جاباما
۹۶۷۳۰۴
۴ نظر
۵۰۰۸
۴ نظر
۵۰۰۸
پ

فتح‌الله‌زاده ۷ جام قهرمانی با استقلال دارد

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: تعطیلی مسابقات لیگ برتر به خاطر گسترش بیماری کرونا اتفاق خوبی محسوب می‌شود چرا که هیچ چیزی بالاتر از سلامتی و جان انسان‌ها ارزش ندارد.

خبرورزشی: محمد نوری اظهار داشت: تعطیلی مسابقات لیگ برتر به خاطر گسترش بیماری کرونا اتفاق خوبی محسوب می‌شود چرا که هیچ چیزی بالاتر از سلامتی و جان انسان‌ها ارزش ندارد.

وی افزود: اگرچه استقلال شانس زیادی برای قهرمانی در مسابقات لیگ برتر ندارد، اما به طور حتم این تیم مربیان و بازیکنان این تیم تا پایان مسابقات تلاش خود را خواهند کرد تا بتوانند به مقامی که شایسته نام بزرگ استقلال است برسند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال در جام حذفی شانس زیادی برای تصاحب جام دارد و می‌تواند با قهرمانی در این جام شادی را برای هواداران خود به ارمغان آورد.

نوری با اشاره به حضور فتح‌الله‌زاده به عنوان سرپرست مدیرعاملی در باشگاه استقلال تصریح کرد: فتح‌الله‌زاده استقلال را به خوبی می‌شناسد و با جو این تیم آشناست و می‌تواند با تجارب ارزنده‌ای که در طول سال‌های مدیرتش دارد روز‌های خوبی را برای آبی‌پوشان رقم بزند.

وی در واکنش به انتقادات امیررضا واعظ آشتیانی از علی فتح‌الله‌زاده اظهار داشت: به هرحال واعظ آشتیانی مدتی در باشگاه استقلال فعالیت می‌کرد و برایش احترام قائل هستم، اما این انتقادات درست نیست. فتح‌الله‌زاده ۷ جام قهرمانی با استقلال دارد، این تیم را به فینال لیگ قهرمانان رسانده، با استقلال سوم آسیا شده است و افتخارات این ۲ مدیر قابل قیاس با یکدیگر نیست.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: در این برهه زمان همه باید دست به دست هم دهند تا حاشیه از استقلال دور شده و این تیم بتواند در فضایی آرام به کارش ادامه دهد. اگر واقعا کسی استقلالی است باید از تیمش حمایت کند نه با حرف‌هایش حاشیه سازی کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دمت گرم
      حاجی ضد لنگا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جون حاجی

    • بدون نام

      7 جام بنا به گفته افشار زاده با لابي گري ومافيا يي بدست آمده بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        میشه بگی امیر عابدینی در مورد قهرمانی های تیم حکومتی پیروزی چه گفتن ؟؟؟
        اونم به زبان شیوا و رسای فارسی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج