جاباما
۹۶۷۶۱۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اینفانتینو: فوتبال نباید به خاطر کرونا مضطرب شود

جیانی اینفانتینو رئیس فیفا در افتتاحیه کنگره یوفا در شهر آمستردام درباره تقویم مسابقات سال ۲۰۲۰ صحبت کرده و گفت دنیای فوتبال نباید به خاطر ویروس کرونا دچار اضطراب شود.

ورزش سه: جیانی اینفاتینو رئیس فیفا اولین سخنران کنگره یوفا بود و در صحبتهای خود درباره مسائل مختلف دنیای فوتبال صحبت کرد. ولی مهم‌ترین بخش صحبتهای اینفانتینو در این مراسم درباره ویروس کرونا، نگرانی از بابت سرنوشت رقابتهای آتی فوتبال و تقویم فیفا در سال ۲۰۲۰ بود.

اینفانتینو در این سخنرانی گفت:" سیستم VAR برای ما در این مدت موفقیت‌آمیز عمل کرده ولی در این شکی نیست که این سیستم می‌تواند با گوش دادن به همه طرفها بهتر شده و ارتقا پیدا کند. سلامت بازیکنها برای ما اهمیت زیادی دارد و به همین خاطر در حال بررسی هستیم تا بتونیم بازیکنانی که از ناحیه سر ضربه می‌خورند را به صورت موقت از زمین کنار بکشیم. از این گذشته در حال بررسی تغییر احتمالی در قوانین آفساید هستیم تا کیفیت فوتبال را ارتقا دهیم. این تغییرات می‌تواند نتایج مثبتی داشته باشد".

رئیس فیفا در مهمترین بخش صحبتهای خود درباره ویروس کرونا گفت:" کسی نباید به خاطر کرونا دچار اضطراب بشود. ولی همه باید محتاط باشند و با مقامات مسئول همکاری کنند. فوتبال می‌تواند پادزهر عالی‌ای برای این بیماری باشد".

اینفانتینو در بخش دیگری از صحبتهایش درباره تقویم فیفا در سال ۲۰۲۰ گفت:" ما باید بدانیم که چند بازی در این سال میتواند برگزار شود و چه رقابتهایی در این سال قادر به برگزاری است. آنچه برای ما اهمیت دارد سلامت بازیکنها و هواداران است. باید بیشتر بررسی کنیم و ببینیم در آینده چه تغییراتی در تقویم فیفا اجرایی خواهد شد. در نهایت باید بگویم با توجه به اینکه در شهر آمستردام هستیم، همه ما باید به دنبال پل زدن و پر کردن فاصله‌ها و اختلافها باشیم".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج