۹۶۶۵۳۷
۸ نظر
۵۰۰۴
۸ نظر
۵۰۰۴
پ

تابش: استعفا کردم که راحت شوم

مدیرعامل مستعفی باشگاه سپاهان گفت: به اتفاق هیات‌مدیره و افرادی دیگر در استانداری بودیم و تمام تلاشمان را کردیم که از حق میزبانی خودمان در فرصتی دیگر استفاده کنیم.

خبرگزاری فارس: مسعود تابش در گفتگویی در خصوص استعفا از سمت مدیرعاملی باشگاه سپاهان اظهار داشت: خیلی خسته شده بودم. خوشبختانه استعفایم را پذیرفتند و راحت شدم. با این حال از من خواستند که کماکان عضو هیات‌مدیره باشم و کمک کنم، من هم قبول کردم.

فشار زیادی روی من بود. سپاهان یک باشگاه بزرگ با چند هزار ورزشکار مربی و سرپرست است. سلامتی من به خطر افتاده بود و حالا امیدوارم از این به بعد راحت‌تر زندگی کنم.

نیکفر را کاملا قبول دارم

تابش در مورد تعیین تکلیف وضعیت مدیرعاملی باشگاه سپاهان عنوان کرد: جناب نیکفر اکنون سرپرست باشگاه است. بیشتر باشگاه‌های ما هم که سرپرست دارند. منوچهرنیکفر سال‌ها رئیس هیات مدیره بوده و کاملا به شرایط این باشگاه بزرگ و حساس اشراف دارد. به نظرم بهترین تصمیم همین بود که او به عنوان سرپرست باشگاه به کار خودش ادامه بدهد. من نیکفر را کاملا قبول دارم، کماکان در باشگاه هستم و به او کمک می‌کنم.

مدیرعامل استعفا داده سپاهان، در خصوص اینکه از محمدرضا ساکت به عنوان مدیرعامل بعدی نامبرده می‌شود، گفت: چیزی در مورد ساکت نشنیده‌ام. بحث کس دیگری هم مطرح نیست. با توجه به اینکه منوچهر نیکفر رئیس هیات مدیره باشگاه است و همیشه همراه بود و به مسائل اشراف دارد به عنوان سرپرست باشگاه کارش را انجام می‌دهد و ما هم در خدمت او هستیم.

در استانداری تنها نبودم

عضو هیات مدیره باشگاه سپاهان در مورد اینکه گفته می‌شود اتفاقات بازی برگزار نشده مقابل پرسپولیس دلیل این استعفا بوده، به طوریکه حتی برخی مسعودتابش را مسئول مستقیم این ماجرا می دانند، اظهار داشت: من چه قصوری در آن قضیه داشتم؟ تمام تلاشم را برای انجام امور تیم به کار بستم. چرا من باید مقصر آن قضیه باشم؟

وی افزود: به تنهایی برنامه ریزی نکردم. هر تصمیمی گرفتیم و هر صحبتی کردیم با نظر هیات مدیره و هر کاری که انجام دادیم جمعی و هماهنگ بوده است.تصمیمی برای بازی نکردن نداشتیم. در فضای مجازی حرف‌هایی مطرح می‌شود که صحت ندارد. وقتی هم مشخص شد که حتما باید بازی کنیم، تلاشمان را کردیم که تیم وارد زمین شود.

تابش عنوان کرد: هر کسی این حرف را زده بستگی به شعور و معرفتش دارد. همه می‌دانند جریان چه بوده، ما مستقیما با مسئولان رده بالای استان در ارتباط بودیم و همه در جریان بودند به اتفاق هیات‌مدیره و افرادی دیگر در استانداری بودیم. تمام تلاشمان را کردیم که از حق میزبانی خودمان در فرصتی دیگر استفاده کنیم. طبیعی بود که از این حقمان دفاع کنیم. اصلا در ارتباط با آن مسائل بنده هیچ قصوری نکردم. پای آن هم ایستاده‌ام. هر کسی هم حرف دیگری می زند بیاید و ثابت کند.

به خاطر سلامتی ام استعفا دادم

وی در مورد اینکه گفته می‌شود اختلاف با کادر فنی از دلایل این استعفایش بوده عنوان کرد: استعفا کردم که از این صحبت‌ها راحت شوم. نمی‌خواهم وارد این مسائل شوم و اعصاب آن را هم ندارم. بهتر است این‌ها را از جناب نیکفر سوال کنید. الان یک عضو از هیئت مدیره هستم. امیر قلعه‌نویی هم به کارش در تیم سپاهان ادامه می دهد، به خاطر این مسائل بیمار شدم.

مدیرعامل مستعفی سپاهان اضافه کرد: به خاطر سلامتیم استعفا کردم. البته هیچ وقت سپاهان را تنها نگذاشتم. به هرحال زمانی مالک این باشگاه بودم. الان هم باشگاه را تنها نمی‌گذارم و کمک می‌کنم. دوستان خواستند که کماکان در هیات مدیره حضور داشته باشم، من هم قبول کردم و هیچ مشکلی هم نداریم.

اگر دفاع از میزبانی گناه است، من گناهکارم

تابش در مورد اینکه برخی جریان‌ها، گناه بازی نکردن با پرسپولیس را به گردن او می اندازند، گفت: هر کسی چیزی را گردنم انداخت پاسخش را می‌دهم. خودم می‌دانم که مشکلی نداشتم. تمام تلاشم را هم کردم که از حقوق باشگاه دفاع کنم. در دور برگشت ۹ بازی در خانه داشتم و طبیعی بود که از حق میزبانی خودم دفاع کنم. تلاش کردیم از حق میزبانی استفاده کنیم. گناه این کار چیست؟ گفتیم اجازه بدهید بازی در زمان دیگری برگزار شود.

وی افزود: گفتیم مثل بازی‌های دیگری که عقب انداختید اجازه بدهید این بازی هم در زمان دیگری انجام شود. در آخر لیگ یا هرموقع دیگر. با توجه به بیماری که در کشور شیوع پیدا کرده می‌گویید بازی‌ها بدون تماشاگر باشد، ما هم قبول می‌کنیم. واقعا حضور تماشاگر هم در این شرایط مناسب نیست پس اجازه بدهید زمان دیگری این بازی برگزار شود. اگر این گناه است، بله من خیلی گناهکارم که درخواست داشتم اجازه بدهید از شرایط میزبانی استفاده کنیم. به هرحال نشد و مسائلی به وجود آمد که نمی‌خواهم کالبدشکافی کنم. برای باشگاه سپاهان آرزوی موفقیت دارم و ان شاالله همیشه با قدرت به کارشان ادامه بدهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باشه اقای تابش مردم مضحکه دست شما هستن تیم مهمهان از فرسنگها راه بیاد خسته کوفته تو زمین حاضربشه ولی تیم سپاهان تو دوقدمی ورزشگاه که میزبان بود نیاد بعد فرار رو به جلو بکنه الان هرموقع شما صلاح دانستی بگو بازی برقرار بشه بعد دوباره تیم پرسپولیس بیاد اصفهان خسته کوفته بعد شما هم نتیجه دلخواه تو بگیری بیخود کرونا رو بهانه نکن همه تیمها بدون تماشگر بازی کردن فقط شما چون چندتا بازیکنهاتو نبود میدانستی میبازی اینو بهونه کردی که بازی رو عقب بندازی

    • بدون نام

      حق داری خسته باشی..آدم اینقدر دروغ بگه شارلاتان بازی دربیاره بیشرفی رو به حد علا برسونه خسته میشه خب

    • رام

      بعد از اون افتضاح و دروغ ها همین که میتونی حرف بزنی خودش جای شکر داره

    • بدون نام

      آقای تابش ما قدر نشناس نیستیم دست شما درد نکنه بابت زحمتاتون ولی خدا وکیلی جای دیگه رفتی صداقت داشته باش

    • پیرمرد پرسپولیسی

      خیر ،استعفات دادند تا بیشتر از این آبروریزی نشه چون دستت روشد ودروغات برملا ،

    • مجید

      ای کاش در مورد بازی با پرسپولیس دروغ نمیگفتی مثل مرد میگفتی که منو قلعه نویی تصمیم گرفیم بازی نکنیم به خاطر احترام به هوادارمون که شعار میدادن سه هیچم اگه بشه اشکالی نداره دروغاتون و حرفای ضدو نقیضتون دیدگاه مردمو نسبت به شما و قلعه نویی تغییر داد ای کاش بازی میکردین به نظرم تیم خوبی دارین میتونستین پرسپولیسو ببرین با بازی نکردنتون به استقلال و تراکتور و به تیم خودتون ظلم کردین و جام قهرمانی رو هدیه دادین به پرسپولیس

    • بدون نام

      اخراج محترمانه.

    • حمید موحد

      اقای تابش با استعفا شما مشخص شد از بلایی که سر سپاهان و سایر تیمها اوردی تنها راه فرار از این معرکه استعفا بود انشالله سرت راحت بگذاری و بخوابی فقط یک خواهش دارم خودتو بازنشسته کن برو منزل میدان را بده بافراد کار بلد وجوان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج