۹۶۶۷۰۲
۱۴ نظر
۵۹۰۴
۱۴ نظر
۵۹۰۴
پ

تندروی آریانا گرنده و پیت دیویدسون در رابطه‌شان

اگر نمی‌دانید، باید بگوییم که رابطه آریانا گرنده و پیت دیویدسون در مدت زمان کوتاهی به تیتر یک اخبار سلبریتی‌ها تبدیل شد. رابطه آن‌ها در عرض یک ماه، چنان جدی شد که تتویی یکسان برروی بدنشان زدند، اما آریانا و پیت ثابت کردند که تند رفتن در رابطه، آخر و عاقبت خوشی ندارد.

برترین‌ها: اگر نمی‌دانید، باید بگوییم که رابطه آریانا گرنده و پیت دیویدسون در مدت زمان کوتاهی به تیتر یک اخبار سلبریتی‌ها تبدیل شد. رابطه آن‌ها در عرض یک ماه، چنان جدی شد که تتویی یکسان برروی بدنشان زدند، اما آریانا و پیت ثابت کردند که تند رفتن در رابطه، آخر و عاقبت خوشی ندارد. شش ماه پس از شروع رابطه، آریانا رابطه‌اش را با پیت بهم زد. در این مطلب، مروری بر رابطه کوتاه‌مدت این زوج خواهیم داشت.

تندروی آریانا گرنده و پیت دیویدسون در رابطه‌شان

مارس ۲۰۱۶: آریانا و پیت یکدیگر را ملاقات می‌کنند

آریانا، پیت را اولین بار وقتی ملاقات کرد که مهمان برنامه زنده شنبه شب (Saturday Night Live) بود. در آن زمان، آریانا با مک میلر، رپر و موزیسین، رابطه رومانتیکی داشت و پیت هم با کیزی دیوید قرار می‌گذاشت.

۱۰ می ۲۰۱۸: رابطه آریانا به پایان می‌رسد

گرنده، یک نامه احساسی برای طرفدارانش می‌نویسد و در آن عنوان می‌کند که او و دوست‌پسرش بعد از دو سال رابطه، از یکدیگر جدا شدند.

او در پست اینستاگرامی‌اش نوشت: «سلام! مالکوم مک‌کارمیک (مک میلر)، یکی از بهترین دوستان من در دنیا و یکی از محبوب‌ترین آدم‌ها در این سیاره است. من به او احترام می‌گذارم و بی‌وقفه ستایشش می‌کنم و از اینکه او را به هر شکلی در زندگی‌ام داشته باشم، خوشحال و سپاسگزارم. فرقی نمی‌کند که رابطه ما چگونه پیش می‌رود، چه تغییری می‌کند یا اینکه دنیا چه برنامه‌ای برای ما تدارک دیده است».

پس از این پیام، آریانا و مک میلر همدیگر را در اینستاگرام آنفالو کردند. آیا این نشان‌دهنده وجود رابطه‌ای میان آریانا و پیت پس از برنامه زنده شنبه شب بود؟

۱۶ می ۲۰۱۸: رابطه پیت هم به پایان می‌رسد

پس از حرکت آریانا، دیویدسون نیز با انتشار پیامی احساسی در فضای مجازی، جدایی‌اش از کیزی دیوید را اعلام کرد. او در جمله‌ای گفت که کیزی «دختر بسیار بااستعدادی» است.

۲۰ می ۲۰۱۸: آریانا و پیت به‌هم نزدیک می‌شوند

طولی نکشید که آریانا و پیت در پشت صحنه جوایز موسیقی بیلبورد باهم دیده شدند، درحالیکه روابطشان بسیار رومانتیک به‌نظر می‌رسید. گرنده در بیلبورد اجرا داشت و یک منبع آگاه گفت که او بسیار دلباخته نیز به‌نظر می‌رسید.

۲۱ می ۲۰۱۸: رابطه، رسما آغاز می‌شود

تیتر اخبار نشان می‌دهد که این زوج رسما وارد رابطه شدند و با یکدیگر قرار می‌گذارند.

۲۳ می ۲۰۱۸: تتوی مشترک

تنها در عرض سه روز، رابطه این زوج به جایی می‌رسد که تتوی مشترکی با طرح یک ابر کوچک برروی انگشتانشان می‌زنند.
یکی از هوادارن آریانا موفق به صحبت با او شده و می‌گوید که آریانا باید با با مک میلر می‌ماند. آریانا نیز جواب می‌دهد او نباید به رابطه سمی‌اش با مردی که انرژی‌اش را از او می‌گیرد، ادامه بدهد.

۲۵ می ۲۰۱۸: دفاع پیت از آریانا

دیویدسون نیز از آریانا دفاع می‌کند و در جواب آن طرفدار می‌گوید که مک میلر برای آریانا کافی نبود، زیرا این خواننده، دچار اختلال شخصیت مرزی بود (نوعی اختلال روانی).

۳۰ می ۲۰۱۸: اعلام رسمی در اینستاگرام

آریانا و پیت که هردو طرفدار مجموعه هری پاتر هستند، شنل‌های مربوط به هری پاتر (اسلیثرین و گریفیندور) را پوشیدند و پیت نیز عکس دونفره‌شان را با این شنل‌ها در اینستاگرام منتشر کرد. درضمن پیت کلاهی نیز بر سر گذاشته بود که برروی آن نوشته شده بود: «عاشقت هستم».

۲ ژوئن ۲۰۱۸: باز هم تتو

ظاهرا دیویدسون هیجان زیادی بابت رابطه با آریانا داشت، زیرا حرف اول اسم و فامیلی آریانا و نیز عنوان آلبوم معروف آریانا را به‌عنوان تتوی بعدی‌اش انتخاب کرد. او AG را برروی شست دستش تتو کرد و عبارت «زن خطرناک» (Dangerous woman) و طرح گوش‌های خرگوشی (نماد موردعلاقه آریانا) را درست کنار گوش چپش.

۱۲ ژوئن ۲۰۱۸: شایعات نامزدی

مجله پیپل به نقل از یک منبع آگاه، خبر از نامزدی آریانا و پیت داد و نوشت: «این زوج، خیلی زود عشق را پیدا کردند و قصد دارند همدیگر را تا آخر عمر خوشحال کنند».

گرنده نیز از نشان دادن حلقه نامزدی الماس بسیار بزرگش در طول اجرایش در کنسرت لس‌آنجلس امتناع نمی‌کرد، اما از آنجا که ستاره‌ها به استفاده از جواهرات بزرگ و گرانقیمت معروف هستند و این زوج نیز تازه باهم آشنا شده بودند، طرفداران آریانا متوجه حلقه نامزدی نشدند؛ تااینکه حدود یک هفته بعد، وقتی که گرنده توییت‌هایی را که درباره شایعه نامزدی‌اش بود، لایک کرد، احتمالات بیشتر شد.

تندروی آریانا گرنده و پیت دیویدسون در رابطه‌شان

۱۹ ژوئن ۲۰۱۸: رابطه، هنوز پابرجاست

گرنده، نام آلبوم جدیدش را به طرفدارانش گفت: «شیرین‌کننده (Sweetner)». او یک آهنگ فوق‌العاده به‌نام پیت نیز به آلبومش اضافه کرد.

۲۱ ژوئن ۲۰۱۸: پیت خبر نامزدی را تایید کرد

دیویدسون در برنامه شوی امشب (Tonight Show) با جیمی فالون، مجری برنامه، درباره نامزدی‌اش با آریانا صحبت کرد.

۱۱ آگوست ۲۰۱۸: پیش‌بینی آینده

دیویدسون در مصاحبه‌ای با ورایتی گفت: «من هنوز فکر می‌کنم که آریانا کور است یا سرش محکم به جایی خورده است. اتفاق مهمی درحال وقوع است و ممکن است آریانا مدتی بعد با خودش بگوید (این پسره اینجا چه غلطی می‌کنه؟)».

۱۹ آگوست ۲۰۱۸: یک روح در دو بدن

تنها چند هفته پس از اینکه رابطه آریانا و پیت شروع شد، گرنده در برنامه شوی امشب به جیمی فالون گفت که آهنگی درباره نامزدش نوشته است. حتما رابطه این دو بسیار رومانتیک و قوی بوده که آریانا در بخشی از ترانه‌اش درباره پیت نوشته: «حتما دنیا حسابی هوای من رو داشته که تو از آسمون جلوی پای من افتادی و من می‌دونم که تو می‌دونی که تو همزاد منی (مثل یک روح در دو بدن هستیم)».

دیویدسون یک بار دیگر نیز درباره اینکه آریانا قرار است او را از سر خود وا کند، شوخی کرد و گفت: «می‌دانید چیست؟ من حتی حق امتیاز این آهنگ را ندارم. مثلا، اگر ما جدا شویم، که نمی‌شویم (حتما جدا می‌شویم)، اما نمی‌شویم. شوخی می‌کنم، اما اگر خدای نکرده، زبانم لال، پس از ۱۰ سال از همدیگر جدا شویم، آن موقع اگر آهنگ پیت دیویدسون در فروشگاهی پخش شود و من در آن فروشگاه مشغول به کار باشم...».

۷ سپتامبر ۲۰۱۸: فوت دوست‌پسر سابق آریانا

دوست‌پسر سابق آریانا، مک میلر به دلیل اوردوز فوت کرد.

۲۹ سپتامبر ۲۰۱۸: جواب پیام‌های توهین‌آمیز

دیویدسون به افرادی که در فضای مجازی توهین می‌کردند و حتی او را تهدید به قتل می‌کردند، گفت که گرنده درطول رابطه‌اش، زیادی برای او خوب بوده است. او در اینباره گفت: «من از اینکه هرکسی می‌تواند در اینترنت به دیگران توهین کند، خوشم نمی‌آید. من نامزد کردم و هیچکس باور نکرد. خود من هم هنوز باور نکردم و می‌دانم چرا. او ستاره شماره یک موسیقی پاپ دنیاست، درحالیکه من کمدینی هستم که چنان زار و نزارم که همه فکر می‌کنند شدیدا به تزریق خون نیاز دارم».

۱۴ اکتبر ۲۰۱۸: حلقه مال خودت، خوک مال من

آریانا حلقه گرانقیمت پیت را به او پس داد و همه شروع کردند به تکرار این جمله: «بهت گفته بودم»، اما خوک کوچکی که این زوج، سرپرستی مشترک آن را قبول کرده بودند، نزد آریانا ماند.

تندروی آریانا گرنده و پیت دیویدسون در رابطه‌شان

۱۵ اکتبر ۲۰۱۸: آریانا و پیت رسما جدا شدند

یک منبع آگاه گفت که آریانای ۲۵ ساله و پیت ۲۴ ساله در آخر هفته گذشته ازهم جدا شدند. او گفت: «هردوی آن‌ها اذعان دارند که زمان خوبی برای شروع و پیش بردن رابطه‌شان انتخاب نکردند. این زوج همچنان عاشق همدیگر هستند، اما همه‌چیز به‌طور رومانتیکی به پایان رسیده است».

۱۷ اکتبر ۲۰۱۸: استوری آریانا چند روز پس از جدایی

آریانا پس از چند روز، بعد از فیلمبرداری فیلم سینمایی A Very Wicked Halloween در استوری اینستاگرامش نوشت: «بسیار خب، امروز روز بسیار خاصی بود و من بسیار خوشحالم که آن را تجربه کردم. وقت آن رسیده که برای مدتی با اینترنت خداحافظی کنم؛ دوری کردن از اخباری که سعی می‌کنم توجهی به آن‌ها نداشته باشم، کار سختی است، اما من تلاش می‌کنم که به زندگی ادامه بدهم. دوستتان دارم و از اینکه همیشه همراهم هستید، متشکرم».

۲۲ اکتبر ۲۰۱۸: پیت هم سخن می‌گوید

پیت درطول اجرای شوی کمدی‌اش در لس‌آنجلس، جوک‌های زیادی درباره رابطه‌اش با آریانا گفت.

پیت به تماشاچیان گفت: «خب، همانطور که خودتان حدس می‌زنید، من دوست نداشتم که اینجا باشم. حرف‌وحدیث‌های زیادی وجود دارد. کسی اتاق خالی سراغ ندارد؟ دنبال یک هم‌اتاقی نیستید؟»؛ که این جملات به جدایی‌اش از آریانا و نقل‌مکان کردن از آپارتمان او اشاره داشت.

۵ نوامبر ۲۰۱۸

آریانا ترانه‌ای با عنوان «متشکرم، بعدی» (Thank u, next) منتشر می‌کند که اشارات بسیار زیادی به دوست‌پسر‌های سابقش، ازجمله پیت، دارد. او در این ترانه درباره پیت گفت: «ما حتی نزدیک بود که باهم ازدواج کنیم و من بخاطر رابطه‌ام با پیت بسیار سپاسگزارم».

اول دسامبر ۲۰۱۸

آریانا در ویدئویی که برای ترانه آخرش ساخته شده بود، از پیت بابت ترک کردن ناگهانی او عذرخواهی کرد.

تندروی آریانا گرنده و پیت دیویدسون در رابطه‌شان

منابع: radaronline ،cosmopolitan

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه رابطه های عجیبی دارن! خوک به سرپرستی میگیرن برا هم تتو میزنن یهو همو ول میکنن یهو عاشق میشن خوشبحالشون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا خوشبحالشون که مشکلاتشون در همین حده

    • چی بگم

      واقعا خجالت آوره!الان این مهمترین خبر هست و برترین؟؟؟؟

    • امید طپش

      سردبیر محترم برترین ها خداییش این چه تیتری بود که زدی خب که چی؟ برای کی مهمه تو این دنیا؟

    • بدون نام

      آخه این چه خبر مزخرف و چرت و پرتیه که اینجوری با جزئیات شرح میدین؟

    • قلقلی

      این بخش واقعا بیهودست که چی؟؟اینا هر روز با یکین لااقل ایرانیشو بزاری

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه خارجیش چه ایرانیش به تو ربط نداره با کی هستند و چند نفرن گ

    • حمید

      به من چه . به ما چه . به تو چه . به اونا چه . به اینا چه ... مردم از بیکاری رنج میبرن ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا......موافقم

    • بدون نام

      چقدر مسخره! که چی؟

    • الهام ابراهیم پور

      ایول به آرایانا

    • الهام ابراهیم پور

      ایول به این اعتمادبنفس

    • گلی

      زن کوتوله ارایشی و فتوشاپی
      باور کن میترسه از روزی که یک عکس فقط یک عکس بدون سانسور و فتوشاپ یا ارایش ازش پخش بشه

    • بدون نام

      آریاناعشق ماهمه هست آفرین به هرکارش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج