۹۶۷۶۵۰
۱۰ نظر
۵۰۰۷
۱۰ نظر
۵۰۰۷
پ

مصرف آب در کشور نگران‌کننده شد

معاون آب و آبفای وزیر نیرو ضمن تاکید بر رعایت اصول بهداشتی و شستشوی دست‌ها، خواستار مصرف بهینه آب از سوی مردم شد گفت: مصرف آب نگران کننده است.

خبرگزاری ایرنا: معاون آب و آبفای وزیر نیرو ضمن تاکید بر رعایت اصول بهداشتی و شستشوی دست‌ها، خواستار مصرف بهینه آب از سوی مردم شد گفت: مصرف آب نگران کننده است.

«قاسم تقی‌زاده خامسی» امروز (سه‌شنبه) در آیین بهره‌برداری همزمان از ۴۱ پروژه صنعت آب و برق در ۶ استان کشور که به‌صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با اشاره به همزمانی افتتاح پروژه‌های صنعت آب کشور در نوزدهمین هفته پویش #هرهفته الف ب_ایران با روز ملی آب اظهار داشت: نقش آب در زندگی، همیشه جدی بوده و این روزها در سراسر جهان این نقش پررنگ‌تر و حیاتی تر شده است.

وی با بیان اینکه وظیفه ما تامین آب با کیفیت برای مردم و مسئولیت اجتماعی جوامع، مصرف بهینه آب است، گفت: بارندگی‌های اخیر به افزایش ذخایر آبی کشور کمک کرده، اما باید توجه داشت که ظرفیت تصفیه‌خانه‌ها محدود است و چون آب باید در اختیار همه ایرانی‌ها قرار گیرد، افزایش مصرف ۳۰ درصدی آب در برخی شهرها و ۱۵ درصدی در شهر تهران نگران کننده است.

تقی‌زاده خامسی با اشاره به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و انجام سنت خانه‌تکانی در خانواده‌های ایرانی، بر ضرورت توجه جدی‌تر به مصرف بهینه آب تاکید کرد و افزود: برای تامین آب با کیفیت و مطلوب برای مردم پای کار هستیم و این برنامه را دنبال می‌شود.

وی با بیان این که درخواست ما از مردم مدیریت مصرف در هنگام شستشو و خانه‌تکانی است، اظهار داشت: این کار باید تدریجی انجام و از هم‌اینک شروع شود و به زمان پیک مصرف موکول نشود.

معاون وزیر نیرو درباره پویش # هرهفته الف ب _ ایران گفت: در این پویش، طبق وعده عمل کرده و به تمام اهداف خود رسیدیم و برای سال ۹۹ هم با پروژه‌ها و خدمات بیشتر آماده خواهیم شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دیگه چه غلطی کنیم اقا بمیریم راحت ..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بوشهر سالهاست آب قطعه و یه روز درمیون دوسه ساعت آب میاد. حالا شماها چتونه ناله میدین

    • بدون نام

      جلو چاههای کشاورزی شخصی رو در (تابستان) بگیرن که از حق مردم از سفره های زیر زمین به نفع عده ای قلیل برداشت میشه پول چاه کشاورزی حق الناس است.

    • محمدی زاد

      چاه کشاورزی سودش مال چند نفر و ضرر ش برای همه ی مردم ( تابستان از کردستان منطقه قروه رد شدیم مصرف آبهای زیر زمین وحشتناک و جالب اینکه شنیدیم شخصی هستن) یعنی سود شخص،،، و ضرر و کم شدن آب زیر زمین برای همگان

    • بدون نام

      به زودی مصرف آب نصف میشه، چون نصف جمعیت با کرونا میمیرند،

      پاسخ ها

      • راد

        البته تو‌خواستی بمیری بمیر اما این را برای دیگران تجویز نکن مردم زنده خواهند ماند و در مراسم حلوا خورانت شرکت خواهند کرد

      • ناشناس

        امسال همش برف وبارون بود چقدر سام دروغ میگید خو دیگه پدر این ملت رو دراوردین لعنتیها. این مرو باید چیکار کنن. باید رو چندین مرتبه دستاشکن رو شستشو بدن ولله.

    • بدون نام

      این یکی دو ماه رو تحمل کنید و نگران کننده بمونید تا این ویروس رو بفرستیم تو فاضلاب ها گور به گورش کنیم بعدا صرفه جویی میکنیم الان صرفه جویی امکان نداره

    • بدون نام

      آخه اومدن ابروشو درست کنن چشمشو کور کردن اگه توی این مملکت مواد وژل ضد عفونی به اندازه کافی وجود داشت به این مشکل بر نمیخوردیم

    • دلشکسته مسعولین

      دیگه خونه نشین شدیم دستشویی نریم دستامون را با اب نشوریم مواد ضد عفونیم که نیست ابن همه بارون اومده بازم مینالید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج