جاباما
۹۶۷۹۵۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

بازی‌های دوستانه تیم ملی در فروردین لغو شد

تیم ملی فوتسال ایران قصد داشت در فیفادی فروردین‌ماه دو بازی دوستانه را برگزار کند، اما با شرایط کنونی عملا امکان این بازی‌ها نیست.

خبرورزشی: پس از تعویق بازی‌های فوتسال قهرمانی آسیا، کادر فنی تیم ملی فوتسال قصد داشت از نیمه دوم نوروز ۹۹ تمرینات تیم ملی را استارت زده و دو بازی دوستانه نیز در فروردین ماه برگزار کند.

پیش از این قرار بود در فیفا دی این ماه آرژانتینی‌ها به ایران سفر کنند، اما قهرمان جهان نامه اخیر ایران را بی پاسخ گذاشت تا کمیته فوتسال به دنبال حریفی تازه برای تیم ملی باشد. در این زمینه با تیم ملی عراق، دو تیم اروپایی و یک تیم آفریقایی مذاکراتی شد و هم‌چنین نامه‌ای نیز به برزیلی‌ها زده شد و ایران در آن خواست تا همراه با برزیل، آرژانتین و روسیه در یک تورنمنت چهارجانبه در برزیل شرکت کند که این نامه هم پاسخ داده نشد.

با این حال با شیوع بیماری کرونا نه تنها امکان برگزاری بازی‌ها در فروردین ماه نیست بلکه تمام اردو‌های تمرینی تیم ملی فوتسال هم لغو شد و عملا دو بازی دوستانه که مدنظر تیم ملی فوتسال در فروردین ماه بود نیز برگزار نخواهد شد و چنان‌چه با تیمی توافقی صورت بگیرد باید برای ماه‌های دیگر باشد تا تیم ملی پیش از بازی‌های فوتسال قهرمانی آسیا بدون حریف تدارکاتی نباشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج