۹۶۷۸۸۳
۷ نظر
۵۰۰۳
۷ نظر
۵۰۰۳
پ

حیدری: هواداران تراکتور به پیج من حمله کردند!

کاپیتان پیشین پرسپولیس به خبرورزشی گفت: ما پرسپولیسی‌ها به اسم پرسپولیس حساس هستیم. بهتر است این آقایان خودشان را قوی کنند و اگر به پرسپولیس نمی‌رسند حداقل به احترام قهرمان سه سال اخیر ایران بایستند و حرفی نزنند.

خبرورزشی: همان‌طور که در جریان هستید پس از صحبت‌های اخیر احسان حاج‌صفی و طعنه زدن به قهرمانی‌های پرسپولیس، سپهر حیدری پستی در اینتساگرام گذاشت و مطالبی را مطرح کرد (اینجا بخوانید). شنیدیم بعد از این پست هواداران تیم تراکتور تبریز هم در فضای مجازی علیه پیشکسوت باشگاه پرسپولیس مطالبی نوشتند و... بهتر است خودتان تازه‌ترین صحبت‌های ما با سپهر حیدری را بخوانید.

شنیدیم هواداران تراکتور به پیج شخصی شما حمله کرده‌اند.

متأسفانه همین‌طور است. دوستان هوادار تراکتور نوشته‌اند من بازی ملی ندارم و احسان ۱۰۰ بازی ملی دارد. من اتفاقاً ۳ بازی ملی دارم و زمانی که کاپیتان پرسپولیس و در اوج بودم دنده‌هایم شکست و نتوانستم ادامه دهم. اولاً بازوبند کاپیتانی پرسپولیس کمتر از پوشیدن پیراهن تیم ملی نیست. در ثانی احسان حاج‌صفی خیلی برای تیم ملی زحمت کشیده و برای من قابل احترام است، اما کسی با ۱۰۰۰ بازی ملی هم حق بی‌احترامی به پرسپولیس را ندارد.

ظاهراً نوشته بودید احسان حاج‌صفی در کودکی و نوجوانی پرسپولیسی بوده. از کجا می‌دانید؟

من دراصفهان شنیدم حاج‌صفی در بچگی پرسپولیسی بوده. من احسان را دوست دارم، او پسر خوبی است، اما این حرف‌ها در شأن کاپیتان تیم ملی نیست. من می‌دانم تحت فشار بوده و چنین صحبت‌هایی را مطرح کرده است.

شجاع خلیل زاده هم واکنش نشان داد.

بله، شجاع، کمال و آقاضیا عربشاهی و... جواب دادند. به هر حال ما پرسپولیسی هستیم و اجازه نمی‌دهیم کسی پرسپولیس را زیر سؤال ببرد. متأسفانه وقتی مالک یک باشگاه اسم و اصالت پرسپولیس را می‌خواهد زیر سؤال ببرد دیگر از بازیکن آن تیم توقعی نمی‌رود.

منظورتان صحبت‌های زنوزی و پیروزی خواندن اسم پرسپولیس است.

ما پرسپولیسی‌ها به اسم پرسپولیس حساس هستیم. بهتر است این آقایان خودشان را قوی کنند و اگر به پرسپولیس نمی‌رسند حداقل به احترام قهرمان سه سال اخیر ایران بایستند و حرفی نزنند. نمی‌شود که سه سال شانسی و همین جوری قهرمان شد. جلوی تیم‌های پایین‌جدولی می‌بازند یا در رختکن پنهان می‌شوند و جام می‌خواهند!

خیلی عصبانی شدی؟!

نه، حقیقت را می‌گویم. اینکه به جای قوی‌تر شدن به هواداران تیم‌شان دستور می‌دهند به پیج شخصی سپهر حیدری حمله کرده و فحاشی کنند به جایی نخواهند رسید. در اسپانیا هم بارسا و رئال قهرمان می‌شوند. آیا اتلتیکو حرف از مهندسی می‌زند یا با دیگو سیمئونه زحمت می‌کشد که به این دو برسد و قهرمان هم می‌شود.

در پایان حرف خاصی نداری؟

من هوادار پرسپولیس هستم و به تیم قهرمانم افتخار می‌کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      عشقی تو زنده باد پرسپولیس کبیرررر

    • بدون نام

      نمیدونم چرا بعضی بازیکنان بعد از خداحافظی از فوتبال تحت هر شرایطی
      میخواهند با متعصب نشان دادن خود
      تیتر اخبار باشند . حیدری مدت کوتاهی
      در پرسپولیس بازی کرده ولی باید بداند که
      راهش اشتباه است .شما که از علی کریمی و مهدوی کیا ،علی دایی و باقری متعصب تر و محبوب تر نیستی .از آنها یاد بگیر وارد حاشیه نشو ،سعی نکن خودت را دلسوز و تعصبی نشان دهی که مردم فرق سره و ناسره را خوب میدانند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما نظر نده سپهر حیدری هرچی باشه گل قهرمانیمون زده و کاپیتان تیم بوده

      • رسول

        خوش گفتی آفاسپهر.دمت گرم هنوزگل قهرمانی دقیقه 97یادمان نرفته..مگه تعصب چیزبدیه!

      • ح_ ن

        آقای حیدری شمااززبقیه خیلی تندتررفتی، عزیزمن به این جورحرفهاتعصب نمی گویند. مثل اینکه شماکمی کمبوددارید،،این همه کنایه زدن درست نیست،،شماوقتی دراصفهان شهرخودت به سپاهان گل زدی داشتی ارشادی خودکشی میکردی،،من درهمان زمان وقتی حرکت شمارادیدم فکرکردم شایدباکسی مشکل داری که این فرمی شادی میکنی ،،اخه بعضی از بازیکنان رادیدم وقتی گل میزنند بخاطرشهرشون ویامسایل دیگرکمی مدارامیکنند،،شمادرنزدهمشهریهای خودهم نتونستی مقداری به احساسات خودغلبه کنی ،نتیجه:باکمال عذرخواهی ازحضورشما ظرفیتت مقداری کم است،ازحرف زدنت هم مشخصه که زیادی سربقیه فوتبالیستها فخرفروشی می کنی وزیادی منم منم میکنی،،سعی کن دل کسی رابدردنیاوری، من که ازتلویزیون صحبتهای شمارامی شنوم ازنوع حرفهایتان ناراحت میشوم ،،زیادی خودت رامیگیری،،، حاج صفی بازیکن بزرگی هست،،حتماازپرسپولیس واستقلال هم دعوت داشته ولی به این تیمهانیامد،چرا؟؟؟ احترام شمابه چنین بازیکنانی حتماواجب است،،توکه ازکریمی ،مهدوی کیا،زرینچه،،نامجومطلق،محرمی،پیوس،،حاجصفی ،ورمزیارو،،،،،،،،بزرگتروبیشترنیستی،،مواظب حرفهای خودت باش،،دل کسی رانشکن،، تلاش کن با گذشت وبزرگ باشی، به رقیب خود احترام بزار،،مرسی

    • بدون نام

      دمت گرم باغیرت که همیشه مودبانه حرفات رو زدی وحقیقت بوده

    • امیر

      آقای حیدری وقتی ارزش وفرق کاپیتان تیم ملی با یک تیم باشگاهی رو نمی دونی حرف نزن احسان حاج صفی کجا تو کجا خودت هم خوب میدونی برا قهرمانی تیم پیروزی فدراسیون وتیم داوری حرف گوش کن بوده والا جامی که با رشوه و تبانی وداوری وجعل قرار داد بازیکن به دست بیاد دو ریال ارزش ندارد این بودجه وحمایت ها ومربی ها وبازیکن ها روبرا قشقایی هم بگیرن قهرمان میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج