۹۶۷۵۴۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بردوش کشیدن مشکلات استقلال کار یک نفر نیست

پیشکسوت فوتبال ایران با تاکید بر اینکه باید برای انتخاب رئیس فدراسیون دقت لازم را داشت گفت: مسئولان نباید اجازه بدهند فوتبال دست نااهل بیفتد.

خبرگزاری مهر: رضا رجبی با اشاره به انتخاب علی فتح‌الله‌زاده به عنوان مدیر جدید باشگاه استقلال اظهار داشت: در گذشته هم بارها گفته بودم فتح‌الله‌زاده با این همه سابقه و تجربه نباید از چرخه مدیریتی باشگاه دور می‌ماند، در این ۶ سال هم دوری او باعث شد در حق تیم ما اجحاف شود. بخش عمده‌ای از دلایل دور نگه داشتن فتح‌الله‌زاده از استقلال را تقصیر افرادی می‌دانم که نمی‌خواستند موفقیت این تیم را ببینند. من در سال‌های اخیر بارها به این مسئله اشاره کرده و گفته بودم هیچ‌کس به اندازه فتح‌الله‌زاده نمی‌تواند به حل مشکلات باشگاه کمک کند.

وی افزود: همه آقایانی که در این سال‌ها به عنوان مدیر آمدند، متشخص و افراد بزرگی بودند اما مدیریت باشگاه استقلال ریزه‌کاری‌هایی دارد و مدیر این مجموعه باید بتواند همواره بحران‌ها را مدیریت کند؛ کاری که مدیران سال‌های اخیر در عمل نشان دادند توان انجام آن را ندارند.

کاپیتان پیشین آبی‌پوشان تصریح کرد: حال و روز این روزهای استقلال خوب نیست. این تیم، زمین، امکانات، پول و سایر ابزار موفقیت را در حداقل‌ها دارد و آنچه زیاد دارد، بدهی، مشکلات و بحران است. برای برون‌رفت از این شرایط، همه باید دست به دست هم دهند. فتح‌الله‌زاده به تنهایی نمی‌تواند بار این مشکلات را بر دوش بکشد.

رجبی گفت: کادر فنی امروز این تیم جوان، مستعد، جویای نام و صاحب آینده است اما آنها باید از تجارب گذشتگان خود و پیشکسوتان استفاده کنند؛ همانطور که در پرسپولیس این اتفاق افتاده و قدیمی‌ها و پیشکسوتان در کنار باشگاه، مدیریت و کادر فنی هستند و تجاربشان را با آنها به اشتراک می‌گذارند.

مربی پیشین استقلال در خصوص انتخابات پیش‌روی فدراسیون فوتبال بیان کرد: متأسفانه برای انتخاب رئیس جدید فدراسیون فوتبال، کار از رقابت‌ گذشته و به جنگ رسیده است. در این جنگ تمام‌عیار عده‌ای که واجد شرایط نیستند و صلاحیت حضور در چرخه مدیریتی فوتبال را ندارند، نه تنها خود را محق‌تر از دیگران می‌دانند، بلکه با ابزار غیرمتعارفی که در دست دارند، شانسشان را افزایش داده‌اند که این نه تنها به بهبود حال فوتبال ما در آینده کمک نمی‌کند بلکه باعث ادامه سیر نزولی فوتبال ما در رده ملی و باشگاهی خواهد شد.

وی تأکید کرد: به عنوان پیشکسوت فوتبال از نهادهای نظارتی درخواست دارم با دقت بیشتری انتخابات فدراسیون را رصد کرده و اجازه ندهند کار به دست نااهل بیفتد. فوتبال ما به اندازه کافی چوب سوءمدیریت را خورده است. سکان آن باید به دست افرادی بیفتد که توان اداره آن را داشته باشند.

پیشکسوت فوتبال خاطرنشان کرد: این بهترین شاهدی است که از غیب می‌رسد و ادعای بالای مرا ثابت می‌کند که باید نظارتی بر انتخابات فوتبال صورت گیرد تا در چهار سال آینده مدیرانی شایسته و اصلح سکان این فوتبال را در دست بگیرند. در یک جمله می‌گویم «امروز حال فوتبال ایران خوب نیست، مردم از آن لذت نمی‌برند و دورنمای خوبی برای این فوتبال متصور نیستند».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج