۹۶۷۸۴۳
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

تکذیب انتقال بیماران کرونایی از تهران به دماوند

رئیس بیمارستان سوم شعبان دماوند با تکذیب مبتلا شدن پرسنل بیمارستان به کرونا گفت: انتقال بیماران کرونایی از تهران به بیمارستان دماوند صحت ندارد.

خبرگزاری مهر: رئیس بیمارستان سوم شعبان دماوند با تکذیب مبتلا شدن پرسنل بیمارستان به کرونا گفت: انتقال بیماران کرونایی از تهران به بیمارستان دماوند صحت ندارد.

مسعود مسلمی‌فرد شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به نگرانی‌ها و شایعاتی مبنی‌بر مبتلا شدن پرسنل بیمارستان به کرونا، چنین موضوعی صحت ندارد.

مسلمی فرد گفت: از یک مورد مشکوک به بیماری نیز آزمایش گرفته شده و هنوز جواب آن به دستمان نرسیده است و در حال حاضر به دلیل اینکه این فرد در سلامت است در منزل خود به سر می‌برد و هیچیک از پرسنل این بیمارستان درگیر بیماری کرونا نیستند.

وی بیان داشت: یکی از پرسنل که به نظر می‌رسید دارای علائم است به بیمارستان مسیح دانشوری منتقل شد که تست کرونای وی منفی بود.

رئیس بیمارستان سوم شعبان دماوند عنوان داشت: شایعاتی مبنی‌بر انتقال بیماران کرونایی از تهران به بیمارستان شهرستان دماوند اصلاً صحت ندارد و با توجه به شرایطی که پیش‌بینی کردیم اگر شهر تهران امکان پذیرش بیماران را از شهرستان‌ها نداشت هر شهرستانی بیمار بومی خود را نگهداری کند و برای این امر مهم یک بخش ویژه و نوساز برای بیماران محتمل به کرونا در بیمارستان سوم شعبان دیده شده و خدمات ویژه در این بخش ارائه می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این دروغه
      دوتا مریض ڪرونائی از قم بردند اهواز ودر بیمارستان اهواز بستری ڪردن ،ماشالله مردم اهواز انداختنشون بیرون والان آوردنشون همدان تو بیمارستان بهشتی ،اگه میتونید اینو تڪذیب ڪنید ،در بخش عفونت اتاقccu

    • بدون نام

      دروغ میگید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج