جاباما
۹۶۷۴۱۲
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

همکاری ایران و فرانسه برای مقابله با کرونا

سفیر ایران در پاریس با اشاره به حضورش در مرکز بحران دولت فرانسه گفت: مقرر شد همکاری ها و هم افزایی بین دو طرف در چارچوب تبادل اطلاعات و یافته ها و ارسال کمک های لازم در حد توان ادامه یابد.

خبرگزاری فارس: بهرام قاسمی سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاریس امشب (دوشنبه) در اظهاراتی با اشاره به حضورش در مرکز بحران دولت فرانسه در پی شیوع ویروس کرونا عنوان کرد: امروز عصر در «مرکز بحران» دولت فرانسه با حضور رئیس این مرکز و برخی دیگر از مسئولان وزارت خارجه فرانسه، گزارشی از اقدامات و تلاش های دولت ایران در خصوص کنترل و مقابله با ویروس کرونا ارائه کردم.

وی با بیان اینکه این مبارزه بایستی همگانی و همه جانبه باشد، عنوان کرد: مقرر شد با توجه به تجارب دو کشور در بسیاری از حوزه ها، همکاری ها و هم افزایی بین دو طرف در چارچوب تبادل اطلاعات و یافته ها و ارسال کمک های لازم در حد توان ادامه یابد.

همکاری ایران و فرانسه برای مقابله با کرونا

گفتنی است امشب نیز قرار است یک محموله کمک از سوی سه کشور اروپایی فرانسه، آلمان و انگلیس برای مقابله با کرونا به تهران وارد شود.(اینجا بخوانید)

فرانسه نیز از جمله کشورهایی است که کرونا در آن شیوع یافته و براساس آمار تاکنون ۱۳۰ نفر در فرانسه به این ویروس مبتلا شده و دو نفر بر اثر ابتلا به این بیماری جان باخته‌اند. دولت فرانسه امروز دوشنبه برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا در این کشور وضعیت اضطراری اعلام کرد.

لازم به ذکر است، امروز اتحادیه اروپا هم امروز دوشنبه سطح هشدار به دلیل افزایش شمار موارد ابتلا به کرونا را یک درجه بالاتر برده است. ویروس کرونا اکنون حداقل در ۶۵ کشور جهان شیوع پیدا کرده است.

از بین کشورهای اروپایی، ایتالیا یکی از کشورهایی است که بیشترین آلودگی به این ویروس را گزارش داده است. مبتلایان کرونا در این کشور به ۱۶۹۴ نفر افزایش یافته و از این تعداد، ۳۴ نفر هم جان خود را از دست داده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج