۹۶۶۶۰۹
۵ نظر
۵۵۷۶
۵ نظر
۵۵۷۶
پ

پشیمانی بن افلک از طلاق از جنیفر گارنر

بن افلک، بازیگر هالیوودی و ایفاگر نقش بتمن، در مصاحبه اخیرش با نیویورک تایمز به‌صورت داوطلبانه درباره طلاقش از جنیفر گارنر ابراز پشیمانی کرد. این زوج سابق، به‌مدت ۱۰ سال زن و شوهر بودند و سه فرزند مشترک به نام‌های وایولت، سرافینا و ساموئل دارند.

برترین‌ها: بن افلک، بازیگر هالیوودی و ایفاگر نقش بتمن، در مصاحبه اخیرش با نیویورک تایمز به‌صورت داوطلبانه درباره طلاقش از جنیفر گارنر ابراز پشیمانی کرد. این زوج سابق، به‌مدت ۱۰ سال زن و شوهر بودند و سه فرزند مشترک به نام‌های وایولت، سرافینا و ساموئل دارند. افلک گفت که اعتیاد او به مشروبات الکلی باعث ازهم پاشیدن ازدواجش شد. او چندین بار برای ترک به مراکز ترک اعتیاد الکل رفته؛ ازجمله اواخر تابستان و اوایل پاییز سال ۲۰۱۸.

پشیمانی بن افلک از طلاق از جنیفر گارنر

افلک در اینباره گفت: «من مدتی طولانی است که افراط در نوشیدن مشروبات الکلی را کنار گذاشته‌ام. درواقع من پس از اعتیاد به الکل، هرروز بیشتر از روز پیش می‌نوشیدم تا جایی که ازدواجم به جدایی ختم شد؛ یعنی در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶. البته اعتیاد من منجر به مشکلات دیگری نیز در زندگی زناشویی‌ام شد. بزرگترین پشیمانی من در زندگی، طلاقم است. احساس شرم واقعا کشنده است. شرم هیچ نتیجه مثبتی ندارد؛ بلکه تنها باعث می‌شود که فرد در احساسات تحقیرآمیزی همچون بی‌ارزش پنداشتن خود و تنفر از خود غوطه‌ور شود و بسوزد».

سپس بن آه عمیقی کشید و افزود: «به‌خصوص برای من. فکر کردن به شکست‌هایم به‌هیچ عنوان برای سلامتی‌ام مفید نیست و به من آسیب می‌زند. مشخصا من اشتباهاتی در زندگی داشته‌ام. کار‌هایی انجام داده‌ام که بابتشان پشیمانم، اما هرکسی باید خودش را از منجلابی که در آن هست، بالا بکشد، از اشتباهاتش بیشتر و بیشتر درس بگیرد و سعی کند که به سمت جلو حرکت کند».

گارنر و افلک به‌طور رسمی در اکتبر سال ۲۰۱۸ طلاق گرفتند. افلک عنوان کرده بود که در آن زمان برای تکمیل درمان ۴۰ روزه‌اش در مرکز درمانی ترک اعتیاد بود. در ماه آگوست همان سال، بعد از اینکه اعتیاد بن افلک، به‌کلی خانواده را تحت فشار قرار داده بود، جنیفر گارنر برای آخرین بار به او کمک کرد و از افلک درخواست کرد که همراه او و بادیگاردش به مرکز ترک اعتیاد برود.

بن افلک پس از پایان دوره ۴۰ روزه در حساب اینستاگرامش اینگونه نوشته بود: «من در پایان این هفته، دوره ۴۰ روزه‌ام در مرکز درمانی ترک اعتیاد به الکل را کامل کردم و برای بهبود بیشتر در مرکز درمانی ماندم.

پشیمانی بن افلک از طلاق از جنیفر گارنر

حمایتی که من از خانواده، همکاران و طرفدارانم دریافت کردم، بسیار بیشتر از آنچه که بتوانم بر زبان بیاورم، برای من باارزش است. این حمایت به من قدرت بخشید تا بتوانم درباره بیماری‌ام با دیگران صحبت کنم.

مبارزه با اعتیاد، یک کشمکش مادام‌العمر و دشوار است. به همین دلیل است که فرد معتاد هیچوقت از چرخه درمان خارج نمی‌شود و درواقع تعهدی تمام‌وقت دارد. من بخاطر خودم و خانواده‌ام می‌جنگم. افراد زیادی در شبکه‌های مجازی درباره زندگیشان در طول دوره اعتیاد و تجاربشان صحبت کرده‌اند. من می‌خواهم که از این افراد تشکر کنم. قدرت شما به من الهام بخشید و طوری از من پشتیبانی کرد که من هرگز فکرش را نمی‌کردم. این کار به من کمک کرد تا بفهمم که تنها نیستم. باز هم باید به خودم یادآوری کنم که اگر کسی مشکلی داشته باشد، کمک گرفتن او از دیگران، نشانه شجاعتش است، نه ضعف یا شکستش.

من با پذیرش مشکلم و تواضع در برابر آن و نیز با کمک آدم‌های اطرافم (که تعدادشان زیاد است)، به خودم کمک می‌کنم و از تمامی افرادی که به من کمک می‌کنند، متشکرم. امیدوارم که درنهایت، بتوانم الگویی برای کسانی باشم که در این راه مبارزه می‌کنند».

پشیمانی بن افلک از طلاق از جنیفر گارنر

منبع: elle

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ir.

      بده من داداش بیل به کمرم نخورده حیفه

    • بدون نام

      الان باز یه عده میان میگن این موضوع به ما چه، ما دالیم از کرونا میمیریم خخخخ

    • بدون نام

      چقدر من عاشقتم بن افلک چقدررررر مخصوصا فیلم حسابدار اونجا بیشتر عاشقش شدم

    • بدون نام

      حقشه به خاطر نامردی که در حق جنیفر لوپز کرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        :l

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج