جاباما
۹۶۶۵۵۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

سولسشایر: بازیکنان من هرگز تسلیم نمی‌شوند

اولگنار سولسشایر امیدوار است تیمش در جدال با اورتون دیگر مانند جدال قبلی ۲ تیم در گودیسون پارگ ظاهر نشود.

خبرگزاری تسنیم: اولگنار سولسشایر در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل اورتون در هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس ابراز امیدواری کرد شاگردانش یک بازی منطقی و توام با پیروزی انجام دهند.

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد در این باره اظهار داشت: بازی قبلی در زمین اورتون یک تسلیم بلا شرط از سوی ما بود. حرفی برای گفتن نداشتیم؛ حتی اگر تمامی گل‌ها کم و بیش از ضد حملات، ضربات ایستگاهی یا پرتاب‌های اوت از راه رسیده باشند. در آن بازی هر چیزی که نمی‌خواستیم ببینیم، دیدیم. بازی کردن در خانه اورتون سخت است. آن‌ها ۲ مهاجم دارند و با بازیکنان زیادی درون محوطه جریمه حاضر می‌شوند. بنابراین می‌دانستیم چه چیزی در انتظار ماست. اطمینان صد درصدی دارم که این بار عملکرد بهتری خواهیم داشت. احتمالا قبل از آن بازی هم می‌دانستم باید تغییراتی در تیم اعمال کرد اما می‌توان گفت آن بازی آخرین فرصت یکی- ۲ بازیکن بود. البته در ابتدا باید به تابستان می‌رسیدیم. این بازیکنان هرگز مثل آن تیم تسلیم نخواهند شد.می‌خواهیم تیم بعدی خود را بر مبنای آن‌ها بنا کنیم.

او در مورد نمایش تیمش مقابل بروژ افزود:در حال حاضر گل دریافت نمی‌کنیم. پنجشنبه به همان سبکی بازی کردیم که دل‌مان می‌خواهد. بازیکنان لبخند بر لب دارند. با اعتماد به نفس بازی می‌کنند و این همان چیزی است که می‌خواهیم. ورودی‌های جدید این را به تیم اضافه کرده‌اند. برخی حرکات ما در طول بازی برایم بسیار لذتبخش بود. بازی را خیلی خوب شروع کردیم. با ریتم و هدفمندی خوبی بازی می‌کردیم و گل‌های دلچسبی هم زدیم.

وی پس از این که اودیون ایگالو اولین گلش را برای منچستریونایتد به ثمر رساند، اضافه کرد: او می‌تواند پشت به دروازه بازی کند و صحنه گل، مثال خوبی بود از آنچه از او انتظار می‌رود. او می‌تواند حفظ توپ کند و این چیزی است که مقداری کم داشتیم. اگر ایگالو را نداشتیم، میسون گرینوود باید بازی می‌کرد و در آن صورت با توجه به بازی روز یکشنبه، تیم خسته‌ای داشتیم. پس از جذب اودیون می‌دانستیم چه چیزی در اختیار گرفته‌ایم.

سولسشر در نگاهی به آینده خاطر نشان کرد: پس از تصمیماتی که در تابستان گرفتیم، می‌دانستیم به فرصت نیاز داریم. فرهنگ، نگرش، آمادگی، همدلی، روحیه و شاید حتی هماهنگی بین بازیکنان افزایش یافته است. آن طلسم‌شکنی که برونو حالا نشان می‌دهد را کم داشتیم. یکی- ۲ قطعه کم داشتیم و می‌دانیم برای رسیدن به جایگاه مطلوب، هنوز هم یکی- ۲ قطعه کم داریم. این یک عملیات در حال اجراست. باید بگویم کایرن مک کنا و مایکل کریک درون زمین تمرین فوق العاده هستند و بازیکنان هم میل به یادگیری دارند. حالا بازیکنان آماده بیشتر و بیشتری هم داریم.

سرمربی منچستریونایتد صحبت‌هایش را با تمجید و تحسین برونو فرناندس به پایان رساند: طبیعتا او دوست نداشت از زمین خارج شود. او عاشق فوتبال است، اشتیاق بالایی دارد و با خنده‌ای بر لب می‌خواهد بیشتر درون زمین باشد و بهتر کار کند. تلاش کردم به خاطر سرمای هوا او را به رختکن بفرستم اما گفت می‌خواهم بازی را تماشا کنم. او فوتبال را دوست دارد و احتمالا همه چیز را در مورد آن می‌داند. از آن‌هایی است که فوتبال برای‌شان همه چیز است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج