جاباما
۹۶۷۹۶۲
۱۶ نظر
۵۴۶۷
۱۶ نظر
۵۴۶۷
پ

رابطه‌ی جی‌زی و بیانسه در طول زمان؛ عشق، برتر از هرچیز

بیانسه و جی‌زی بدون شک، بزرگ‌ترین زوج سوپراستار در صنعت موسیقی هستند و تمام دنیا شاهد فراز و نشیب‌های رابطه‌شان در طول چندین سال بوده است.

برترین‌ها: بیانسه و جی‌زی بدون شک، بزرگ‌ترین زوج سوپراستار در صنعت موسیقی هستند و تمام دنیا شاهد فراز و نشیب‌های رابطه‌شان در طول چندین سال بوده است.

تمام کار‌هایی که این دو نفر کرده‌اند، همیشه دنیا را مات و مبهوت خودش کرده است؛ از آشنا شدن و همکاریشان گرفته تا پنهان کردن چندین‌ساله‌ی رابطه‌ی عاشقانه‌شان قبل از ازدواج مخفیانه و در نهایت، درمیان گذاشتن سختی‌‌ها و دشواری‌های زندگی مشترکشان با طرفداران خود به‌وسیله‌ی موسیقی قدرتمند خود.

حالا با توجه به آلبوم جدید Everything Is Love (همه‌چیز عشق است) و همچنین تور جدید، به نظر می‌رسد که این زوج در شرایط خوبی هستند و دارند کم‌کم به پدر و مادر بودن برای دخترشان بلو آیوی (Blue Ivy) و دوقلوهایشان رومی (Rumi) و سر (Sir)، عادت می‌کنند.

رابطه‌ی جی‌زی و بیانسه در طول زمان؛ عشق، برتر از هرچیز

جدول زمانی رابطه‌ی این زوج افسانه‌ای، آقا و خانم کارتر:

۲۰۰۱-۱۹۹۹: جی‌زی و بیانسه آشنا می‌شوند

این دو، زمانی که بیانسه هجده‌ساله بود، آشنا شدند، به دوست‌های صمیمی تبدیل شدند و بعد از یک سال، رابطه‌ی عاشقانه‌شان را شروع کردند.

بیانسه یک‌بار به مجله‌ی Seventeen گفت: «هیچ عجله‌ای در کار نبود؛ هیچکس از من انتظار نداشت که خیلی زود ازدواج کنم. من واقعا اعتقاد ندارم که در سی‌سالگی همان چیزی را دوست خواهی داشت که در بیست‌سالگی دوست داری. پس قانون من این بود که قبل از بیست‌‌وپنج‌سالگی هرگز ازدواج نکنم. حس می‌کنم باید قبل از هزچیزی سعی کنی خودت را بشناسی، بفهمی که دنبال چه چیزی هستی، با خودت وقت بگذرانی، به چیزی که هستی افتخار کنی و بعد زندگی‌ات را با شخص دیگری شریک شوی».

جی‌زی هم به مجله‌ی Vanity Fair گفت: «ما فقط داشتیم سعی می‌کردیم مدتی با هم قرار بگذاریم». او اضافه کرد: «خب، همانطور که می‌دانید، اول باید سعی کرد. باید طرف مقابل را شگفت‌زده کرد و او را به رستوران‌های گران‌قیمت برد. البته بیانسه تحت‌‌تاثیر قرار نمی‌گیرد، اما من بی‌شک باید سعی می‌کردم خفن باشم».

۲۰۰۶-۲۰۰۲: بیانسه و جی‌زی با موزیک جدید به رابطه‌شان اشاره می‌کنند

در این مدت، جی‌زی و بیانسه هردو تک‌آهنگ‌هایی را منتشر کردند که به عشق بینشان اشاره می‌کرد. جی‌زی، بانی و کلاید (Bonnie & Clyde) را منتشر کرد که بیانسه در موزیک‌ویدئوی آن حضور داشت و همزمان بیانسه، موزیک‌ویدئوی Crazy In Love را منتشر کرد که جی‌زی در آن نقش ایفا می‌کرد. این زوج، سپس در سال ۲۰۰۴ در مراسم VMAs (Video Music Awards) که از شبکه‌ی MTV پخش می‌شد، روی فرش قرمز حاضر شدند و هردو برنده‌ی جوایزی شدند. با اینکه در طول مراسم خیلی صمیمی به نظر می‌رسیدند، اما هیچکدام از آن‌ها رابطه‌شان را تایید نکردند.

بیانسه یک‌بار درباره‌ی تک‌آهنگ پرطرفدار خود، Crazy In Love (عشق دیوانه‌وار) گفت: «این آهنگ درباره‌ی زمانی است که در حال عاشق شدن هستی و کار‌هایی انجام می‌دهی که با شخصیتت سازگار نیستند، اما اصلا اهمیتی نمی‌دهی، چون دیگر حد و مرزی نمی‌شناسی».

آوریل ۲۰۰۸: پنهانی ازدواج کردند

جی‌زی (به اختصار "جی") و بیانسه (به اختصارا "بی")، بدون مشورت با کسی در یک مراسم پنهانی و خودمانی در پنت-هاوس تجملاتی جی در نیویورک، ازدواج کردند. در آن زمان منبعی به مجله‌ی People گفت: «عروسی خیلی احساسی و معنوی بود، همراه با اشک زیاد». این شخص اضافه کرد که این زوج، مراسم عروسی را «بی نقص برنامه‌ریزی کردند».
جی تایید کرد که او و بی، حتی با گذشت چند ماه از ازدواجشان‌، باز هم نمی‌خواستند درباره‌ی این قضیه صحبت کنند.

او به مجله‌ی Vibe گفت: «من فقط فکر می‌کنم که این قسمتی از زندگی‌ است که نباید با دیگران به اشتراک بگذاری. اگر در این نوع مشغله‌ها به خودت استراحت ندهی، دیوانه خواهی شد. من چیز‌های زیادی از زندگی‌ام را با دنیا به اشتراک گذاشتم، از جمله کودکی‌ام، خانواده‌ام و مرگ برادرزاده‌ام. بالاخره باید چیزی برای خودم داشته باشم. انسان به چیزی نیاز دارد که باعث شود ذهنش به او بگوید: «اوکی، من می‌توانم در آرامش باشم و این ختم ماجراست».

بیانسه هم درباره‌ی مخفی نگه داشتن رابطه‌شان صحبت کرد: «خب فکر می‌کنم که همه‌ی ما انسان هستیم». او به مجله‌ی Seventeen گفت: «مهم نیست اگر روی جلد تمام مجلات، بی‌نقص جلوه می‌کنی و خوش‌تیپ‌ترین، موفق‌ترین و خفن‌ترین آدم هستی؛ درهر‌صورت روزی غمگین می‌شوی و احساساتت آسیب می‌بینند. ممکن است گیج، شکننده، نگران و هراسان شوی. باید شخصی را پیدا کنی که بتوانید با یکدیگر اوقات سخت را پشت سر بگذارید».

۲۰۱۰: شایعات بارداری

شایعات حول‌و‌حوش تصمیم زوج کارتر برای بزرگ‌تر کردن خانواده‌شان، چند سال بعد از ازدواجشان شروع شد. خبرنگاران سعی ‌کردند از برآمدگی شکم بیانسه که حدس می‌زدند ناشی از بارداری باشد، عکس‌هایی بگیرند، اما متاسفانه مدرک تاییدشده‌ای در دسترس نبود.

این خواننده در مستند خود که در سال ۲۰۱۳ از شبکه‌ی HBO پخش شد، اعلام کرد که باردار بوده، اما بچه سقط شده است. «تقریبا دو سال پیش، برای اولین بار باردار شدم» او در مستند گفت: «به صدای قلب بچه گوش دادم. بهترین صدایی بود که تا آن زمان شنیده بودم. (اوایل بارداری) برای چک‌آپ به نیویورک برگشتم و دیگر هیچ ضربان قلبی در کار نبود. یک هفته قبل از اینکه پیش دکتر بروم، همه‌چیز خوب بود، اما ناگهان دیگر ضربان قلبی در کار نبود».

رابطه‌ی جی‌زی و بیانسه در طول زمان؛ عشق، برتر از هرچیز

۲۰۱۱: آرزوی بچه‌دار شدن بی بالاخره برآورده می‌شود

و بالاخره واقعا اتفاق افتاد. بیانسه در مراسم VMAs سال ۲۰۱۱ که از شبکه‌ی MTV پخش می‌شد، در لس‌آنجلس روی استیج رفت و شکم برآمده‌ی خودش را نوازش کرد و هنگام اجرای آهنگ Love On Top (عشق، برتر ار هرچیز) به تماشاچیان گفت: «از شما می‌خواهم از جایتان بلند شوید و عشقی را که دارد درون من رشد می‌کند، حس کنید». جمعیت هم از جای خود بلند شدند و با تشویق‌هایشان، این خبر خوش را تبریک گفتند.

بی همچنین در مستند خود اظهار کرد که «باردار بودن تا مقدار زیادی شبیه عاشق شدن بود». او در اینباره گفت: «احساس رهایی و شادی زیادی می‌کنی، هیچ کلمه‌ای نمی‌تواند رشد یک بچه درونت را توصیف کند، در حالی که تو می‌خواهی با تمام وجود فریاد بزنی و به تمام دنیا دراین‌باره بگویی».

اکتبر ۲۰۱۱: شایعه‌ی احمقانه درباره‌ی بارداری تقلبی

شایعه‌ای ناخوشایند وجود داشت که می‌گفت بیانسه با لقاح مصنوعی باردار شده است. همه‌چیز از زمانی شروع شد که این سوپراستار در تاک‌شویی (Talk Show) استرالیایی حاضر شد و موقع نشستن به نظر رسید که شکمش به سمت داخل تا شد.

بی در مستند Life Is But A Dream (زندگی چیزی جز رویا نیست) به این شایعات اشاره کرد و درباره‌ی این گزارشات گفت: «شایعه‌ی احمقانه... احمقانه‌ترین شایعه‌ای که درباره‌ی خودم شنیده‌ام... اینکه فکر کنند من تا این حد بی‌مصرفم...».

ژانویه‌ی ۲۰۱۲

بی و جی در نیویورک به بچه‌ی نورسیده‌ی خود، بلو آیوی خوش‌آمد می‌گویند و درباره‌ی این موضوع بی‌نهایت خوشحالند.
این پدر و مادر تازه‌کار با عکس‌های بلو آیوی در شبکه‌ی اجتماعی تامبلر (tumblr) پز می‌دهند. زوج کارتر همچنین نوشتند: «ما مشتاقانه شادی‌مان را با شما قسمت می‌کنیم. از شما ممنونیم که در این برهه‌ی زمانی قشنگ از زندگی‌مان، به حریم خصوصی ما احترام گذاشتید».

۲۰۱۳: بی و جی، قسمت کوچکی از زندگی خصوصی‌شان را با طرفداران به اشتراک گذاشتند

مستند Life Is But A Dream بیانسه از کانال HBO پخش شد و این زوج برای اولین بار، بعضی از لحظات خصوصی‌ و ویدئو‌های بچگی‌شان را با دنیا به اشتراک گذاشتند. در مستند، صحنه‌هایی از دوران بارداری بی، سفر این زوج در تعطیلات و سخنرانی بیانسه برای جی در یک جشن تولد، موجود بود.

این مستند تماما از دیدگاه بیانسه سرچشمه می‌گیرد، چون او در طول مستند، به کمبود اعتمادبه‌نفس خود از بعضی جهات اعتراف کرده و از زنانی که در زندگی‌اش هستند، قدردانی می‌کند. او در اینباره گفت: «زن بودن سخت است. زنان فشار زیادی را متحمل می‌شوند، پس همه‌ی ما به مقداری حمایت نیاز داریم. همه‌ی ما درحال پشت سر گذاشتن مشکلات خودمان هستیم، اما تک‌تک ما بدون استثنا از جهات مشترکی احساس ضعف و ناامنی می‌کنیم و از طرفی همه‌‌ی ما توانایی‌های مشترکی داریم. در نتیجه ما زن‌ها همگی به یکدیگر نیاز داریم».

ژانویه‌ی ۲۰۱۴: مست عشق

جی در مراسم گرمی روی صحنه به بیانسه پیوسته و هردو باهم اجرایی پراحساس را از تک‌آهنگ موفق بیانسه یعنی مست عشق (Drunk In Love) به نمایش می‌گذارند.

بیانسه در اینباره گفت: «من می‌خواستم با این ویدئو مفهوم در لحظه زندگی کردن و بخشیدن اشتباهات و سهل‌انگاری‌های گذشته را برسانم. کاش تمام ویدئو‌ها مثل این ویدئو بودند».

می ۲۰۱۴: فاجعه‌ی آسانسور در مراسم Met Gala

و حالا خصومتی خانوادگی که کل دنیا شاهد آن بود. در افتر پارتی (After Party) مراسم مت گالا، جی، بیانسه و خواهرش سولانژ (Solange) در آسانسور مشاجره کردند و دوربین‌ها این دعوای خانوادگی را ضبط کردند. در ویدئویی که از آسانسور لو رفته بود و در اینترنت پخش شده بود، ظاهرا سولانژ به شوهرخواهر خود حمله می‌کند. دلیل این طغیان هیچ‌وقت به صورت رسمی روشن نشد، اما افراد زیادی حدس زدند که دلیل آن، عصبانیت سولانژ درباره‌ی خیانت‌های ثابت‌نشده‌‌ی جی به بیانسه بوده است.

هر سه‌ی آن‌ها در این باره بیانیه‌ای منتشر کردند و گفتند که «مسئله را بین خودشان حل کردند». جی و سولانژ هردو نقش‌ داشتن در این مسئله‌ی خصوصی که حالا عمومی شده بود را پذیرفته‌اند. هردو از یک‌دیگر معذرت‌خواهی کردند و به‌عنوان خانواده‌ای متحد، این موضوع را پشت سر گذاشتند.

تابستان ۲۰۱۴: ازدواجی در خطر؟

رابطه‌ی جی‌زی و بیانسه در طول زمان؛ عشق، برتر از هرچیز

با این‌که موضوع آسانسور حل شد، اما شایعات درباره‌ی وفادار نبودن جی به بی، پابرجا ماندند. دقیقا زمانی که آن‌ها تور باشکوه ۲۱ روزه‌ی On the Run را در میامی شروع کردند، گزارش شد که جی و بی در آستانه‌ی طلاق هستند.

در آن زمان منبعی به مجله‌ی People گفت: «برطبق حرف‌هایی که در صنعت موسیقی به گوش ما می‌رسد، وضعیت این زوج، زیاد پایدار نیست. اگر جدا شوند، کسی غافل‌گیر نخواهد شد».

آوریل ۲۰۱۶: موزیک‌ویدئوی «لیموناد» مقداری وضعیت رابطه‌شان را شفاف کرد

با اینکه شایعات جدایی‌ این زوج با تب‌وتاب پخش می‌شد، آن‌ها وجهه‌شان را حفظ کرده و در کنار هم ماندند. سپس در ۲۰۱۶ بیانسه موزیک‌ویدئوی طولانی ۴۵ دقیقه‌ای‌اش «لیموناد» را -که درواقع درباره‌ی زندگی مشترکش با جی بود- در شبکه‌ی HBO منتشر کرد. قسمت‌هایی از متن آهنگ مثل «صبور باش»، «به خودت آسیب نزن» و «متاسفم»، قطعا نشانه‌هایی از خیانت جی و عصبانیت بی دراین‌باره بودند یا وجود جمله بکی (Becky) با مو‌های قشنگ دقیقا چه کسی است؟ (اشاره به قسمتی از متن آهنگ لیموناد)، اما به‌نظر می‌رسید که آهنگ‌هایی مثل Sand Castles و All Night به بخشش، رهایی و تولدی دوباره به عنوان یک زوج، اشاره داشته باشند.

مادر بیانسه، تینا نولز (Tina Knowles)، درباره‌ی مفهوم پشت آلبوم دخترش صحبت کرد. او در اینباره گفت: «این آلبوم می‌تواند درباره‌ی زندگی مشترک هرکسی باشد. من فکر می‌کنم که همه دیر یا زود، دروغ و خیانت را تجربه می‌کنند و این آلبوم درباره‌ی دردی است که در آن شرایط حس می‌کنیم و همچنین درباره‌ی روند التیام بخشیدن به آن درد و فراموش کردن گذشته است».

فوریه‌ی ۲۰۱۷: بیانسه منتظر دوقلوهاست

این زوج اعلام کردند که قرار است باز هم پدر و مادر شوند، اما این بار دوقلو‌ها در راه بودند!

در یک پست اینستاگرامی، بیانسه، شکم برآمده‌اش را در آغوش گرفته بود و این زوج پایین عکس نوشته بودند: «ما دوست داریم خوشحالی‌مان را با شما قسمت کنیم. خدا به ما نعمتی دوبرابر بخشیده است. ما بسیار شکرگزاریم که دو نفر به خانواده‌ی ما اضافه می‌شوند و از شما برای تمام آرزو‌های ‌خوبتان ممنونیم. -زوج کارتر».

آوریل ۲۰۱۷: آن‌ها نهمین سالگرد ازدواج خود را جشن می‌گیرند

زوج کارتر با یک سری عکس در اینستاگرام و ویدئویی میکس شده‌ و پراحساس، زندگی نه‌ساله‌شان را به اشتراک می‌گذارند. این دو همچنین قبل از به دنیا آمدن دوقلو‌ها برای تعطیلات به Bora Bora می‌روند.

نوشته‌ی زیر یکی از پست‌ها این بود: «به هوا درون شش‌هایم نیازی ندارم اگر نتوانم آهنگ تو را بخوانم. به این انگشت‌ها نیازی ندارم اگر نتوانم ستون فقراتت را لمس کنم».

ژوئن ۲۰۱۷: دوقلو‌ها به دنیا می‌آیند

این دو سوپراستار به دوقلوهایشان، رومی کارتر و سر کارتر، خوش‌آمد گفتند. جی‌زی همچنین آلبوم تکی استودیویی خودش «۴:۴۴» را منتشر کرد. در آهنگی که هم‌اسم عنوان آلبوم بود، این رپر به رابطه‌اش با همسرش اشاره می‌کند و بابت زن-بارگی‌اش معذرت می‌خواهد و می‌گوید که دخترش و دوقلو‌ها دید او را به زندگی تغییر داده‌اند.

بیانسه مدتی بعد اعتراف کرد که در بارداری و زایمانش با مشکلاتی مواجه بوده و درباره‌ی حمایت‌های تمام‌وقت جی در آن دوره صحبت کرد. بیانسه به مجله‌ی Elle توضیح داد و گفت: «به دلیل مسمومیت خون، بدنم ورم کرده بود و بیشتر از یک ماه را روی تخت گذراندم. سلامت من و سلامت بچه‌هایم در خطر بود، پس یک سزارین اورژانسی داشتم. هفته‌های زیادی را در بخش زنان و زایمان گذراندیم. همسر من برایم مثل یک جنگجو و یک سیستم دفاعی قوی بود. افتخار می‌کنم که شاهد قدرت و رشد او به‌عنوان یک مرد‌‌، یک دوست خوب و یک پدر بودم».

آگوست ۲۰۱۷: خانواده‌ی کارتر در لس‌آنجلس اقامت می‌کنند

بعد از تغییر مکان به ساحل غربی در ۲۰۱۵، بیانسه و جی بی‌وقفه دنبال خانه‌ی ایده‌آل‌شان گشتند و دو سال طول کشید تا این خانه را پیدا کنند. این خانه چیزی جز کاخی ۸۸ میلیون دلاری در منطقه‌ی Bel Air لس‌آنجلس نبود. آن‌ها چند ماه بعد تصمیم گرفتند که یک ویلای ساحلی ۲۶ میلیون دلاری را هم در منطقه‌ی Hamptons خریداری کنند تا وقتی به ساحل شرقی می-روند، جایی برای ماندن داشته باشند.

به گفته‌ی مجله‌ی لس‌آنجلس تایمز (L.A. Times)، کاخ Bel Air «شامل شش بناست و تقریبا ۳۰.۰۰۰ متر مربع فضای داخلی دارد. ایوان‌های بزرگ و تراس‌ها، ۱۰.۰۰۰ متر مربع فضای قابل استفاده‌ی خارجی را به این رقم، اضافه می‌کنند. تسهیلات خانه شامل سونا و باشگاه خانگی، اتاق سینما و چهار استخر در فضای خارجی ‌است. نواحی اشتراکی که دیوار‌های شیشه‌ای دارند از هر دو طرف آزادند تا بتوان از چشم‌انداز‌های وسیع لذت برد. در‌های کشویی، شیشه‌ای و پنجره‌ها ضدگلوله‌اند».

نوامبر ۲۰۱۷: جی‌زی اعتراف می‌کند

این رپر با مجله‌ی نیویورک تایمز مصاحبه‌ای جانانه و بی‌رودربایستی انجام می‌دهد و به خیانتش به بیانسه اعتراف می‌کند. او همچنین توضیح می‌دهد که بعد از این اتفاق چطور به ‌زندگی مشترکشان سروسامان دادند.

جی‌زی در اینباره گفت: «راستش بیشتر مردم از این قضیه فرار می‌کنند و آمار طلاق چیزی حدود ۵۰ درصد است، چون اکثر مردم نمی‌توانند با خودشان کنار بیایند. بدترین چیز در دنیا، دیدن آثار رنج روی صورت کسی است که تو باعث آزرده شدنش هستی و بعد از آن باید با خودت کنار بیایی». او همچنین اشاره کرد که گوش دادن به «لیموناد» و «۴:۴۴»، «بسیار ناراحت‌کننده بود»، اما «ما داشتیم از هنرمان به‌عنوان یک دوره‌ی روانشناسی استفاده می‌کردیم».

ژانویه‌ی ۲۰۱۸: بلو، توجه جمعیت را از پدر و مادر معروفش می‌دزدد

رابطه‌ی جی‌زی و بیانسه در طول زمان؛ عشق، برتر از هرچیز

جی و بی به مراسم گرمی در آمفی‌تئاتر Madison Square Garden رفتند و با دخترشان، بلو، در ردیف اول نشستند. این دختر شش‌ساله به ‌شکل بامزه‌ای از پدر و مادرش، بعد از تشویق کردن‌های بیش‌از‌حد، می‌خواهد که آرام باشند و همزمان آب‌میوه‌ی پاکتی می‌نوشد و پفک می‌خورد.

جی‌زی در اینباره به سایت Rap-Ups.com توضیح می‌دهد: «از ریتم آهنگ We Family خیلی خوشم آمده بود. با خودم فکر کردم که می‌توانم جالب‌ترش کنم، پس شروع به نواختن این ریتم روی پیانو کردم و انقدر به این‌ کار ادامه دادم که داشتم به نتیجه می‌رسیدم. بلو رفت و هدفونش را آورد و روی چهارپایه‌ی کوچکش نشست و یک‌دفعه شروع کرد به رپ خواندن و آن‌قدر هماهنگ این کار را انجام داد که با خودم گفتم "خدای من! ". باورنکردنی بود».

ژوئن ۲۰۱۸

جی و بی، تور On the Run II را در کاردیف (Cardiff) انگلستان شروع کردند و با ویدئویی که اول اجرا پخش کردند به این اشاره کردند که دوباره سوگند ازدواج خورده‌اند. یک هفته بعد، زوج سوپراستار کارتر با انتشار آلبوم دونفره‌ی Everything Is Love و آهنگ موفق Apes، تمام طرفداران را مات و مبهوت کردند.

بی در لندن خطاب به جمعیت گفت: «هربار که ما اینجا آمدیم، شما به ما خیلی عشق ورزیدید. ممنونم. چون شما را خیلی دوست داریم، سورپرایز ویژه‌ای برایتان درنظر گرفته‌ایم. ما می‌خواهیم که شما اولین کسانی باشید که به این پروژه‌ی جدید گوش کرده و تجربه‌اش می‌کنید».

منبع: radaronline

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آخه این کرونا چیه به خدا؟؟؟
      نشستم از بی کاری یه همچین مطلبی رو خوندم!

      پاسخ ها

      • یک شهروند

        انصافا من یه بچه مدرسه ای راهنمایی چرا باید اینو بخونم ولی خانومه بانمک و جذاب بود

      • بدون نام

        دوست عزيز البته كتابهاي بسيار خوبي هم به رايگان تو اينترنت هست كه ميشه تو اين فرصت يحتمل تكرارنشدني اونا رو خوند مثل رمانهاي معروف. اتفاقا به بيكاريت به عنوان يه فرصت خوب نگاه كن كه ديگه شايد تو تمام عمرت تكرار نشه.

      • بدون نام

        دقیقا

    • بدون نام

      از دستشویی رفتنشان از اینکه چپ دست هستند یا نه...ننوشتید!!!!
      که جی مثلا؟

    • دکتر علی چلویی از مشهد

      این خارجیها خیلی بهتر از ما عشق رو درک کردن. و به هم احترام میذارن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منتظر خبر طلاقشونم آدمهای بی فرهنگ و بی مقدار

      • بدون نام

        دقیقا همونجایی که اعتراف کرد خیانت کرده و اونجایی که جی زی با خواهرزنش گیس و گیس کشی کردن از شدت احترام بینشون اشک از چشمام جاری بود

    • بدون نام

      بیانسه از سر جی زی زیادی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وقتی دونفر ازدواج کردن من و شما حق نداریم نظر بدیم در موردشون خودش اون و پسندیده به ما چه

      • •••

        هه!

    • بدون نام

      اوه خدای من چه رمانتیک من برم دوغمو بخورم خخخخ

    • بدون نام

      هر دو تاسون چندشن.

    • الهام

      پول که داشته باشی همه چیز برات جفت و جور میشه بابا.عشق کیلو چنده؟

    • بدون نام

      البته من نميدونما ولي مترجم چنين مطلبي چقدر براي وقت و دانش خودش ارزش كمي قائله كه از دانش زبان خارجي و لحظات ارزشمند عمر براي ترجمه چيزي كه كوچكترين اهميتي براي نود و نه درصد مردمي با فرهنگ متفاوت نداره استفاده كرده.

    • بدون نام

      چهار روز دیگه مجددا خیانت وبعد طلاق میگیرن.ذات مردها درست شدنی نیست حیف از بیانسه هر چقدر هم زیبا وهنرمند وپولدار باشی بازم بهت خیانت میکنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج