۹۶۷۸۵۳
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

فال روزانه ۱۴/ ۱۲/ ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۱۴/ ۱۲/ ۱۳۹۸

فال روزانه ۹۸.۱۲.۱۴

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. انسان شریف و مسئولیت‌پذیری هستید، اما حق خود را از زندگی‌ نگرفته‌اید و در طول سال‌های زندگی‌تان فرصت‌های زیادی برای موفقیت نداشته اید. در سالی که با تولدتان شروع می‌شود، سایه همای سعادت بر سر شما خواهد افتاد و فرصت‌های بی‌شماری برای موفقیت و پیشرفت پیدا می‌کنید. این فرصت‌ها را از دست ندهید و سال تولدتان را به موفق‌ترین سال زندگی‌تان تبدیل نمایید. تلاش و کوشش را از اسفند ماهی که با تولدتان شروع کرده‌اید، آغاز نمایید و در این ماه جسارت بیشتری در کارها به خرج دهید و روحیه‌ای عمل‌گرا داشته باشید. به خاطر داشته باشید که راه ثبات مالی از میان پس‌انداز و صرفه‌جویی می‌گذرد، در نتیجه در سالی که با تولدتان شروع شده، بیشتر از همیشه حواس‌تان به دخل‌و‌خرج‌تان باشد و با پس‌انداز بیشتر، آینده مالی خود را تضمین نمایید. در تیر ماه سال آینده فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید، این فرصت را به فال نیک بگیرید و در کنار دوستان و آشنایان لحظه‌های شادی را سپری نمایید. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید پاییز سال آینده، زمان عاشقی شما است و در این فصل چشم شما به یاری پری‌چهره می‌افتد و در اولین نگاه به دلدار، دل می‌بازید. در دی ماه سالی که از راه می‌رسد، فرصتی برای پیشرفت و ارتقا پیدا می‌کنید، این فرصت را غنیمت بدانید و از هم‌قطاران‌تان یک سروگردن بالاتر قرار بگیرید. در بهمن ماه سال آینده فرصت‌های زیادی برای حضور در مجالس رسمی و مهمانی‌های خودمانی پیدا می‌کنید، این فرصت‌ها را به فال نیک بگیرید و دامنه دوستان‌تان را گسترش دهید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را جدی‌تر از همیشه ادامه دهید و این سال را به سالی سرشار از دستاوردهای چشمگیر و موفقیت‌آمیز تبدیل کنید.

فال روزانه ۱۴/ ۱۲/ ۱۳۹۸

انسان آرامی هستید و همیشه از حاشیه‌ها دوری می‌گیرید، این رویکرد امروز به کمک شما می‌آید و به رغم اینکه مشکلات زیادی در اطراف‌تان وجود دارد، آرامش‌تان را حفظ خواهید کرد. امروز یکی از بزرگان فامیل از در نصیحت با شما وارد می‌شود و پند و اندرزهای باارزشی را در اختیارتان قرار می‌دهد، این پند‌ها را آویزه گوش کنید و مطمئن باشید که این نصیحت‌ها در آینده گره بزرگی از مشکلات شما را باز خواهد کرد. یکی از آشنایان شدیدا به کمک شما نیاز دارد، دست این فرد را بگیرید و هرکاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید. خبر فرخنده و خوشحال‌کننده‌ای به دست شما می‌رسد، این خبر نه تنها برای شما شاد و فرخنده‌‌است، بلکه زمینه شادی دیگر اعضای خانواده‌ را فراهم می‌کند. در نتیجه این خبر را با اهل منزل درمیان بگذارید و روزی شاد و سرشار از شادی را در کنار اعضای خانواده تجربه کنید. روز خوبی را به لحاظ عاشقی آغاز نکرده‌اید و احتمال شکست‌عشقی شما وجود دارد، اجازه ندهید این شکست شما را از پا در بیاورد و روحیه‌تان را حفظ کنید. فردی که بدخواه شما است، نقشه‌های شومی برای‌تان تدارک دیده و قصد دارد تا امروز کلاه بزرگی سرتان بگذارد، قبل از اینکه این فرد به نقشه‌های شوم خود برسد، ایشان را شناسایی کنید و حقش را کف دستش بگذارید. زندگی را سخت‌گرفته‌اید و بیش‌از‌حد ذهن‌تان را به حاشیه‌های زندگی مشغول می‌کنید، ادامه این رویکرد چیزی به‌ غیر از افسردگی برای شما به دنبال ندارد، در نتیجه امروز زمان مناسبی است که این روحیه را کنار بگذارید و به استقبال زندگی بروید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز هدیه‌ای برای شما گرفته و با تقدیم این هدیه قصد دارد تا حسابی شگفت‌زده‌تان کند، این کار پسندیده عشق‌زندگی‌تان را به خاطر داشته باشید و در اولین فرصت شما نیز با تقدیم‌ هدیه‌ای به ایشان ثابت کنید که بیشتر از همیشه دوستش دارید.

فال روزانه ۱۴/ ۱۲/ ۱۳۹۸

اهل انجام کارهای خیر و انسان‌دوستانه نیستید، اما ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و اگر به دنبال آرامش قلبی می‌گردید، امروز زمان مناسبی است تا با شرکت در کارهای انسان‌دوستانه، به آرامش ذهنی و قلبی برسید. به لحاظ مالی روز بسیار حساسی را در پیش‌رو دارید و به مشکل مالی برخورد خواهید کرد، اما برای حل این مشکل روی کمک دیگران نمی‌توانید حساب‌باز کنید. در عوض از هوش و تدبیر خود کمک بگیرید و راهی هوشمندانه را برای حل این مشکل مالی به کار ببندید. مواظب حرف‌های‌تان نیستید و گفته‌هایی که می‌زنید زمینه دلخوری اطرافیان را فراهم می‌کند، امروز زمان مناسبی است که به این روحیه خاتمه دهید و قبل از اینکه حرفی از دهان‌‌تان خارج شود، حسابی فکر کنید و چیزی نگویید که اطرافیان ناراحت شوند. امروز عشقی بی‌پایان در سینه نهفته دارید و از خواب که بلند شده‌اید، دنیا را عاشقانه‌تر از همیشه می‌بیند، این روحیه را به فال نیک بگیرید و لحظه‌هایی سرشار از عشق و محبت را در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان تجربه کنید. کارهای امروز آن‌گونه که انتظار دارید پیش نمی‌رود و این وضعیت زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند، اما بیش‌از‌حد سخت نگیرید و مطمئن باشید در روزهای آینده کارها راحت‌تر از چیزی که فکرش را بکنید انجام خواهد شد. امروز فرصت فراغتی دست می‌دهد تا لحظه‌های شادی را در کنار اعضای منزل سپری نمایید، این فرصت را مغتنم بدانید و به اعضای خانواده ثابت کنید که از بودن در کنار آنها لذت می‌‌برید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد، اجازه ندهید این مشاجره فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌زندگی‌تان ایجاد کند و در اولین فرصت دلخوری که برای عشق‌‌زندگی‌تان ایجاد کرده‌اید را از دل ایشان بیرون کنید.

فال روزانه ۱۴/ ۱۲/ ۱۳۹۸

انسان دمدمی‌مزاجی هستید و نظرهای‌تان را دائم تغییر می‌دهید، این روحیه باعث شده تا اطرافیان روی شما حساب‌باز نکنند و کسی حرف‌های‌تان را جدی نگیرد. امروز زمان مناسبی است که این روحیه را کنار بگذارید و به اطرافیان ثابت نمایید که در گفتار و رفتار ثابت‌قدم هستید. مدتی است که پولی را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌اید، امروز خبر خوشی از این سرمایه‌گذاری به دست‌تان می‌رسد و باخبر می‌شوید که سود سرشاری روانه حساب‌های بانکی‌تان خواهد شد. امروز به مهمانی یا جلسه کاری مهمی دعوت هستید، در این مراسم با افراد سرشناس و بانفوذی آشنا خواهید شد، این آشنایی را به فال نیک بگیرید و در آینده روی کمک این افراد بانفوذ حساب کنید. انسان مهربانی هستید و توجه زیادی به اطرافیان دارید، این روحیه هیچ اشکالی ندارد، اما مواظب باشید که اطرافیان از مهربانی شما سوء‌استفاده نکنند. به لحاظ کاری روز خلوتی را آغاز کرده‌اید و فرصتی پیدا می‌کنید تا دمی با خودتان خلوت کنید. این فرصت را مغتنم بدانید و با تفریح و استراحت، خودتان را برای روزهای آینده آماده کنید. احساس می‌کنید رابطه شما و عشق‌زندگی‌تان گرمای سابق را ندارد و از یکدیگر خسته‌شده‌اید، ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و این احساس را در اولین فرصت با همسر یا عشق‌زندگی‌تان در میان بگذارید و هیجان‌ بیشتری را در زندگی عاشقانه خود تجربه کنید.

فال روزانه ۱۴/ ۱۲/ ۱۳۹۸

امروز فردی که بدخواه شما است، زمینه ناراحتی و دلخوری شما را ایجاد می‌کند، اجازه ندهید این رفتار روز شما را خراب کند و رفتار بد این فرد را فراموش کنید. به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را در پیش دارید و پولی به دست‌تان می‌رسد، شرط‌عقل این است که تمام این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. انسان نصیحت‌پذیری نیستید و گوش‌تان به نصیحت‌های اطرافیان بدهکار نیست، قبل از اینکه این روحیه دردسرهای زیادی برای شما درست کند، از امروز به خودتان قول بدهید که اهمیت بیشتری برای نظرهای اطرافیان قائل شوید و نصیحت‌های افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند را آویزه گوش کنید. امروز همسر یا عشق‌زندگی‌تان کار بسیار پسندیده‌ای انجام می‌دهد و زمینه شادی و خوشحالی شما را فراهم خواهد کرد. انسان زحمت‌کشی هستید و تلاش‌های زیادی در زندگی انجام داده‌اید، اما مزد‌ زحمت‌های خود را نگرفته‌اید و این وضعیت زمینه افسردگی و ناامیدی شما را فراهم کرده است. غم به دل خود راه ندهید چرا که این شرایط ادامه پیدا نمی‌کند و زودتر از چیزی که فکرش را بکنید اطرافیان متوجه زحمت‌های شما خواهند شد. به لحاظ کاری روز خوبی را در پیش دارید و به موفقیت چشمگیری دست پیدا خواهید کرد. علاقه‌ای به حضور در میان جمع ندارید و تنهایی را به مهمانی‌های شلوغ ترجیح می‌دهید، امروز بخت با شما یار است چرا که فرصتی پیدا می‌کنید تا دمی با خودتان خلوت کنید و از تنهایی لذت ببرید. امروز به خودتان وعده‌داده‌اید که کارها را سریع‌تر از همیشه انجام دهید و فرصتی برای استراحت پیدا کنید، اما نقشه‌های‌تان نقش برآب می‌شود و مجبور خواهید شد کارهای غیرمترقبه‌ای انجام دهید و وقتی برای استراحت دست‌نمی‌دهد.

فال روزانه ۱۴/ ۱۲/ ۱۳۹۸

مدتی است که در بستر بیماری گرفتار شده‌اید و حال‌و‌روز خوبی ندارید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که امروز احساس می‌‌کنید رو به بهبود هستید و این وضعیت در چند روز آینده ادامه پیدا می‌‌کند و بهبودی کامل حاصل خواهد شد. انسان ولخرجی هستید و خرج‌‌های شما با دخل‌تان برابری نمی‌کند، به همین دلیل وضعیت مالی خوبی ندارید. از این وضعیت درس بگیرید و در آینده به جای ولخرجی، به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی باشید و شرایط مالی خود را ثبات بیشتری دهید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد، در چنین شرایطی بیشتر از همیشه مواظب رفتار خود باشید و کاری نکنید که عشق‌زندگی‌تان از شما دلخور شود. معامله پرسودی را در پیش دارید و اگر حواس‌‌تان را حسابی جمع کنید و فرصت‌ها را از دست ندهید، از این معامله بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید سود خواهید کرد. امروز کارهای زیادی در پیش‌رو دارید، اما این کارها راحت‌تر از همیشه انجام می‌شوند و فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید. یکی از دوستان شما که علاقه ‌زیادی به ایشان دارید، مدتی است که به شما کم‌محلی می‌کند و رفتار وی با شما مانند سابق نیست، از این رفتار دلخور نشوید و مطمئن باشید که گرفتاری‌های زندگی باعث شده تا این دوست، رابطه کمتری با شما داشته باشد.

فال روزانه ۱۴/ ۱۲/ ۱۳۹۸

اهمیتی به نظرهای پدر و مادر یا بزرگان فامیل نمی‌دهید و این وضعیت آنها را حسابی از شما دلخور کرده است. ادامه این رفتار اصلا به صلاح شما نیست و در اولین فرصت به پدر و مادر یا بزرگان فامیل ثابت کنید که اهمیت خاصی برای آنها قائل هستید و احترام بیشتری به آنها بگذارید. عازم سفری هستید و در این سفر احتمال گم‌شدن چیز باارزشی وجود دارد، در نتیجه بیشتر از همیشه در این سفر حواس‌تان را جمع کنید و تا می‌توانید مواظب اسباب سفر خود باشید. مهمانی بزرگی ترتیب داده‌اید و دوستان و آشنایان را دعوت کرده‌اید، تا جایی که می‌توانید شرایط راحتی و خوشی مهمان‌ها را فراهم کنید و تمام سعی خود را به کار گیرید تا مهمانی خاطره‌انگیزی را در ذهن مهمان‌ها ماندگار نمایید. همسر یا عشق‌زند‌گی‌تان عشق بی‌پایانی به شما دارد و این عشق را امروز با رفتار و گفتار ثابت می‌کند. انسان صادق و راست‌گویی هستید، این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید کسی از راست‌گویی و صداقت ضرر نکرده است. امروز به خودتان قول داده‌اید که فرصتی را به تفریح و استراحت اختصاص دهید، اما کار واجبی برای شما پیش می‌آيد و مجبور می‌شوید تمام روز را به انجام این کار اختصاص دهید.

فال روزانه ۱۴/ ۱۲/ ۱۳۹۸

اهل ورزش و تحرک نیستید و این وضعیت سلامت شما را به خطر انداخته است، قبل از اینکه کم‌تحرکی برای شما دردسر درست کند، از امروز فرصتی را برای ورزش کنار بگذارید و اجازه ندهید کسالت و بیماری، سلامت وجود نازنین‌تان را به خطر بیاندازد. امروز یکی از دوستان نزدیک پیشنهاد وسوسه‌‌انگیزی را برای افزایش درآمد مطرح می‌کند، این پیشنهاد را جدی بگیرید و مطمئن باشید عملی‌کردن آن، سود سرشاری را روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌کند. روز خوبی را آغاز کرده‌اید و کارها طبق برنامه پیش می‌رود، این شرایط را به فال نیک بگیرید و در فرصت فراغتی که پیدا می‌‌کنید، تا می‌توانید به استراحت و تفریح مشغول شوید. امروز با افراد مهمی ملاقات خواهید کرد، در این ملاقات چشم و گوش خود را بیشتر از همیشه باز کنید و نکته‌هایی که این افراد با شما در میان می‌گذارند را برای پیشرفت و موفقیت‌ بیشتر به خدمت بگیرید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان رعایت حال شما را نمی‌کند و با گفتار و رفتارش، زمینه ناراحتی‌تان را فراهم کرده است. امروز زمان مناسبی است تا در این خصوص با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و از ایشان درخواست کنید که فکری به حال این رفتار بردارد.

فال روزانه ۱۴/ ۱۲/ ۱۳۹۸

روز خلوتی را آغاز کرده‌اید و کار زیادی برای انجام دادن ندارید، اجازه ندهید امروز به بطالت به پایان برسد و فرصتی را برای بودن در کنار دوستان و اعضای منزل اختصاص دهید و تا می‌توانید خوش بگذارنید. برای انجام کاری قصد سرمایه‌گذاری دارید، امروز زمان مناسبی برای سرمایه‌گذاری است، اما به خاطر داشته باشید که از این سرمایه‌گذاری در کوتاه مدت سودی به جیب نخواهید زد، اما اگر صبر پیشه کنید و زحمت‌ بیشتری برای این سرمایه‌گذاری بکشید، در درازمدت سود چشمگیری روانه حساب‌‌های بانکی‌تان خواهد شد. اهل حضور در جمع نیستید و تنهایی را ترجیح می‌دهید، اما این رویکرد زمینه گوشه‌گیری و منزوی‌شدن شما را به دنبال دارد. در نتیجه امروز به خودتان قول بدهید که حضور بیشتری در جمع پیدا کنید و دامنه رفتارهای اجتماعی‌تان را گسترش دهید. امروز قرار است برای انجام کاری بیرون بروید و در بیرون از منزل چشم‌تان به جمال محبوبی خوش‌ قدوبالا روشن می‌شود و در اولین نگاه دل می‌بازید. این عشق را جدی بگیرید و مطمئن باشید که با عشقی ماندگار و آتشین طرف هستید. فاصله میان کار و تفریح را نگه نمی‌دارید و در هر کاری زیاده‌روی می‌کنید، این رویکرد باعث شده تا از تفریحات به اندازه کافی لذت نبرید و در کار نیز پیشرفت چندانی نداشته باشید. امروز زمان مناسبی است که به فکر حفظ تعادل در میان کار و تفریح باشید و با برنامه‌ریزی و زمان‌بندی دقیق، شرایط راحت‌تری را در زندگی تجربه کنید. انسان اجتماعی هستید و علاقه ‌زیادی به حضور درمیان جمع دارید، اما امروز اصلا حوصله کسی را ندارید و می‌‌خواهید تنها باشید، بخت با شما یار است چرا که فرصتی دست می‌دهد تا با خودتان خلوت کنید و از تنهایی لذت ببرید.

فال روزانه ۱۴/ ۱۲/ ۱۳۹۸

از حضور در جمع هراس دارید و تنهایی را ترجیح می‌دهید، این روحیه اشکالی ندارد به شرط اینکه اجازه ندهید تنهایی شما را به انزوا بکشد و از موفقیت‌های زندگی دور بمانید. در نتیجه با اعتمادبه‌نفس بیشتری در جمع حضور پیدا کنید و از رفقا و دوستان‌تان عقب نمانید. امروز مشکلات مالی میان شما و عشق‌زندگی‌تان دلخوری ایجاد خواهد کرد، اصلا درست نیست که به این دلخوری دامن بزنید و در اولین فرصت به عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که ارزش ایشان برای شما بیشتر از هر چیزی در دنیا است. خبر بسیار خوشایندی به دست شما می‌رسد و این خبر زمینه شادی و خوشی شما و دیگر افراد منزل را فراهم می‌کند. امروز با فرد سرشناس و مهمی ملاقات خواهید کرد، این ملاقات را به فال نیک بگیرید و صحبت‌هایی که این فرد با شما درمیان می‌گذارد را آویزه گوش کنید. فردی که خاطرش برای شما عزیز است قولی به شما داده، اما امروز مشخص می‌شود که توان وفای به عهد را ندارد و قادر به انجام این قول نیست. به این فرد سخت‌ نگیرید و بد قولی که در حق شما روا داشته را به روی ایشان نیاورید. امروز در بیرون از منزل ممکن است مشاجره‌ای میان شما و فردی در بگیرد، در نتیجه برای این‌که این مشاجره روز شما را خراب نکند، اجازه ندهید بحث‌و‌جدل شما با این فرد ادامه پیدا کند و به هر قیمتی که شده این مشاجره را ختم به خیر کنید. احساس می‌کنید از همیشه بیشتر عاشق همسر یا عشق‌زندگی‌تان هستید و دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید، این احساس را با عشق‌زندگی‌تان در میان بگذارید و امروز را به خاطره‌ای عاشقانه و ماندگار تبدیل کنید.

فال روزانه ۱۴/ ۱۲/ ۱۳۹۸

دید مثبتی به زندگی ندارید و به جای اینکه به خوبی‌های زندگی فکر کنید، همیشه بدی‌ها را در نظر می‌گیرید و انسان منفی‌بافی هستید. قبل از اینکه این روحیه زمینه افسردگی و ناراحتی شما را فراهم کند، از امروز به خودتان قول بدهید که منفی‌بافی را کنار بگذارید و با عینک خوش‌بینی به دنیا نگاه کنید. امروز به مشکل مالی بر خواهید خورد و به رغم اینکه نمی‌خواهید برای حل این مشکل از پس‌انداز خود کمک بگیرید، چاره‌ای به غیر از حل این مشکل با اندوخته‌های خود نخواهید داشت. نیازی نیست بیش‌ازحد خودتان را به زحمت بیاندازید و این مشکل مالی را با پولی که قبلا پس‌انداز‌ کرده‌بودید حل کنید و مطمئن باشید در آینده جای خالی این پول، پُر خواهد شد. قصد انجام تغییرات مهمی در زندگی را دارید، اما از این تغییرات می‌هراسید و نگران هستید. جایی برای نگرانی وجود ندارد و تصمیم خود را با همسر یا عشق‌زندگی‌تان درمیان بگذارید و از ایشان درخواست کنید که برای انجام این تغییر شما را یاری دهد. انسان خودساخته‌ای هستید و دستاوردهایی که در زندگی دارید را شخصا به دست آورده‌اید. این روحیه را ادامه دهید و به الگوی از موفقیت و خودساختگی برای دیگران تبدیل شوید. کار بسیار پسندیده‌ای را انجام داده‌اید، اما کسی از این کار شما خبر ندارد، به همین دلیل فردی این کار را به نام خودش تمام خواهد کرد. در چنین شرایطی اجازه ندهید کار پسندیده شما به نام دیگران تمام شود و تواضع و فروتنی را کنار بگذارید و به اطرافیان ثابت کنید که تنها شما از عهده انجام این کار پسندیده بر می‌آیید.

فال روزانه ۱۴/ ۱۲/ ۱۳۹۸

امروز صبح با خستگی و کسالت از رختخواب بلند شده‌اید و حوصله‌ای برای انجام کارهای روزانه ندارید، در چنین شرایطی نیازی نیست بیش‌از‌حد به خودتان سخت بگیرید و امروز را به خودتان مرخصی بدهید و حسابی استراحت کنید. فردی به شما پیشنهاد وسوسه‌برانگیزی برای سرمایه‌گذاری در انجام کاری را مطرح خواهد کرد، این پیشنهاد را جدی نگیرید و مطمئن باشید انجام آن چیزی به غیر از ضرر برای شما به دنبال نخواهد داشت. یکی از اعضای خانواده نیاز به پشتیبانی شما دارد، امروز هر کاری که از دست‌تان بر می‌آيد را برای این فرد انجام دهید و زمینه موفقیت‌های بیشتر وی را فراهم کنید. انسان عاشق‌پیشه‌ای هستید و تاکنون عشق‌های زیادی را تجربه کرده‌اید، ادامه این رویکرد چیزی به غیر از تنهایی برای شما به دنبال نخواهد داشت. در نتیجه از امروز عاشق‌پیشگی را کنار بگذارید و به فکر عشقی ماندگار و همیشگی باشید. قصد انجام کار جدید یا مشارکتی را دارید، اما شرط‌ عقل این است که بی‌گدار به آب نزنید و قبل از هرگونه مشارکتی، جوانب کار را بررسی کنید و جلوی ضرر‌های احتمالی را بگیرید. شبانه‌روز کار می‌کنید و وقتی را برای اعضای خانواده کنار نمی‌گذارید، این وضعیت زمینه ناراحتی اهل‌ منزل را فراهم کرده است، در نتیجه امروز فرصتی را برای بودن در کنار اعضای خانواده کنار بگذارید و لحظه‌های خوشی را به همراه اهل منزل سپری نمایید.

فال روزانه ۱۴/ ۱۲/ ۱۳۹۸

روز خوبی را آغاز کرده‌اید و احساس شادی و نشاط می‌کنید، این احساس را به فال نیک بگیرید و با انگیزه بیشتری به انجام کارهای روزانه مشغول شوید. مدت زیادی است که از کسی پول گرفته‌اید و شرایطی برای پرداخت بدهی خود پیدا نکرده‌اید، امروز سایه همای سعادت بر سر شما می‌افتد و پولی به دست‌تان می‌رسد. با این پول، بدهی‌های خود را صاف کنید و در آینده راه پس‌انداز و صرفه‌جویی را در پیش بگیرید و به‌گونه‌ای زندگی کنید که دیگر قرض بالا نیاورید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان از صمیم‌ قلب به شما عشق می‌ورزد و دوست‌تان دارد، این عشق را بی‌پاسخ نگذارید و امروز عشق‌ بی‌قید و شرط خود را نثار وی کنید. موقعیت‌های سودآور را به خوبی تشخیص می‌دهید و نبض بازار را در اختیار دارید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و سود چشمگیری روانه حساب‌های بانکی‌تان خواهد شد. تنهایی و خلوت را به حضور در میان جمع و مهمانی‌های خانوادگی ترجیح می‌دهید، امروز بخت با شما یار است، چرا که فرصتی برای تنهایی پیدا می‌کنید و شرایطی دست می‌دهد تا حسابی استراحت کنید.

فال روزانه ۱۴/ ۱۲/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج