۹۶۶۲۰۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مانه: نمی‌دانستم به قهرمان لیگ مدال می‌دهند‍!

سادیو مانه ستاره خط حمله لیورپول می‌گوید نمی‌دانسته که بازیکنان تیمی که قهرمان لیگ برتر انگلیس می‌شود هم بعد از کسب قهرمانی مدالهایی انفرادی دریافت می‌کنند.

ورزش سه: درحالیکه لیورپول این روزها با ۲۲ امتیاز اختلاف نسبت به نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش مقتدرانه صدرنشین لیگ برتر انگلیس است و به نظر می‌رسد بعد از سی سال موفق خواهد شد اولین قهرمانی دوباره خود در انگلیس را تجربه کند، سادیو مانه ستاره سنگالی این تیم می‌گوید او به فکر افتخارات فردی نیست و حتی نمی‌دانسته که بازیکنان تیم قهرمان لیگ برتر هم بعد از قهرمانی مدالهایی انفرادی دریافت می‌کنند.

سادیو مانه در گفتگویی با بی‌بی‌سی گفت:" من همین دیروز شنیدم که اگر ما قهرمان لیگ برتر شویم، مدالهایی انفرادی هم دریافت می‌کنیم. تا قبل ازاین نمی‌دانستم که چنین اتفاقی می‌افتد ولی مدال و افتخار فردی برای من مهم نیست".

مانه که سال گذشته با لیورپول نایب‌قهرمان لیگ برتر شده می‌گوید با وجود شانس بسیار زیاد لیورپول برای قهرمانی در فصل جاری، حاکمیت بلامنازع قرمزها در فصل جاری به راحتی بدست نیامده است.

مانه در این باره گفت:" رسیدن‌مان به این نقطه راحت بود؟ نه، ای کاش اینطور بود. می‌دانیم که لیگ برتر بهترین لیگ دنیا است و برای پیروزی در هر بازی باید با تمام وجود بازی کنید. ما همیشه با همین روحیه تلاش کرده‌ایم و می‌دانیم که در ادامه هم باید به همین ترتیب کار کنیم تا موفق شویم. هدف ما از اول قهرمانی بود و اگر این اتفاق بیفتد برای باشگاه و هوادارانش اتفاق بزرگی خواهد بود".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج