۹۶۷۹۶۴
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

در خواست جالب باشگاه نساجی به خاطر کرونا

باشگاه نساجی با انتشار بیانیه‌ای از تماشاگران این تیم و هم چنین مردم قائمشهر خواسته اینروز‌ها به خاطر شیوع ویروس کرونا از منزل خارج نشوند.

ورزش سه: در این بیانیه می خوانیم: ضمن سلام خدمت همه هواداران نساجی در سراسر مازندران، می‌خواهیم ساده و بی‌پیرایه حرف بزنیم، به‌دور از تعارفات معمول و کلمات پیچیده، در قالب یک بیانیه و دوستانه کمی گپ بزنیم. بازی‌های فوتبال تعطیل شد اما نگرانی‌ها به قوت خود باقی‌ست، همه دارند درباره‌ ویروسی خطرناک حرف می‌زنند و در اغلب شهرها مردم خود را در خانه قرنطینه کرده‌اند چون می‌دانند "کرونا" با کسی شوخی ندارد.

این روزها به‌نظر می‌رسد در قائمشهر و دیگر شهرهای مازندران برخی از شهروندان چندان ویروس "کرونا" را جدی نگرفته و کماکان به زندگی عادی خود مشغولند. خیلی‌ها هنوز مثل گذشته از منزل بیرون می‌روند، به امور روزمره خود مشغولند و این بسیار نگران‌کننده است. شاید با خود بگویید باشگاه فوتبال نساجی مازندران چه دخلی به هشدار درخصوص "کرونا" دارد؟! اما موضوع، بسیار جدی است، جان شما مردم مازندران و هواداران دوست‌داشتنی نساجی به جان ما، یعنی مالک، مدیران، مربیان، بازیکنان و همه اعضای این تیم بسته است و به قول معروف جان شما جان ماست.

سرمایه نساجی شما هستید و نفس ما به نفس شما بند است و حیات ما به حیات شما... .

با خود گفتیم شاید در این بحران کنونی و بادآورده (!) گپ‌وگفت دوستانه ما کارسازشود برای جدی گرفتن بیشترِ کرونا! می‌دانیم و می‌دانید در خصوص رعایت نکات بهداشتی مسئولان، پزشکان و متخصصان به اندازه کافی هشدار داده‌اند اما این بار هشداری در کار نیست، خواهشی دوستانه و خانوادگی است از شما مردم مازندران، قائم شهر و هواداران نساجی که تمنا داریم حتی‌المقدور از خانه خارج نشوید مگر برای امور خیلی ضروری! ما مجموعه باشگاه و اعضای تیم نساجی از شما عزیزان خواهش می‌کنیم از رفت‌وآمد، تردد غیرضروری در کوچه و خیابان و از مهمانی و دید و بازدید در این روزها پرهیز کنید؛ لطفاً و حتماً!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چیش جالب بود!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج