جاباما
۹۶۷۴۳۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کاسبان تعویق انتخابات فدراسیون فوتبال!

در حالی که شرایط ایجاب می‌کند انتخابات فدراسیون فوتبال سریع‌تر برگزار شود اما گویا عده‌ای از تأخیر در برگزاری انتخابات استقبال و در این مسیر حرکت می‌کنند.

خبرگزاری تسنیم: فدراسیون فوتبال ایران درگیر ماجرای پیچیده‌ای شده است. در حالی که قرار است انتخابات این فدراسیون روز ۲۵ اسفند برگزار شود، فیفا اعلام کرده که در صورت اصلاح نشدن اساسنامه، انتخابات نباید برگزار شود و این بدان معناست که در فاصله ۱۲ روز تا موعد مقرر، همه چیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

فیفا در نامه اول خود به فدراسیون ایران نوشت که ۴ بار برای اصلاح اساسنامه نامه زده اما اتفاقی در این خصوص رخ نداده است. با وجود پاسخ ایران، فیفا بر مواضع قبلی تأکید کرده است.

فدراسیون قصد دارد بار دیگر در نامه‌ای به ابهامات فیفا پاسخ دهد اما اینکه فدراسیون جهانی به برگزاری انتخابات رضایت دهد موضوعی است که نمی‌توان پاسخ قاطعی به آن داد. شرایط به‌گونه‌ای است که نمی‌توان هیچ چیزی را به صورت قطعی پیش‌بینی کرد.

واقعیت این است که فوتبال ایران شرایط حساسی را سپری می‌کند. موضوع شکایت ویلموتس و ادعای او برای دریافت ۶ میلیون یورو، شرایط حساس تیم ملی در مسیر جام جهانی ۲۰۲۲ و وضعیت کلی فوتبال به گونه‌ای است که بیش از پیش لزوم برگزاری انتخابات در موعد مقرر احساس می‌شود. در واقع هر چه زمان بیشتری بگذرد به دلیل اینکه فدراسیون رئیس ندارد، شرایط بغرنج‌تر خواهد شد.

اینکه چرا فدراسیون فوتبال در گذشته تلاشی برای حل این موضوع نکرده جای سؤال دارد. اگر چنین کاری صورت می‌گرفت در آستانه انتخابات این اتفاقات رخ نمی‌داد. اکنون نیز به نظر می‌رسد وزارت ورزش و جوانان باید به عنوان متولی ورزش ایران، ورود بیشتری به موضوع داشته باشد و البته که شخص وزیر ورزش نیز در این میان نقش بسزایی دارد.

در واقع وزارت ورزش می‌تواند از فدراسیون فوتبال بخواهد با رفع موانع موجود نسبت به برگزاری هر چه سریع‌تر انتخابات اقدام کند. در این زمینه شنیده شده اساسنامه جدید تهیه و آماده شده و اگر چنین باشد می‌توان با تدبیری مناسب کار را پیش برد تا کاسبان تعویق انتخابات فدراسیون فوتبال نتوانند به هدف خود برسند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج