۹۶۶۸۳۱
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

شکوری: پیشنهاد فدراسیون، لغو مسابقات لیگ است

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال می‌گوید که پیشنهاد آنها لغو شدن مسابقات لیگ است، اما فدراسیون در این خصوص تصمیم گیرنده نیست.

خبرآنلاین: ابراهیم شکوری، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در خصوص موضوع تحت تأثیر قرار گرفتن مسابقات فوتبال با شیوع بیماری کرونا گفت: گزارشی را به آقای بهاروند (سرپرست فدراسیون) دادم و به اعتقاد من مسابقات باید تعطیل شود. مواردی در این نامه ذکر شده است و مسئله رفت و آمد تیم‌ها را ذکر کردم.

وی ادامه داد: موضوع دیگر به این باز می‌گردد که بازیکنان ۱۲۰ دقیقه با ضربان بالای ۱۷۰ تا ۲۰۰ فعالیت می‌کنند که پس از آن سیستم ایمنی بدن ناخودآگاه ضعیف می‌شود و آماده دریافت ویروس است. زمان حضور در رختکن یا حتی گل زدن که ناخودآگاه شادی می‌کنند نیز مطرح است. این مسائل طبیعی است و حتی هنگام به ثمر رساندن ضربات ایستگاهی بازیکن باید یارگیری کند. در این شرایط یا باید بازیکن حریف را رها کنید تا گل بزند یا باید یارگیری کنید.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: تمام این موارد را در نامه‌ای به آقای بهاروند ذکر کرده‌ام و او نیز نامه را برای وزارت ورزش و جوانان فرستاده است. فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ فقط مسئول برگزاری مسابقات در محدوده ورزشگاه است. ما تصمیم گیرنده در خصوص برگزار شدن یا نشدن یا مسائل امنیتی نیستیم و اگر نهادهای بالای دستی به ما بگویند مسابقات را برگزار نکنیم، تمکین خواهیم کرد و پیشنهاد ما هم لغو شدن مسابقات است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مشکل شما فقط بازی تیم حکومتی باتیم سپاهان بودکه انهم به بهانه کرونا،بدون تماشگر درنظر گرفتیدوچون می دانستید طرفداران سپاهان تن به خواسته های غیر قانونی شماها نمی دهند این برنامه ریزی کردید حالا که تیم حکومتی نتایج و امتیاز لازم را برایش گرفتند موندین که چکار کنند که ایا این حقه بازیها را ادامه بدیم یا توپ را تو زمین وزارت بهداشت بیندازیم،یانه، باید لیگ تعطیل نکنید بلکه باید درب ان فدراسیون یا همان فسادخونه را گل بگیرید،.

    • بدون نام

      ببینیم و تعریف کنیم؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج