۹۶۷۳۰۱
۱۱ نظر
۵۰۰۴
۱۱ نظر
۵۰۰۴
پ

افشاگری کفاشیان از برکناری علی دایی از تیم ملی

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال از موارد جدیدی در پرونده برکناری دایی و دخالت دولت وقت پرده برداشت.

خبرورزشی: ماجرای برکناری علی دایی از هدایت تیم ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۰ و پس از شکست مقابل عربستان همیشه یکی از تصمیمات پر حرف و حدیث مسئولان وقت بوده و شائبه دخالت دولتِ محمود احمدی‌نژاد در تصمیم‌گیری فدراسیون در آن مقطع همیشه وجود داشته و با وجود تکذیب‌های گاه و بی‌گاه علی کفاشیان، این شایعه هرگز کمرنگ نشده و حتی خود دایی هم در صحبت‌هایش آن برکناری را تصمیم رئیس جمهورِ وقت دانسته و مسئولان فدراسیون را در آن دخیل نمی‌داند. علی کفاشیان در آخرین صحبت‌های خود در برنامه پشت‌صحنه رادیو تهران حرف‌های جدیدی در این باره بر زبان آورد که با گفته‌های قبلی او کمی متفاوت است.

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال در خصوص برکناری دایی و شائبه دخالت محمود احمدی‌نژاد در این تصمیم گفت: برکناری دایی با تصمیم هیات رئیسه فدراسیون صورت گرفت و دخالت مستقیمی از سوی دولت و علی آبادی در آن مقطع انجام نشد ولی آنها از زمان روی کار آمدن علی دایی حامی او بودند و بعد از شکست مقابل عربستان تنها کاری که کردند این بود که حمایتشان را از روی او برداشتند و با این اتفاق هیات رئیسه این آزادی عمل را پیدا کرد که خودش تصمیم‌گیری کند و رای به برکناری دایی داد. در حال حاضر که فکر می‌کنم به نظرم تصمیم آن زمان ما اشتباه بود و بهتر بود دایی به کارش ادامه دهد.

کفاشیان در مورد اینکه اگر با برداشتن حمایت دایی فدراسیون توانست او را برکنار کند به این معنی است که وی با حمایت دولت روی کار آمده بود هم توضیح داد: بله آن زمان ما به دنبال سرمربی جدید بودیم و روی گزینه‌ای به جمع بندی نمی‌رسیدیم. فقط کلمنته بود که در موردش جمع بندی صورت گرفت که او هم چون قصد داشت مربی پروازی باشد قبول نکردیم. این پروسه ۳-۴ ماه طول کشید و در نهایت تصمیم بر این شد که مربی داخلی استخدام کنیم و وقتی نام علی دایی مطرح شد به جمع بندی رسیدیم. علی آبادی در آن مقطع از دایی حمایت می‌کرد و مستقیماً نگفت که این حمایت از سوی احمدی‌نژاد است ولی قطعاً از او نظر و مشورت می‌گرفت چرا که احمدی نژاد علاقه زیادی به فوتبال داشت و در موردش نظر می‌داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چنگیز خان احمدی نژاد طرفدار مر و پاقرص کیسه بود و دشمن سرسخت پرسپولیس و در حق پرسپولیس خیلی نامردی کرد و اصلا عدالت را رعایت نکرد

    • بدون نام

      احمدی نژاد با شعار حمایت از قشر فقیر و ضعیف جامعه به ریاست رسید ولی بزرگترین ضربه به قشر فقیر را همین شخص زد و بنای نابودی اقتصاد را گذاشت همون زمانی که نفت 150 دلار بشکه ای قیمتش بود و معلوم نشد 800 میلیارد پول فروش نفت چی شد . ی خزانه پر از خاتمی گرفت و یک ویرانه تحویل روحانی داد و روحانی هم فصل دومش با قدرت خرابکاری احمدی را ادامه داد

      پاسخ ها

      • Omid

        برو بابا تو خوابی یا خودتو به خواب میزنی

      • راد

        مطمعنی حالت خوبه همولایتی

    • بدون نام

      ریشه تمام مشکلات و بدبختیهای ما تصمیمات احساسی و کورکورانه است و یک روز بین هستیم و هرگز آینده را پیش بینی نمیکنیم

    • بدون نام

      اگر هواداران کل تیمها بجای احساسی تصمیم گرفتن ، طرفدار قانون و خواهان اجرای عدالت بودن الان بهترین کشور دنیا بودیم

    • بدون نام

      کفاشیان دروغ میگه

    • مینو

      زنده باد احمدی نژاد دایی در حدی نیست که احمدی نژاد بخواد در موردش تصمیم بگیره بهضیها برای اینکه خودشون را بزرگ جلوه بدن خودشون را به بالا متصل میکنند خدا انشالله شر این فونبال را از سر ملت ایران کوتاه کنه این فوتبال برای مردم از کرونا بدتره

    • بدون نام

      کفاشیان دروغ نگو ،وسط دونیمه که فرصت کمی هست تا سرمربی بگه چکار بکنن وچه نکنن.....؛سلطان المحمود میخواد بره تو رختکن که دایی میگه موقع اتمام وقت استراحت اگه میخواد شارژ کنه بیادیه جمله مثل وعده....بده وبازیکنان رو راهی کنه ؛ دایی راستشو گفت وسط دونیمه سخنرانی معنی ..؟ همان شب هم برکنار شد ! تیتر بزنید کفاشیان دروغگو چندوقت یه بارفقط بازش.....میکنه!

      پاسخ ها

      • علی

        ok

      • بینام

        یک ناخن اضافی دایی برابر احمدی نژاده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج