جاباما
۹۶۶۳۱۸
۱۸ نظر
۵۰۰۷
۱۸ نظر
۵۰۰۷
پ

فتح‌الله‌زاده: استقلال تا ۱۴۰۰ جام می‌گیرد

مدیرعامل سابق استقلال سرانجام به آنچه مدتها در انتظارش بود رسید و توانست حکم مدیرعاملی استقلال را از دست وزیر ورزش و جوانان بگیرد.

ورزش سه: علی فتح الله زاده حتی در روزهایی که در استقلال نبود عطش و اشتیاقش را برای رسیدن به کرسی مدیرعاملی این باشگاه پنهان نمی کرد. او از سال ۷۵ که توانست برای اولین بار به مدیرعاملی استقلال برسد تا امروز یکی از خبرسازترین مدیران این باشگاه بوده است. او حالا به استقلال بازگشته است و با وجود بدهی های بیشتر ، با فاصله ای که نسبت به قهرمانی در لیگ برتر و مشکلات و کمبودهای اساسی وجود دارد باید هواداران را راضی کند. او دیروز و در یک روز غیرتعطیل توانست وزیر را که تب سوزان مشکوک به کرونا داشت را به وزارتخانه کشانده و سرانجام کلید اتاق مدیرعاملی استقلال را بگیردو آنطور که خودش می گوید با اختیارات مکفی.

بدهی سنگین باشگاه

علی فتح الله زاده در ابتدای صحبت امروزش با خبرنگاران گفت:" آنچه مسلم است بدهی های سنگینی داریم البته در این دوره با وجود دوستان جدید دوره آخر بخصوص دکتر خلیل زاده که دوازده میلیارد هم آورده، بهترین شرایط مالی را نسبت به قبل داشتیم چرا که در دوره های گذشته متاسفانه در مورد پول تدبیر نشده است."

او افزود:"با وجود ۴۰۰ میلیارد پولی که به باشگاه وارد شده که خیلی پول است، نباید ۲۰۰ میلیارد بدهی مالیاتی داشته باشیم.اگر یادتان باشد آقایان گفتند بدهی ها تمام شد و وقتی ما برویم یک ریال بدهی نخواهیم نداشت ضمن اینکه اسپانسر ها را هم پول هایش را گرفته اند. شرایط آسانی نیست و باید با منزوی و خلیل زاده بنشینیم منابع را مشخص کنیم. امروز روزی است که باید نشان بدهیم مرام و معرفت چیست؟ من باشگاه را با سنگین ترین بدهی ها را تحویل گرفتم اما تقصیر کسی نمی اندازم."

او همچنین درباره شرایط مالی این فصل گفت:" من امسال هیچ منبعی ندارم. بدهی داریم اما منابع تامین شده تا آخر فصل نداریم و اجازه نمی دهد ما کار زیادی از این نظر بتوانیم انجام بدهیم."

استقلال را 5 سال به من بدهید

فتح الله در ارتباط با اینکه قبلا گفته بود استقلال را به من بدهید و مشکلاتش را حل می کنم گفت:"الان تیم را گرفتم و مثل دیگران توی سر خودم نمی زنم و آرام آرام مدیریت و تدبیر خواهم کرد. با این همه امسال بدهی ما داریم اما فصل بعد خواهید دید شرایط چگونه است. آخر فصل بیاید سراغ من ببینید باشگاه بدهی دارد یا نه؟ از اول سال تا آخر سال یک ریال بدهی نمی گذارم چون کارم را بلد هستم. الان هم باشگاه را آنطوری که باید به من ندادند ، من می گویم ۵ سال باشگاه را مدیریت پیمان به من بدهید، پول نمی دهم، وثیقه می دهم و این بدهی ها را هم می دهم. الان هم هستم نه اینکه الان نباشم."

او درپاسخ به این حرف موسوی که گفته تا ۱۴۰۰ نباید منتظر قهرمانی باشد گفت:" آن ها براساس مدیرانی که می خواستند بیاورند یا خودشان می خواستند باشند گفته اند امروز فتح الله زاده آمده و ما تا ۱۴۰۰ قطعا جام خواهیم آورد." او درباره همصدایی و دور شدن از حاشیه ها هم گفت:"می بینید که دوست عزیزم اقای موسوی مصاحبه می کند اما من جواب نمی دهم. ما می خواهیم کار کنیم و خدا پیغمبری اگر کسی خوب کار می کند بگوییم. آقای موسوی گزینه ای داشته برای مدیرعاملی من هم شاید یکی از گزینه های ایشان بودم. وقتی معلوم شد آقای موسوی دیگر نیستند که چهارشنبه این اتفاق افتاده، پنجشنبه آقای وزیر مریض شدند و جمعه رفتند بیمارستان - مشکوک به کرونا بودند که خداراشکر منفی شد- با تب و آنفلوانزا، روز جمعه که همه جا تعطیل است به خاطر اینکه کار باشگاه زمین نماند حکم من را زده است. انصاف نیست مشکلات خودمان و همه چیز را بیاندازیم گردن وزیر من منتقد وزارت هم بودم اما نمی توان کار خوب را نگفت." او با انتقاد از مدیران قبلی استقلال هم گفت:"اعتقاد دارم در چندسال گذشته مدیریت ضعیف بوده است. من را گذاشته اند که کار را انجام بدهم اگر کار خوب انجام نمی شود هوادار بداند من خوب انجام نمی دهم. آن ها از من باید بخواهند که خوب کار کنم. اگر کسی جلوی من را بگیرد من باید بایستم به اینکه سکوت کنم و بعد بگویم وزیر کرده است . همان موقع باید بگویم. اگر نگذارند کار کنم نباید بمانم. نباید وقتی با وزیر خوب هستیم یک گفمان داشته باشیم شرایط که تغییر کرد گفتمان ما با شرایط عوض شود. همه زحمت کشیدند خطیر، افشارزاده، خلیل زاده ، فتحی و منزوی زحمت کشیدند. امروز فضای مجازی خیلی وسیغ تر کار می کند و من خواهش می کنم که زود قضاوت نکینم. هواداران به من فرصت بدهند خودم را پیدا کنم که انشالله راه بیفتیم."

از مجیدی حمایت می کنم

فتح الله درباره اینکه گفته بود استراماچونی را برمی گرداند هم گفت:" من تا زمانی که فرهاد مجیدی کار می کند از او حمایت می کنم. مجیددی جوان و نترس است و انصافا امکاناتش خوب نبوده است.

ما الان مربی داریم و نباید راجع به مربیان دیگر اظهار نظر کنیم. من به غیر از فرهاد به کس دیگری فکر نمی کنیم انشالله کمک می کنم که او موفق شود و این تیم رابه جایگاهی که من دوست دارم برساند. قبلا من ایستادم او جام قهرمانی ایران را برده ومی خواهم بازهم کنار او بایستم و این بار جام قهرمانی آسیا را بگیرم. آن روز اگر به آرزویم رسیدم -که به هوادار بدهکار هستم- با آرامش از مدیریت خداحافظی کنم و کنار پیشکسوتان تیم را تشویق می کنم."

او همچنین در ارتباط با سرپرست تیم و سعید رمضانی گفت:" چرا باید رمضانی تغییر بکند. او مگر استعفا داد است. نباید به این زودی سرپرست تیم را تعویض کنیم . به خاطر ستار همدانی هم ناراحت شدم. مخالف رفتن جواد زرینچه هم بودم با اینکه بینمان کدورت افتاد اما به او زنگ زدم گفتم راضی نیستم برود؛ گفتم بمان. گفت به خاطر شما نیست به خاطر شرایط موجود می روم. آقای رمضانی کارش را می کند تا زمانی که می خواهد بماند حمایت می کنم. اما در ارکان باشگاه قطعا تغییراتی داریم و حتی در رده معاونین این تغییرات می تواند وجود داشته باشد." او درباره امکانات تیم از جمله زمین تمرین هم اضافه کرد:" اگر امروز یا فردا با فرهاد جلسه ای داشته باشم اولین موضوعی که راجع به آن صحبت می کنیم زمین است."

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال درمورد اینکه چه زمانی حکم مدیرعاملی اش امضا می شود گفت:"در حقیقت حکم مدیرعاملی من صادر شده چون وزیر گفته با تمامی اختیارات مدیرعامل کار کن و بخشی از اختیارات هیات مدیره را هم به من دادند. از طرف دیگر من با بیست سال بازنشسته شده بودم و ده سال مانده بود که کارش را انجام دادم واز این ماه شاغل هستم. این اتفاق با کمک آقای وزیر و اقای تقی زاده معاون پارلمانی افتاد که باید از آن ها تشکر کنم."

فتح الله در پایان هم در پاسخ به این سوال که قول قهرمانی می دهد یا نه گفت:" قول صددرصد نمی توانم بدهم اما امسال هم یکی از جام ها را می گیریم."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نه با این مربی بی تجربه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با مجیدی خخخخخخ

    • بدون نام

      از مجیدی حمایت می کند چون ضعیف است و جزوه بلی قربان سالار است و هر موقع اراده کند میتواند مجیدی را احراج کنر.

    • بدون نام

      شیرازیا میگن فتولو

    • بدون نام

      باز این اومد حرفا غیر معقول بزنه ههه

    • بدون نام

      جام آوردنش هم مثل بازی ۸بر۰استق لال باپرسپولیسه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فتل فتوشاپی!!!خخخخخخ

    • العین

      خخخخخخ جام اسیا حتما خخخخخخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه بابا منظورش ،جام ظرفشویی بوده.خخخخخخ۶۶۶۶۶۶

    • کیسه سوراخ آسیا

      بفرمائید
      همین فتل تا دیروز میگفت وزیر فقط در خدمت پرسپولیسه و‌تمام نتایج رو به نفع پرسپولیس رقم میزنه،همین فتل میگفت تا این دولت هست اسقلال قهرمان نمیشه و از این چرت و پرتا.
      اما حالا
      ۱۸۰ درجه تغییر کرده.

    • بدون نام

      آرزو بر فتل بنگی عیب نیست

    • بدون نام

      یه جام بخر از سر کوچه که امسال هم بی جام نباشید
      البته مایع جام هم هست

    • بدون نام

      یه جام بخر از سر کوچه که امسال هم بی جام نباشید
      البته مایع جام هم هست

    • کیسه تِرِکون

      حاج فتل!
      خودت رو آماده کن برای جر زنی سر داوری و مهندسی لیگ و برتری همه‌جانبه سرورت! بپا از قافله عقب نمونی!!

    • بدون نام

      کرونا نگیره جام پیشکش*

    • بدون نام

      باز این علی کوتوله آمد با اراجیفش

    • ۴۴۴۴

      خخخ تا ۱۴۰۰ یعنی این دولت تا اون موقع هست و بلافاصله بعد از کنده شدن شر این دولت از ایران استقلال جام میگیره

    • بدون نام

      نميدونم چي بگم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج