۹۶۶۶۵۰
۱۲ نظر
۵۰۰۲
۱۲ نظر
۵۰۰۲
پ

انصاری‌فرد: ناکامی رقبایمان دلایل دیگری دارد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: برخی فکر می‌کردند، چون مربیان پرسپولیس رفته‌اند، امسال این تیم نمی‌تواند قد علم کند، اما این طرز فکر آنها نیز بر باد رفت.

خبرگزاری میزان: محمدحسن انصاری‌فرد در ارتباط با وضعیت فعلی تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: مقابل شهرخودرو بازی خیلی خوبی انجام دادیم و نمایشی داشتیم که هوادارانمان از آن لذت بردند هرچند حیف که در ورزشگاه حضور نداشتند. من خیلی خوب می‌دانستم که روزهای خوب پرسپولیس به‌ زودی فرا می‌رسد. عملکرد پرسپولیس با یحیی گل‌محمدی درخشان بوده و ما در بازی با ۵ تیم مدعی کسب سهیمه لیگ قهرمانان آسیا، در ۴ دیدار به پیروزی رسیدیم.

وی در ادامه در خصوص نتایج خوب پرسپولیس مقابل تیم‌های بالای جدول، تصریح کرد: تنها در دیدار با استقلال به تساوی رسیدیم که در بازی مقابل این تیم هم یکی از گل‌های آنها آفساید بود. با وجود ۷ قهرمانی که پرسپولیس به دست آورده، هنوز بازیکنان ما سرشار از انگیزه هستند. بازیکنان پرسپولیس با وجود فشردگی مسابقات و اینکه گاهی تنها فرصت دو جلسه تمرین پیش از بازی را دارند، باز هم با تمام توان بازی می‌کنند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پیرامون اینکه آیا این تیم از الان خود را قهرمان لیگ برتر می‌داند یا نه، افزود: هنوز هیچ چیز تمام نشده و درست است که ۱۰ امتیاز اختلاف داریم، ولی باید سخت تلاش کنیم. در لیگ قهرمانان آسیا هم بد کار نکردیم و در بازی آخر مقابل الشارجه بازی چشم‌نوازی انجام دادیم. هنوز ابتدای لیگ قهرمانان هستیم و راه زیادی در فصل جاری باقیمانده است و تیم ما در ادامه هماهنگ‌تر می‌شود.

انصاری‌فرد در مورد ادعای برخی مبنی بر مهندسی نتایج به نفع پرسپولیس، گفت: زمانی‌ که برخی تیم‌ها نتیجه نمی‌گیرند، رو به چنین اظهارنظرهایی می‌آورند. این صحبت‌ها در حالی مطرح می‌شود که هیچ مستنداتی وجود ندارد. مطرح کردن چنین سخنانی تنها موجب تحریک هواداران می‌شود که نتیجه آن درگیری و آسیب دیدن هواداران است. حتی خود هواداران باشگاه‌هایی که چنین صحبت‌هایی را مطرح می‌کنند، متوجه شده‌اند که این ادعاها صحت ندارد و ناکامی این باشگاه‌ها دلایل دیگری دارد.

وی درباره واکنش باشگاه پرسپولیس به اظهارنظرها علیه این باشگاه، اظهار داشت: باشگاه پرسپولیس قطعا در قبال چنین صحبت‌هایی سکوت نخواهد کرد. برخی فکر می‌کردند، چون مربیان پرسپولیس رفته‌اند، امسال این تیم نمی‌تواند قد علم کند، اما این طرز فکر آنها نیز بر باد رفت. جالب است که آقایان تلاش فراوانی کردند و هزینه‌های زیادی پرداخت کردند، اما حالا که نتیجه نگرفته‌اند، اقدام به فرافکنی می‌کنند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: این فرافکنی‌ها و ادعاهای پوچ، علاوه بر توهین به باشگاه پرسپولیس، توهین به فدراسیون فوتبال، کمیته داوران و کمیته انضباطی است و باید با آن برخورد شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کیامرث

      اقای انصاری فر حالا ببین شما باچه افتضاحی از پرسپولیس کنار گذاشته بشید

    • حمید موحد

      احتمالا قهرمان میشید ولی بدهی های زیادی که دارید شاید باعث کسر امتیاز از تیم بشه لطفا بدهی برانکو را بدهید چون تیم و هواداران مدیون ایشان هستن خودتون تیشه به ریشه قهرمانی نزنید

    • م

      این مدیریت نیست که تیم میبرد راست می گوئید بودجه تان مثل شاهین بوشهر شود .باصدها میلیاردها تومان هزینه تیمداری کار هنرمندانه ای صورت نگرفته .

    • بدون نام

      دلیلش فقط مافیای کثیفی هستش که دار و دسته سلطانی فر راه انداختن تا پوکر فساد اتفاق بیافته!!! تمام مدعیای قهرمانی یکی پس از دیگری قلع و قمع شدن تا لنگ فاسد دوباره قهرمان بشه

      پاسخ ها

      • سروری

        کجات سوخته گلم

      • سروری

        بخند گلم سال دیگ پرسپولیس نمیاد تو لیگ ببینم میتونید قهرمان بشید

    • بدون نام

      یاشاسین پرسپولیس

    • ح_ ن

      آقای انصاری فرد،،خییییلیی تشنه جامی،،؟؟ نوشن جانت عزیز. این،،شما که گفته بودی نمی زارن ماقهرمان بشیم،،چراالان اینقدرازجام صحبت میکنید،،میخواهی بگی دراسنادخواهندنوشت در دوران این آقا هم پرسپولیس قهرمان شده،،،باشه،

    • ح_ ن

      یعنی الان شماطرف دارکمیته انضباتی، داوران عزیز،فدراسون فوتبال و،،،،،، هستیددیگه،،،یادتون باشه،، ،درچی تاریخی این حرفهارازده اید؟؟؟

    • لاجوردی پوشان

      پرسپولیس بدون کمک وزیر ورزش عمرا در این سالها به موفقیتی دست نمیافت،،بعنوان مثال،فصل جاری،مربی موفق استقلالو با نقشه های حساب شده پروندن،مدیرعامل،هییت مدیره و مربی را از استقلال دریغ کردند،سفرهای برون مرزی اش را با هزاران مشکل انجام میدهند،نیز سفرهای داخلی،تا میخواهد ای آس جون بگیرد،با دسیسه ونقشه. مشکلات تازه برایش درست میکنند،،،مربی موفق تراکتور،سهرخودرو،نفت،و،،،ازشون میگیرن،مربی تیم سپاهان و هوایی میکنند،،داوری ها و،،،،،و،،،همه در خدمت پرسپولیس،،،وزیر ورزش هر خدمتی ازش ساخته بود،از پرسپولیس دریغ نمیکنه،

    • بدون نام

      اینکار تیمهای دیگر توهین به شخص وزیره.
      یعنی چه مهتدسی شده!
      اصلا وزیر دوست داره تیمش تا1400قهرمان بشه.
      به کسی جه ربطی داره!!!!!

    • بدون نام

      آقای انصاری فرد دلیل ناکامی رقیبان شما دسیسه های شیطانی فدراسیون وتیم شما میباشد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج