جاباما
۹۶۶۴۱۳
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

کشتی سانی در بندر باهنر پهلو گرفت

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: جهت حفظ سلامت در برابر ویروس کرونا ۵۸۹ مسافر ایرانی حاضردر کشور امارات متحده توسط کشتی سانی وارد بندر شهید باهنر بندرعباس شدند.

ایسنا: مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: جهت حفظ سلامت در برابر ویروس کرونا ۵۸۹ مسافر ایرانی حاضردر کشور امارات متحده توسط کشتی سانی وارد بندر شهید باهنر بندرعباس شدند.

اله مراد عفیفی پور در حاشیه پهلوگیری این کشتی با اشاره به اهمیت حفظ سلامت مسافران افزود: کنترل های پزشکی لازم در راستای پیشگیری از بیماری کرونا برای مسافران کشتی سانی صورت گرفته است.

وی اظهار کرد: با وجود محدودیت هایی که در پروازهای ایران و امارات ایجاد شده بود، با رایزنی ها و پیگیری‌هایی مکرر از سوی مدیریت استان هرمزگان این سفر انجام پذیرفت و کشتی سانی در بندر شارجه کشور امارات، پهلوگیری کند.

کشتی سانی در بندر باهنر پهلو گرفت

عفیفی پور گفت: کشتی سانی با ظرفیت ۷۹۰ نفر مسافر و خدمه جهت انتقال مسافران ایرانی به بندر شارجه پنجشنبه هشتم اسفندماه از بندر شهید باهنر بندرعباس اعزام شد.

وی افزود: این کشتی روز جمعه از بندر شارجه حرکت و صبح امروز شنبه دهم اسفندماه مسافران ایرانی را جهت جابجا کردن از امارات به مقصد کشورمان در بندر شهید باهنر پهلو گرفت.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با بیان اینکه درلنگرگاه بندرعباس کشتی کنترل های ایمنی و تب سنجی توسط مرکز بهداشت استان انجام شده است گفت: تمامی مراحل پایش و کنترل و تمهیدات لازم جهت سلامتی مسافران ایرانی در حین سفر صورت گرفته است.

عفیفی پور در پایان با تقدیر از تلاش های استاندار هرمزگان، نمایندگی وزارت امور خارجه در استان، دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان و مدیریت بندرشهید باهنر در رخ دادن این اتفاق، گفت: کشتی سانی یک از مدرنترین کشتی های است که ظرفیت ۷۹۰ نفر مسافر را دارد که دارای ۱۷۰ متر طول و مجهز به کابین و تخت استراحت جهت رفاه حال مسافران است.

کشتی سانی در بندر باهنر پهلو گرفت

همچنین مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر در گفت و گو با ایسنا، افزود: پیرو اقداماتی که در ممنوعیت سفرهای خارجی در کشور امارات متحده عربی رخ داد با رایزنی و پیگیری از سوی سازمان بنادر و دریانوردی، استانداری هرمزگان و نمایدگی وزارت امورخارجه در استان هرمزگان صضورت گرفت موفق شدیم با برقراری ارتباطی که از گذشته بین بنادر شهیدباهنر و شارجی برقرار بود از این ظرفیت برای بازگشت ایرانیان به کشور بهره ببریم.

کشتی سانی در بندر باهنر پهلو گرفت

حمیدرضا محمدحسینی با بیان اینکه ۵۸۹ مسافر امروز از طریق کشتی سانی وارد بندرشهیدباهنر شدند، تصریح کرد: با اقدامات قبلی گه صورت گرفته بود، ضرورت های ایمنی و بهداشتی نیز مسافرین از شناور تخلیه شدند.

وی اضافه کرد: البته با توجه به اهمیت حفظ سلامت هموطنان، کنترل های پزشکی لازم در راستای پیشگیری از بیماری کرونا برای مسافران این کشتی انجام شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      الان اونا کرونا دارن یا ما کرونا به اونا خواهیم داد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج