جاباما
۹۶۸۱۷۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

فال روزانه ۱۵/ ۱۲/ ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۱۵/ ۱۲/ ۱۳۹۸

فال روزانه 98/12/15

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. سالی که با تولدتان آغاز می‌کنید با دیگر سال‌های زندگی‌تان قابل مقایسه نیست و در این سال بیشتر از چیزی که انتظارش را داشته باشید با موقعیت‌های درخشان روبرو هستید. در این سال با مشکلاتی نیز روبرو خواهید شد، اما برای رویارویی با این مشکلات تنها نیستید و دوستان و آشنایان به کمک‌تان می‌آيند. در ماه اسفند که با تولدتان آغاز کرده‌اید به مشکلی برخواهید خورد، این مشکل را پشت‌سر بگذارید و خودتان را برای موفقیت‌های بیشتر آماده کنید. دوستان و آشنایان در ماه‌های اردیبهشت و خرداد سال آینده به کمک شما می‌آیند و در این ماه‌ها زمینه شادی و نشاط شما را فراهم می‌کنند. مهر ماه سال آینده، زمان عاشقی شما است و در این ماه به محبوبی دل می‌بازید، این عشق را دست‌کم نگیرید و قلب‌تان را میزبان عشقی گرم و ماندگار کنید. دی ماه سال آینده زمانی است که زحمت‌های شما در سال تولدتان به بار خواهد نشست. این شرایط را به فال نیک بگیرد و دستاوردهای خود را به چراغ راهی برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر تبدیل نمایید. سالی که با تولدتان شروع کرده‌اید را به گونه‌ای به پایان برسانید تا کارنامه درخشان این سال برای همیشه در ذهن‌تان ماندگار شود.

فال روزانه ۱۵/ ۱۲/ ۱۳۹۸

مواظب سلامت وجود نازنین‌ خود نیستید و این قضیه باعث شده تا احساس خستگی و کسالت داشته باشید. ادامه این رویکرد به غیر از بیماری چیزی برای شما به دنبال ندارد و امروز به خودتان قول بدهید که بیشتر مواظب سلامتی خود باشید و فراموش نکنید که عقل سالم در بدن سالم است. مهمان‌ ناخوانده‌ای به منزل شما می‌آید و پذیرایی از این مهمان وقت شما را خواهد گرفت، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که حضور این مهمان در منزل شما،‌ لحظه‌های شادی را برای شما و دیگر اعضای خانواده به ارمغان می‌آورد. احترام همسر یا عشق‌زندگی‌تان را نگه نمی‌دارید و گفتار پسندیده‌ای با ایشان ندارید، این رویکرد زمینه دلخوری ایشان را فراهم کرده است. در نتیجه اگر نمی‌خواهید رابطه‌تان رو به سردی بگذارد، از امروز تصمیم بگیرید که گفتار محترمانه‌ای با عشق‌زندگی‌تان داشته باشید و همیشه احترام ایشان را نگه دارید. کارهای عقب‌افتاده زیادی دارید و انجام ندادن این کارها شما را حسابی نگران کرده است، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و فرصت فراغتی که دارید را به انجام کارهای عقب‌افتاده اختصاص دهید و از امروز کارها را به گونه‌ای انجام دهید که کاری به فردا موکول نشود.

فال روزانه ۱۵/ ۱۲/ ۱۳۹۸

بیش‌ازحد نگران سلامتی خود هستید و وسواس زیادی در حفظ سلامتی‌تان پیدا کرده‌اید، این وضعیت نه تنها کمکی به شما نمی‌کند بلکه توانایی‌های‌تان را به لحاظ فکری و ذهنی کاهش می‌دهد، در نتیجه امروز زمان مناسبی است که نگرانی‌های بیش‌از‌حد را کنار بگذارید و وسواس زیادی برای سلامتی خود نداشته باشید. امروز با مشکلی روبرو می‌شوید و از آنجایی که انسان منفی‌بافی هستید، این مشکل را بیش‌ا‌ز‌حد بزرگ جلوه می‌دهید. اما این رویکرد به غیر از شکست برای شما چیزی به دنبال ندارد، در نتیجه از امروز تصمیم بگیرید که منفی‌بافی را کنار بگذارید و با رویکردی مثبت به زندگی نگاه کنید و مشکلات را بیش‌از‌حد بزرگ نکنید. پدر یا مادر یا یکی از اهل منزل در بستر بیماری افتاده و مجبور شده‌اید وقت و هزینه گزافی را برای بهبود ایشان خرج کنید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که سلامتی این عزیز، از هر چیز دیگری در دنیا مهم‌تر است. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز نکرده‌اید و مجبور می‌شوید خرج غیرمنتظره‌ای را انجام دهید، از این اتفاق درس بگیرید و در آینده با پس‌انداز و صرفه‌جویی، اندوخته‌ای را برای خرج‌های غیرمنتظره کنار بگذارید. علاقه‌ای بی‌پایان به کسب علم و دانش و مهارت‌های جدید دارید، این علاقه امروز به کمک شما می‌آید و در کنار افزایش مهارت، دوستان جدیدی نیز پیدا خواهید کرد. امروز احساس می‌کنید که بیشتر از همیشه حرف همسر یا عشق‌زندگی‌تان را می‌فهمید و نیاز به صحبت با وی دارید، این فرصت را غنیمت بدانید و دمی در کنار عشق‌زندگی‌تان بنشینید و با ایشان از عشق و محبت بگویید. انسان متخصص و خبره‌ای هستید و مهارت‌های چشمگیری دارید، اما تاکنون فرصتی برای نمایش این مهارت‌ها بدست نیاورده‌اید و این وضعیت زمینه ناراحتی و افسردگی شما را فراهم کرده‌است. اما جایی برای ناراحتی وجود ندارد چرا که امروز فرصتی دست می‌دهد تا توانایی‌های خود را به رخ اطرافیان بکشید و به آنها ثابت نمایید که چند مرده حلاج هستید. امروز یکی از دوستان که دل‌تان حسابی برای او تنگ شده، به دیدارتان می‌آید و دلتنگی‌تان را خاتمه می‌دهد.

فال روزانه ۱۵/ ۱۲/ ۱۳۹۸

مشغله‌های زندگی باعث شده تا از رسیدگی به خودتان غافل شوید و ورزش و تحرک را کنار بگذارید، اما ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و امروز زمان مناسبی است تا اهمیت بیشتری به ورزش و سلامتی بدهید و با تحرک بیشتر، سلامت وجود نازنین‌تان را تضمین کنید. کار مهمی در پیش رو دارید اما این کار به دلیل نبود سرمایه متوقف خواهد شد، در برابر این مشکل کمر خم نکنید و با درمیان گذاشتن این مشکل با دوستان و آشنایان، سرمایه لازم را برای انجام این کار فراهم کنید. یکی از دوستان قدیمی شما که مدت زیادی است از ایشان خبری ندارید، امروز سری به شما می‌زند و خاطره‌های خوش گذشته را در کنار هم زنده خواهید کرد. عشق بی‌پایانی به همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید، امروز این عشق را نثار ایشان کنید و لحظه‌هایی سرشار از محبت و دوستی را تجربه نمایید. به فکر گسترش درآمد خود هستید، اما فراموش کرده‌اید که راه افزایش درآمد از میان تخصص و مهارت‌های جدید می‌گذرد. در نتیجه امروز زمان مناسبی است که فکری برای فراگیری مهارت‌های جدید بردارید و با افزایش تخصص‌های خود، درهای بیشتری به روی موفقیت و پیشرفت باز کنید. امروز از آن روزها است که به خودتان وعده داده‌اید کارها را زودتر از موعد انجام دهید و فرصتی فراغتی برای بودن در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان پیدا کنید، اما کارهای غیرمترقبه زیادی بر سر شما آوار می‌شود و مجبور خواهید شد تا پاسی از شب کار کنید.

فال روزانه ۱۵/ ۱۲/ ۱۳۹۸

روزی شلوغ و پرمشغله را آغاز کرده‌اید و کارهای زیادی روی سرتان آوار شده‌است، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که انرژی لازم را برای انجام این کارها بدست خواهید آورد و به‌رغم کارهای زیادی که برای انجام‌دادن دارید، کار نیمه تمامی به فردا موکول نخواهد شد. اهمیت زیادی به سلامت خود می‌دهید و مواظب جسم و جان خود هستید، این روحیه را ادامه دهید و به خطر داشته باشید که سلامتی سلطنت ناپیدا است. امروز یکی از اعضای خانواده به کمک شما می‌آید و از این کمک، سود خوبی روانه جیب‌تان می‌شود. این شرایط را به خاطر داشته باشید و در اولین فرصتی کمک این فرد را تلافی کنید. مدتی است که دستی به سروروی منزل یا محل‌کار خود نکشیده‌اید و اطراف‌تان حسابی شلوغ و نامنظم است. فراموش نکنید که هرج‌و‌مرج و شلوغی در زندگی، جلوی پیشرفت و موفقیت را خواهد گرفت و در اولین فرصت فکری به حال این وضعیت بردارید و دستی به سروروی منزل یا محل کار خود بکشید. روز خوبی را برای عاشقی آغاز کرده‌اید، اجازه ندهید این روز بدون عشق و محبت به پایان برسد و برنامه‌های عاشقانه‌ای برای عشق‌زندگی‌تان ترتیب دهید و به ایشان ثابت نمایید که از همیشه بیشتر دوستش دارید. عازم سفری غیرمنتظره هستید و در این سفر اصلا به شما خوش نخواهد گذشت، در نتیجه به صلاح شما است که تا جای ممکن است سفر را به آینده موکول کنید.

فال روزانه ۱۵/ ۱۲/ ۱۳۹۸

کار مهمی را باید انجام دهید و موعد این کار سر رسیده‌است، اما کسالت دارید و قادر به پایان این کار مهم نیستید، این وضعیت زمینه نگرانی شما را فراهم کرده، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد، چرا که زودتر از چیزی که فکرش را بکنید سلامت خود را بدست می‌آورید و فرصتی پیدا می‌کنید تا این کار ناتمام را به پایان برسانید. قصد انجام کار جدیدی را دارید و نقشه‌های زیادی برای این کار جدید کشیده‌اید، اما سرمایه لازم را برای این کار ندارید و از انجام آن می‌هراسید. امروز زمان مناسبی است تا نقشه‌های خود را با دوستان و آشنایان مطرح کنید و به کمک آنها، سرمایه لازم برای انجام این کار مهم را فراهم نمایید. یکی از آشنایان شدیدا به کمک شما نیاز دارد، دست این فرد را بگیرید و هرکاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید. مدتی است که چشم‌انتظار خبر خوشی هستید و امروز این خبر فرخنده به دست شما می‌رسد و شرایط را برای خوشحالی و شادی شما فراهم می‌کند. این فرصت را مغتنم بدانید و شادی که از این خبر بدست آورده‌اید را با اعضای خانواده در میان بگذارید و روزی سرشار از خوشی را در کنار اهل منزل تجربه نمایید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز اصلا حوصله ندارد و سر چیزهای کوچک و پیش‌پاافتاده دلخور می‌شود. از این رفتار عشق‌زندگی‌تان ناراحت نشوید و مطمئن باشید که گذر زمان روحیه ایشان را بهتر خواهد کرد. تغییر مهمی را در محل‌کار یا منزل تجربه خواهید کرد، این تغییر دستاوردهای زیادی برای شما به دنبال خواهد داشت، در نتیجه به استقبال تغییرات جدید بروید و همیشه به فکر راه‌های تازه‌ای برای حل مشکلات باشید. دل‌تان حسابی برای رفقای قدیمی تنگ‌شده و مدتی است که خبری از آنها ندارید، امروز فرصتی دست می‌دهد تا سری به دوستان قدیمی بزنید و لحظه‌های خوشی را در کنار آنها سپری نمایید. حریف کارها نیستید و امروز هزارویک‌ کار عقب‌افتاده دارید، به همین دلیل انتظار دارید که اطرافیان برای کمک به شما آستین بالا بزنند، اما اطرافیان بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید درگیر کارهای خودشان هستند و فرصتی برای کمک به شما ندارند، در نتیجه آستین بالا بزنید و کارها را به‌تنهایی انجام دهید و در برابر حجم زیاد کارها خم به ابروی خود نیاورید.

فال روزانه ۱۵/ ۱۲/ ۱۳۹۸

شخصیت جذابی دارید و اطرافیان شما را به عنوان فرد محبوب و مردم‌داری می‌شناسند، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و اطرافیان برای حل مشکلاتی که با آنها دست‌به‌گریبان هستید، دست یاری به سمت شما دراز می‌کنند. روزی عاشقانه انتظار شما را می‌کشد و همسر یا عشق‌زندگی‌تان قصد دارد تا امروز را به عاشقانه‌ترین روز زندگی‌تان تبدیل کند. این عشق و محبت را بی‌پاسخ نگذارید و شما نیز به عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که از هر فرصتی برای عاشقی بهره می‌گیرید. نقشه‌های زیادی برای انجام کار مهمی کشیده‌اید و بر این باور هستید که انجام این کار به لحاظ مالی و حرفه‌ای، شما را از هم‌قطاران‌تان جلو خواهد انداخت. امروز بهترین زمان برای اجرای این نقشه‌ها است. در نتیجه آستین بالا بزنید و با عزمی راسخ به فکر انجام این کار باشید. اطرافیان شما را به‌عنوان فرد مسئولیت‌‌پذیری می‌شناسند که از هر فرصتی برای کمک به دیگران بهره می‌گیرد. به همین دلیل امروز یکی از آشنایان که گرفتار مشکلی است، از شما درخواست کمک می‌کند. دست رد به سینه این فرد نزنید و هر کاری که از دست‌تان برمی‌آید را برای حل مشکل ایشان انجام دهید.

فال روزانه ۱۵/ ۱۲/ ۱۳۹۸

از نبود اعتمادبه‌نفس در زندگی رنج می‌برید و فرصت‌ها را یکی‌ پس از دیگری از دست می‌دهید. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و امروز فکری به حال افزایش اعتماد‌به‌نفس خود بردارید و قدر موقعیت‌های زندگی را بیشتر بدانید. مدتی است که به فکر خرید کالای گران‌قیمتی افتاده‌اید و می‌خواهید با خرید طلا یا کالاهای آنتیک و شیک، تجربه‌ای از خریدی لذت بخش را به خودتان هدیه بدهید. امروز بهترین زمان برای خرید است و مطمئن باشید از کالایی که امروز خریداری می‌‌کنید نه تنها راضی و خوشنود خواهید شد، بلکه به لحاظ مالی نیز این کالا افزایش قیمت پیدا می‌کند و از این خرید سودی به جیب می‌زنید. سفری کوتاه در پیش دارید و در این سفر لحظه‌های شادی را تجربه خواهید کرد. این سفر را مغتنم بدانید و برای مدتی هم که شده از روزمرگی‌های زندگی فاصله بگیرید و به جسم و ذهن‌تان استراحت بدهید. به فکر افتاده‌اید که وضعیت کاری‌تان را بهبود بخشید و کار جدید یا شراکتی را آغاز کنید، اما بهتر است قبل از انجام هرگونه کاری، یک‌بار دیگر شرایط این کار یا شراکت را بررسی نمایید و پس از مشورت با افرادی که نبض بازار را در اختیار دارند، این کار جدید را آغاز نمایید. روحیه‌ای خجالتی دارید و نظرهای‌تان را در میان جمع مطرح نمی‌کنید، این رویکرد نبود اعتمادبه‌نفس را در شما تقویت کرده و باعث شده تا دوستان و اطرافیان آن‌گونه که انتظار دارید روی شما حساب‌باز نکنند. در نتیجه ادامه این رویکرد به صلاح شما نیست و از امروز خجالت را کنار بگذارید و نظرهای خود را با صدایی بلند و رسا در میان جمع مطرح نمایید. اختلاف‌های جزئی با همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید، اجازه ندهید این اختلاف‌های جزئی، زمینه دلخوری‌های بزرگ‌تری را فراهم کند و امروز ریشه اختلاف‌ها را خشک کنید و لحظه‌هایی سرشار از عشق و محبت را در کنار عشق‌زندگی‌تان تجربه نمایید.

فال روزانه ۱۵/ ۱۲/ ۱۳۹۸

به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و پولی که مدت‌ها است به کسی قرض داده‌اید، امروز به شما بازگردانده می‌شود و نگرانی‌های مالی‌تان خاتمه پیدا می‌کند. مدتی است که وقتی برای بودن در کنار اعضای خانواده اختصاص نداده‌اید و اعضای منزل دلتنگ شما هستند، ادامه این وضعیت چیزی به غیر از دلخوری در میان اهل منزل به دنبال نخواهد داشت، در نتیجه در اولین فرصت وقتی را به اعضای خانواده اختصاص دهید و کاری کنید که حسابی به شما و اهل منزل خوش بگذرد. امروز صدای ساز عشق را در گوش خود می‌شنوید و احساس می‌کنید که از همیشه عاشق‌تر شده‌اید. این روز عاشقانه را به تنهایی به پایان نرسانید و دست همسر یا عشق‌زندگی‌تان را بگیرید و خودتان را مهمان عشقی آتشین و بی‌پایان کنید. اعضای خانواده لحظه‌ای دست از حمایت و پشتیبانی شما بر نمی‌دارند، امروز به اهل منزل ثابت کنید که قدر پشتیبانی‌های آنها را می‌دانید و از هر فرصتی برای جبران حمایت‌های اعضای خانواده استفاده خواهید کرد. روز حساسی را در پیش دارید و اگر حواس‌تان نباشد، سرتان به انجام کارهای غیرضروری بند می‌شود و از کارهای مهم عقب می‌مانید، در نتیجه امروز را بیشتر از همیشه جدی بگیرید و روز را بدون هیچ‌گونه اتلاف ‌وقتی به پایان برسانید.

فال روزانه ۱۵/ ۱۲/ ۱۳۹۸

فرصت فراغت مناسبی پیدا می‌کنید تا کمی به خودتان مرخصی بدهید و با استراحت و تفریح، برای روزهای آینده قبراق و سرحال باشید. دوستان نابابی دارید و بیشتر وقت خود را با این افراد سپری می‌کنید، ادامه این رویکرد نه تنها جلوی موفقیت شما را می‌گیرد، بلکه نشست‌و‌برخاست با افراد ناباب، آبرو و احترام شما را در نزد اطرافیان از بین می‌برد. در نتیجه از امروز به خودتان قول بدهید که دور دوستان ناباب را خط بکشید و با افرادی طرح دوستی بریزید که از رفاقت با آنها به خودتان افتخار کنید. انسان سخن‌ور و خوش‌مشربی هستید، اما این توانایی‌ها را دست‌کم گرفته‌اید و بهره چندانی از توانایی‌های خود نمی‌برید. امروز زمان مناسبی است که این رویکرد را تغییر دهید و در آینده به لطف‌ سخن‌وری و اخلاق خوبی که دارید، مشکلات را راحت‌تر از همیشه از سر راه بردارید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان حرف‌های ناگفته‌ای را در سینه دارد و مدت‌های زیادی است که این حرف‌ها را از شما پنهان کرده. قبل از اینکه ادامه این وضعیت تاثیر منفی در رابطه شما بگذارد، پای صحبت عشق‌زندگی‌تان بنشینید و سنگ‌صبور قابل اطمینانی برای حرف‌‌های ناگفته ایشان باشید. فرصت مناسبی پیدا خواهید کرد تا زمانی را در کنار اعضای خانواده سپری کنید و با کمک در کارهای منزل به آنها ثابت نمایید که انسان مسئولیت‌پذیری هستید و از هر فرصتی برای کمک به اهل منزل بهره می‌گیرید. یکی از اطرافیان که رابطه خوبی با شما ندارد، نقشه‌های شومی برای به هم زدن رابطه شما و عشق‌زندگی‌تان کشیده و امروز می‌خواهد این نقشه‌ها را اجرا کند، اجازه ندهید این فرد به نیت شوم خودش برسد و در اولین فرصت وی را شناسایی کنید و به ایشان ثابت نمایید که کسی حق دخالت در زندگی شخصی‌تان را ندارد.

فال روزانه ۱۵/ ۱۲/ ۱۳۹۸

جایی برای عشق و محبت در دل شما وجود ندارد و قلب‌تان سرشار از کینه و نفرت است. این روحیه نه تنها شما را به فرد نامطمئنی درمیان اطرافیان تبدیل کرده، بلکه کینه و نفرت بیش‌از‌حد زمینه ناراحتی و اضطراب شما را فراهم کرده و لحظه‌‌ای از فکر به انتقام‌جویی دست بر نمی‌دارید. امروز زمان مناسبی است که این روحیه را تغییر دهید و به خاطر داشته باشید به جای اینکه کینه شتری از اطرافیان به دل بگیرید، از در بخشش و مهربانی وارد شوید و روزبه‌روز دامنه دوستان‌تان را گسترش دهید. قصد انجام معامله بزرگی را دارید و این معامله امروز زمینه ناراحتی و نگرانی شما را به دنبال داشته و نگران هستید که ضرر هنگفتی متحمل شوید. اما غم به دل خود راه ندهید و با خیال راحت این معامله را انجام دهید و مطمئن باشید که سود چشمگیری را روانه حساب‌‌های بانکی‌تان خواهید کرد. به مهمانی یا جلسه کاری دعوت هستید و در این مراسم افراد سرشناسی حضور دارند، در نتیجه به هر قیمتی که شده در این مراسم حضور پیدا کنید و با آشنایی با افراد سرشناس و مهم، فرصت‌های بیشتری برای موفقیت را تجربه نمایید. روزی عاشقانه را آغاز کرده‌اید و امروز قلب‌تان تند‌تر از همیشه می‌تپد و عاشق‌تر شده‌اید. این احساس را با همسر یا عشق‌زندگی‌تان درمیان بگذارید و روزی سرشار از خاطره‌های عاشقانه را پشت‌سر بگذارید. امروز بخت با شما یار است و اگر دست به خاکستر بزنید، طلا خواهد شد، چنین فرصتی را هرگز از دست ندهید و کارهای دشواری که مدت‌ها است به فکر انجام آنها هستید را به پایان برسانید و روزی سرشار از دستاوردهای مفید و چشمگیر را تجربه کنید. یکی از اطرافیان شدیدا به کمک شما نیاز دارد، این فرد را به حال خود رها نکنید و هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای کمک به ایشان انجام دهید.

فال روزانه ۱۵/ ۱۲/ ۱۳۹۸

میان اعضای خانواده مشاجره‌ای در گرفته و اعصاب تمام اهل منزل به هم ریخته است، در این مشاجره دخالت نکنید و اجازه دهید اعضای خانواده این مشاجره را ختم به خیر کنند. به لحاظ مالی شرایط خوبی را تجربه نمی‌کنید و آه ندارید که با ناله سودا کنید، این وضعیت امروز به پایان می‌رسد و پول چشمگیری به دست‌تان خواهد رسید. این پول را به زخم‌های زندگی‌تان بزنید و قسمتی از آن را برای آینده پس‌انداز کنید. فرصتی پیدا می‌کنید تا به کارهای موردعلاقه‌تان مشغول شوید، این فرصت را به فال نیک بگیرید و با انجام کارهای دلخواه، به آرامش برسید و خودتان را برای روزهای آینده آماده کنید. مدت زیادی است که میان شما و یکی از نزدیکان مشاجره‌ای درگرفته و با ایشان قهر کرده‌اید. امروز زمان مناسبی است که کینه‌توزی را کنار بگذارید و از در صلح و دوستی با این فرد وارد شوید. از شرایط کاری که به آن مشغول هستید، رضایت ندارید و به دنبال کار جدیدی می‌گردید، امروز بهترین فرصت است تا سراغ کار جدیدی را بگیرید و مطمئن باشید فرصت‌‌ مناسبی برای شغل و حرفه‌ای تازه و جدید پیدا خواهید کرد. روحیه‌ای رقابت‌جو دارید و اهل باخت و شکست نیستید، این روحیه را مغتنم بدانید و پیشرفت‌های بیشتری را در زندگی از آن خود کنید. فردی که شناخت زیادی از ایشان ندارید، امروز قصد دارد تا میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌‌تان را خراب کند و رابطه عاشقانه‌ای که دارید را به رابطه‌ای سرشار از قهر و نفرت تبدیل نماید. قبل از اینکه این فرد به نیت شوم خود برسد، ایشان را شناسایی کنید و به وی ثابت نمایید که هیچ کسی توانایی ایجاد جدایی میان شما و عشق‌زندگی‌تان را ندارد.

فال روزانه ۱۵/ ۱۲/ ۱۳۹۸

انسان زحمت‌کشی هستید و لحظه‌ای از تلاش و کوشش دست بر نمی‌دارید، این روحیه زمینه خستگی و کسالت شما را فراهم کرده و امروز بیشتر از همیشه احساس خستگی و کوفتگی می کنید. بهتر است بیش‌از‌حد به خودتان سخت نگیرید و امروز را به استراحت و تفریح بگذرانید تا از این طریق خستگی از تن‌تان بیرون برود و آماده روزهای آینده باشید. احتمال ایجاد مشاجر‌ه‌ای میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد و به احتمال زیاد این مشاجره در مشکلات مالی ریشه دارد. در نتیجه اجازه ندهید این مشاجره بالا بگیرید و در اولین فرصت زمینه آشتی را با عشق‌زندگی‌تان فراهم کنید و به ایشان قول بدهید که از امروز به بعد هرگز اجازه نمی‌دهید مشکلات مالی زمینه ناراحتی و مشاجره شما و ایشان را فراهم کند. روحیه‌ای آرام و متین دارید و زود از کوره در نمی‌روید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و مشکلی که در سر راه‌تان قرار می‌گیرد را با آرامش و متانت حل کنید. حادثه‌ا‌ی بد و ناخوشایندی را در زندگی تجربه کرده‌اید و به‌رغم اینکه مدتی از این حادثه می‌گذرد، اما هنوز هم ناراحت هستید و فکر این حادثه گاه و بیگاه ذهن شما را به خود مشغول می‌کند. ادامه این رویکرد به غیر از افسردگی چیزی برای شما به دنبال ندارد، در نتیجه در اولین فرصت فکری به حال این وضعیت بردارید و به هر قیمتی که شده این حادثه ناخوشایند را فراموش کنید. دستاورد چندانی در زندگی‌ ندارید و به فکر موفقیت‌های بیشتر هستید، در چنین شرایطی بهتر است با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند مشورت نمایید و راه‌و‌چاه موفقیت را از آنها جویا شوید. علاقه زیادی به تنهایی دارید و خلوت را به حضور در میان جمع ترجیح می‌دهید، امروز بخت با شما یار است چرا که فرصت فراغتی دست می‌دهد تا دمی با خودتان خلوت کنید و از تنهایی لذت ببرید. یکی از دوستان یا آشنایان که علاقه‌ زیادی به شما دارد، امروز برنامه خاصی برای شما تدارک دیده و با تقدیم هدیه‌ای قصد دارد تا حسابی شگفت‌زده‌تان کند. قدر این دوست را بدانید و در اولین فرصت محبتش را جبران نمایید.

فال روزانه ۱۵/ ۱۲/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج