۹۶۷۴۶۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

بلاتکلیفی برادران عالمیان برای بازگشت به فرانسه

ملی پوش تنیس روی میز ایران گفت: برای یک هفته به ایران آمده بودیم اما با لغو پروازها ماندگار شدیم و این در حالی است که حدود ۱۰ روز دیگر باید در لیگ فرانسه بازی کنیم.

خبرگزاری ایسنا: نیما عالمیان در گفتگویی درباره ی اجازه ندادن به او و برادرش برای حضور در مسابقات قطر و عمان بیان کرد: من سال قبل در مسابقات قطر خوب بازی کردم و امتیاز خوبی هم گرفتم اما باتوجه به اینکه امسال نتوانستم در این رقابتها شرکت کنم، فکر می کنم امتیاز سال قبل هم از بین برود و در رنکینگ افت داشته باشم. البته فدراسیون ایران با ارسال نامه ای به فدراسیون جهانی درخواست کرد امتیاز ما از بین نرود و حالا باید دید فدراسیون جهانی چه تصمیمی می گیرد. در هر صورت کاری نمی‌توان کرد.

او افزود: اگر در مسابقات قطر و عمان شرکت می کردیم خیلی خوب می شد و ما هم آماده بودیم اما دیگر مسئله ویروس کرونا پیش آمد و کاری هم نمی توان کرد. الان هم با برادرم دو تایی تمرین می کنیم.

عالمیان در پاسخ به این پرسش که او و برادرش برای چه مدت به ایران آمده بودند و در لیگ فرانسه مسابقه دارند یا خیر، تصریح کرد: برای یک هفته آمده بودیم که هم خانواده را ببینیم و هم استراحت کنیم اما با این وضعیت ماندگار شدیم و پروازی نیست. ۱۰-۱۵ روز دیگر هم در لیگ فرانسه بازی داریم اما بلاتکلیف هستیم. نمی‌دانیم پرواز هست یا نه و اصلا ما را راه می دهند یا خیر (با خنده). ان شاءالله درست می شود و تا ۲۰ روز دیگر پروازها انجام می شود.

ملی پوش تنیس روی میز ایران در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه با این شرایط نگران رنکینگ خود نیست، تاکید کرد: من سال گذشته رنکینگ ۶۰ جهان بودم اما بعد افت کردم چون در دو ، سه تورنمت نتایج جالبی نگرفتم اما سعی دارم به رنکینگ قبل خودم برگردم و جبران می کنم. مسابقات تیمی قهرمانی جهان هم خیلی می‌توانست در بهبود رنکینگ ما موثر باشد که به تعویق افتاد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج