۹۶۶۹۳۶
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

اقدام تامین‌اجتماعی در جهت جلوگیری از کرونا

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی گفت: با تاکید وزیر رفاه، دفترچه‌های معتبر بیمه‌ شدگان نیاز به تمدید اعتبار تا پایان فروردین ندارند.

خبرگزاری مهر: مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی گفت: با تاکید وزیر رفاه، دفترچه‌های معتبر بیمه‌ شدگان نیاز به تمدید اعتبار تا پایان فروردین ندارند.

مصطفی سالاری، افزود: با تاکید شریعتمداری وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با توجه به شرایط فعلی و خطر شیوع ویروس کرونا به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت در شعب و کارگزاری‌های تأمین اجتماعی، دفترچه بیمه افرادی که تا پایان بهمن ماه دارای اعتبار باشد، تا پایان فروردین دارای اعتبار تلقی شده و می‌توانند از خدمات درمانی بهره‌مند شوند و عملاً نیاز به تمدید اعتبار نخواهد بود که با این کار پیش‌بینی می‌شود که بیش از چهار میلیون مراجعه حضوری به شعب و کارگزاری‌های تأمین اجتماعی کاهش یابد.

وی در جلسه ویدئو کنفرانس با مدیران سازمان تأمین اجتماعی سراسر کشور، اظهار داشت: با توجه به اتخاذ تمهیدات مختلف برای دورکاری و کاهش ساعت کار بیمه شدگان در کارگاه‌های تحت پوشش، به رغم برخی ملاحظات، انجام کلیه بازرسی‌های مربوط به احراز اشتغال بیمه شدگان در کارگاه‌های مشمول بنا به مصالح عمومی فعلاً متوقف شود.

وی ادامه داد: از جامعه تحت پوشش و مخاطبان سازمان تأمین اجتماعی نیز می‌خواهیم که حتی المقدور خدمات مورد نیاز را به صورت غیرحضوری از طریق سامانه‌های الکترونیکی دریافت کنند و مراجعات غیرضروری را به آینده موکول کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احد

      دفتر چه ای که با آن نمیتوان دارو گرفت و عملا از کار افتاده برخلاف نظر قانون اساسی جهت درمان رایگان مردم به به رسوایی تبدیل شده ، و فریادرسی برای مردم بی پناه وجود ندارد.

    • بدون نام

      اقای شریعتمداری شق.القمر نکرده توی این وضعیت خراب

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج