۹۶۸۰۰۴
۵۰۲۴
۵۰۲۴
پ

پژو ۲۰۸؛ برنده‌ی جایزه‌ی بهترین خودروی سال ۲۰۲۰

پژو ۲۰۸ با اختلاف نسبت به تسلا مدل ۳ جایزه بهترین خودرو سال ۲۰۲۰ را از آن خود کرد. این سوپرمینی فرانسوی طی مراسمی در مرکز همایش‌های پال‌اکسپو برنده این جایزه شد، جایی که قرار بود نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۲۰ برگزار شود، اما برگزاری آن به دلیل شیوع کرونا لغو شد.

مجله دیجی‌کالا - آراد فلاح: پژو ۲۰۸ با اختلاف نسبت به تسلا مدل ۳ جایزه بهترین خودرو سال ۲۰۲۰ را از آن خود کرد. این سوپرمینی فرانسوی طی مراسمی در مرکز همایش‌های پال‌اکسپو برنده این جایزه شد، جایی که قرار بود نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۲۰ برگزار شود، اما برگزاری آن به دلیل شیوع کرونا لغو شد.

پژو ۲۰۸؛ برنده‌ی جایزه‌ی بهترین خودروی سال ۲۰۲۰

چهار خودرو برتر در مراسم امسال یا خودرو‌های کاملا الکتریکی یا نسخه‌های الکتریکی از خودرو‌هایی با پیشرانه‌های دیگر بودند. پژو ۲۰۸ که با موتور‌های احتراق داخلی و پیشرانه‌های الکتریکی عرضه می‌شود، با اختلاف بسیار زیادی برنده این رقابت شد. ۲۰۸ با ۲۸۱ رای در مقابل دو خودرو کاملا الکتریکی یعنی تسلا مدل ۳ با ۲۴۲ و پورشه تایکان با ۲۲۲ رای برنده شد.

رنو کلیو رقیب مستقیم ۲۰۸ هم که با موتور‌های بنزینی و پیشرانه‌های کاملا الکتریکی عرضه می‌شود در جایگاه چهارم این رده‌بندی قرار گرفت. فورد پوما، تویوتا کرولا و بی ام و سری ۱ در جایگاه پنجم تا هفتم قرار گرفتند.

ژان فیلیپ ایمپراتو رئیس پژو گفته این جایزه افتخار بزرگی برای شرکت محسوب می‌شود. او در ادامه گفته: ما عاشق خودرو‌ها هستیم و می‌دانیم داوران جایزه بهترین خودرو سال از متخصصان این حوزه تشکیل می‌شوند، پس به خاطر بردن این جایزه بسیار مفتخریم. این سورپرایز خیلی بزرگی برای ماست.

پژو ۲۰۸؛ برنده‌ی جایزه‌ی بهترین خودروی سال ۲۰۲۰

از پژو ۵۰۴ تا پژو ۲۰۸

طی چند سال گذشته پژو موفقیت‌های زیادی در زمینه بهترین خودرو سال به دست آورده، جایی که در سال ۲۰۱۴ پژو ۳۰۸ و در سال ۲۰۱۷ پژو ۳۰۰۸ برنده این جایزه شدند.

این شرکت فرانسوی تاکنون شش بار برنده این جایزه شده است: پژو ۵۰۴ در سال ۱۹۶۹، پژو ۴۰۵ در سال ۱۹۸۸ و پژو ۳۰۷ در سال ۲۰۰۲ دیگر برندگان این جایزه برای پژو بودند.

برندگان جایزه بهترین خودرو سال توسط سه نشریه معتبر اروپایی انتخاب می‌شوند. هیئت داوران این مراسم شامل ۶۰ داور از ۲۳ کشور مختلف است.

اولین دوره از مراسم بهترین خودرو سال در ۱۹۶۴ برگزار شد که روور ۲۰۰۰ برنده جایزه آن سال شد. سال گذشته هم جگوار I-PACE این جایزه را از آن خود کرد.

پژو ۲۰۸؛ برنده‌ی جایزه‌ی بهترین خودروی سال ۲۰۲۰

منبع: autocar

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج