جاباما
۹۶۶۴۶۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

احتمال لغو جشنواره کن به علت شیوع کرونا

با ادامه شیوع ویروس کرونا در سراسر اروپا و پیدا شدن اولین مورد ابتلا به این ویروس در شهر کن، مسئولان برگزاری جشنواره فیلم کن در واکنش به خبرهایی درباره لغو این رویداد سینمایی در بیانیه‌ای اعلام کرد که هنوز برای تصمیم‌گرفتن نهایی درباره عدم برگزاری این جشنواره که از ۱۲ می آغاز می‌شود خیلی دور است.

سینما دیلی: با ادامه شیوع ویروس کرونا در سراسر اروپا و پیدا شدن اولین مورد ابتلا به این ویروس در شهر کن، مسئولان برگزاری جشنواره فیلم کن در واکنش به خبرهایی درباره لغو این رویداد سینمایی در بیانیه‌ای اعلام کرد که هنوز برای تصمیم‌گرفتن نهایی درباره عدم برگزاری این جشنواره که از ۱۲ می آغاز می‌شود خیلی دور است و مسئولان جشنواره در حال نظارت بر چگونگی شیوع این بیماری و در تلاش برای برگزاری جشنواره در فضایی ایمن و سلامت هستند.

سخنگوی جشنواره کن همچنین گفت که جشنواره در حال پیروی از دستورالعمل‌های محلی، ملی و بین‌المللی برای مقابله با ویروس کرونا است و امروز برای مطرح کردن هرگونه فرضیه‌ای درباره برگزاری جشنواره کن ۲۰۲۰ که برای دو ماه و نیم دیگر برنامه‌ریزی شده خیلی زود است. در حال حاضر تیم جشنواره همچنان به آماده‌سازی برای برگزاری این رویداد سینمایی ادامه می‌دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج