۹۶۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

در هند استخدام مي شوند

کارآگاه خصوصي‌براي‌دامادهاي دروغگو

بيشتر ازدواج‌ها در کشور هند از جانب پدر و مادر عروس و داماد "ترتيب داده مي‌شوند" وزوج‌ها اين امکان را ندارند که همديگر را خوب بشناسند. به همين دليل، تحقيق در مورد داماد آينده به امري رايج در اين کشور تبديل شده است.

قرار يک عروسي بسيار زيبا و سنتي گذاشته شده بود. همه چيز بر اساس برنامه پيش مي‌رفت تا اينکه آقاي داماد ناگهاني علاقه‌ خود را از دست داد. عروس خانم شک کرد و دست به کاري زد که بيشتر عروس‌هاي هندي مي‌کنند و آن هم کمک گرفتن از يک کارآگاه خصوصي است. يک خانم کارآگاه اعتماد داماد را جلب مي‌کند و به اين نکته پي مي‌برد که داماد اخيرا به بيماري ايدز مبتلا شده است. پس از آن، عروس خانم عروسي را به هم مي‌زند.

کارآگاه خصوصي‌براي‌دامادهاي دروغگو

۹۷ درصد ازدواج‌ها در هند را پدر و مادرها ترتيب مي‌دهند
به‌گفته‌ مدير يک شرکت کارآگاهان خصوصي در هند، حدود 20 درصد ازدواج‌هايي که قبل از آن در مورد دامادها تحقيق مي‌شود، به هم مي‌‌خورند. در پنج سال اخير در کشور هند تقاضاي تحقيق قبل از ازدواج افزايش يافته است. در نتيجه اين بخش تجاري از دودلي و ترديد افراد سود مي‌برد. در کشوري که بر اساس داده‌هاي مرکز تحقيقات اجتماعي 97 درصد ازدواج‌هايش از جانب مادر و پدر ترتيب داده مي‌شود، پيدا کردن شريک زندگي مناسب دشوار است.

افرادي که در شهرهاي هند زندگي مي‌کنند از آگهي‌هاي روزنامه يا اينترنت يا از آژانس‌هايي که واسطه ازدواج هستند، براي يافتن شوهر مناسب استفاده مي‌کنند. مدير يک دفتر ديگر کارآگاهان در شهر دهلي نو در اين باره مي‌گويد: «در قديم، بيشتر ازدواج‌ها ميان خانواده‌هايي بود که همديگر را مي‌شناختند. اما امروزه ازدواج‌ها بيشتر و بيشتر توسط آژانس‌هاي ناشناس ترتيب داده مي‌شوند. با غريبه سروکار داشتن مسلما ريسکش بيشتر است.» به همين دليل از کارآگاهان خصوصي استفاده مي‌شود. در اين دفتر حدود 60 کارآگاه خصوصي مشغول به کار هستند. آنها در مورد موقعيت مالي، تحصيلات و سلامتي همسر آينده مراجعان خود تحقيق مي‌کنند. علاوه بر اين، آنان روابط خصوصي پيشين اين افراد را نيز زير ذره‌بين مي‌برند.

هزينه‌ يک کاراگاه خصوصي
يک تحقيق معمولا بين ۷ تا ده روز طول مي‌کشد و بين ۲۵۰ تا ۵۰۰۰ يورو خرج دارد. البته اين هزينه بستگي به خدمات عرضه‌شده دارد. کارآگاهان معمولا افراد پير يا دانشجو هستند که جلب توجه نمي‌کنند. افرادي که قبلا پليس بوده‌اند و با کار تحقيقي آشنايي دارند نيز اين کار را انجام مي‌دهند.

يکي از مشتريان شرکت کارآگاهان شهر دهلي نو توانست به موقع از دام يك داماد دروغگو نجات يابد!. مدير اين شرکت در اين‌باره مي‌گويد: «داماد يک تاجر بود که خانم را چند بار بيرون برده و بسيار خوب رفتار کرده بود. به همين دليل هم عروسي برنامه‌ريزي شده بود؛ حتي کارت‌هاي دعوت نيز فرستاده شده بودند. اما داماد مدام عروسي را به عقب مي‌انداخت. بالاخره تحقيقات ما نشان دادند که اين مرد در شهر کلکته همسري دارد و هيچ وقت قصد نداشته که از او طلاق بگيرد.»



کارآگاه خصوصي‌براي‌دامادهاي دروغگو کارآگاه خصوصي‌براي‌دامادهاي دروغگو
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج