۹۶۶۴۶۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

حمیده عباسعلی هم المپیکی شد

نماینده وزن ۶۸+ کیلوگرم کاراته بانوان ایران با صعود به دیدار نهایی لیگ جهانی کاراته وان اتریش، موفق به کسب سهمیه المپیک شد.

خبرگزاری ایسنا: در پایان دومین روز از رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان در سالزبورگ اتریش، حمیده عباسعلی نماینده وزن ۶۸+ کیلوگرم بانوان ایران راهی دیدار نهایی شد، ذبیح الله پورشیب راهی دیدار رده‌بندی شد اما سجاد گنج‌زاده و رزیتا علیپور از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

حمیده عباسعلی نماینده وزن ۶۸+ کیلوگرم ایران در دور نخست مقابل الساندرا استابلوا از بلغارستان ۵ بر صفر پیروز شد و در دومین مبارزه نیز چنیز جمی از تونس را ۳ بر صفر شکست داد. وی سپس صوفیا برولتسوا از قزاقستان را ۲ بر صفر برد و در نیمه نهایی نیز با برتری ۴ بر ۳ مقابل ماریا تورس گارسیا از اسپانیا راهی دیدار فینال شد تا دومین و آخرین فینالیست کاراته ایران در این رقابت‌ها پس از بهمن عسگری باشد.

حمیده عباسعلی هم المپیکی شد

اما سجاد گنج زاده در وزن ۸۴+ کیلوگرم ایران که مقابل حریف آمریکایی شکست خورده بود، با توجه به فینالیست شدن حریفش راهی گروه شانس مجدد شد اما در این مرحله نیز مقابل دانیل گایسینسکی از کانادا ۵ بر ۲ شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

رزیتا علیپور نیز دیگر حذف شده کاراته ایران در روز دوم این رقابت‌ها بود.

به این ترتیب فردا (یکشنبه) و در روز پایانی این رقابت‌ها بهمن عسگری چهره المپیکی ایران و حمیده عباسعلی برای کسب مدال طلا به مصاف رقبایشان می‌روند و ذبیح الله پورشیب نیز برای کسب مدال برنز مقابل حریف فرانسوی به روی تاتامی خواهد رفت.

به گزارش ایسنا، همچنین در جریان رقابت‌های روز نخست این رقابت‌ها که دیروز(جمعه) برگزار شد، سارا بهمنیار، طراوت خاکسار و علی اصغر آسیابری در کومیته زنان و مردان و فاطمه صادقی و نگین باقری نیز در کاتای انفرادی زنان از دور رقابت‌ها حذف شدند و بهمن عسگری راهی فینال شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج