث مي‌شود، تا خميردندان يك ماده عالي براي جنگ با لكه‌ها باشد. خميردندان معمولي كه به‌صورت ژل نيست مي‌تواند به‌عنوان سفيد‌كننده و از بين برنده رسوب استفاده شود. شما مي‌توانيد از خميردندان براي اين موارد استفاده كنيد.


همه حقه‌هاي غذاساز

تکنیک های جادوگری در منزل

از غذاساز چند‌ جور استفاده مي‌شود كرد كه بسياري از آن‌ها را نمي‌دانيد و براي هر كدام از آن‌ها سراغ خريد وسيله جديد مي‌رويد. با استفاده از دستگاه غذاساز مي‌توانيد اين كارهاي مشكل آشپزخانه را ساده كنيد و همه كارها را فقط با همين وسيله انجام دهيد.

  • با غذاساز مي‌شود خمير را ورز داد. خمير پيتزا، نان و باقي خميرهاي سفت، بدون اين‌كه خسته شويد در غذاساز آماده مي‌شوند.
  • پياز را در غذاساز خرد كنيد، گوشت را به آن اضافه كنيد، نمك و فلفل بزنيد و بگذاريد كاملا هم بخورد. همبرگر شما آماده است.
  • براي درست كردن غذاي كودك لازم نيست وسيله اضافي بخريد. مي‌توانيد غذاي پخته را در غذاساز بريزيد تا كاملا له شود.
  • به جاي اين‌كه هر بار پنير را رنده كنيد مقدار زيادي از آن را در غذاساز بريزيد و رده كنيد و همان‌طور رنده شده در فريزر نگه‌داريد.
  • ميوه‌ها را به همراه يخ در غذاساز بريزيد تا يك نوشيدني خوشمزه تابستاني داشته باشيد.
  • شكلات تلخ را در غذاساز خرد كنيد و كيك را با آن تزئين كنيد.


تكنيك‌هاي جادويي

تکنیک های جادوگری در منزل
  • اگر مي‌خواهيد دكمه‌اي كه دوخته‌ايد هيچوقت پاره نشود آن را با نخ دندان بدوزيد و ته نخ‌ها را گره بزنيد.
تکنیک های جادوگری در منزل
  • اگر به ميله كف دسته جاروبرقي شما مو، نخ يا آشغال‌هاي ديگري چسبيده كه به آساني جدا نمي‌شود مي‌توانيد با كمك يك بشكاف، آن‌ها را ببريد و بعد به راحتي جدا كنيد.


ايده‌هايي براي اتاق كودك شما

تکنیک های جادوگری در منزل
  • اگر كودك شما عادت دارد هميشه وسايلش را به هم بريزيد، مي‌توانيد براي اين‌كه او را به مرتب كردن اتاقش تشويق كنيد از يك ايده جالب استفاده كنيد. روي يكي از ديوارهاي اتاقش يك بورد فومي بچسبانيد. به راحتي مي‌توانيد با ماژيك روي فوم طرح وسايل كودك را بكشيد. كنار هر وسيله يك ميخ بلند به فوم و ديوار بزنيد تا كودك از روي شكل وسايلش را به ديوار آويزان كند.
تکنیک های جادوگری در منزل
  • اگر يك پسركوچولو در خانه داريد، مي‌توانيد با يك طراحي جالب او را هيجان‌زده كنيد. زوار در اتاقش را مشكي كنيد و درست مثل يك جاده روي آن طرح‌هاي منقطع سفيد بكشيد. وقتي جاده شما كامل شد، كف چند تا از ماشين‌هاي اسباب‌بازي او آهن‌ربا بچسبانيد. ماشين‌ها به زوار فلزي در خواهند چسبيد و شكل يك جاده بامزه را تداعي مي‌كنند.

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

تکنیک های جادوگری در منزل

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج