جاباما
۹۶۸۱۹۸
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

امیری: از همه تیم‌ها سنگین‌تر تمرین می‌کنیم

شماره ۱۹ پرسپولیس در مورد اینکه در این شرایط چقدر می‌توان پرسپولیس را قهرمان دانست، گفت: در دو سالی که من در پرسپولیس بودم و قهرمان شدیم همیشه بازی‌های سخت داشتیم و هیچ بازی آسانی پیش روی ما نبود.

ایران ورزشی: شماره ۱۹ پرسپولیس در مورد اینکه در این شرایط چقدر می‌توان پرسپولیس را قهرمان دانست، گفت: «در دو سالی که من در پرسپولیس بودم و قهرمان شدیم همیشه بازی‌های سخت داشتیم و هیچ بازی آسانی پیش روی ما نبود. به همین دلیل هیچ گاه حاشیه امنیت نداشتیم. حتی زمانی که مشخص بود که قهرمان شدیم باز هم انتظارات هواداران از ما بالا بود و به همین خاطر با همه توان بازی می‌کردیم تا حداکثر امتیازات را بگیریم. الان هم شرایط به گونه‌ای است که هنوز هیچ چیزی مشخص نیست و نمی‌توانیم از حالا خود را قهرمان بدانیم. البته خوشبختانه با این ۱۰ امتیاز اختلاف، یک آرامش خاطر داریم اما این دلیل نمی‌شود که بازی‌ها را ساده بگیریم و خود را قهرمان بدانیم.»

وحید امیری درباره اینکه شباهت‌هایی بین وضعیت پرسپولیس در لیگ ایران و لیورپول در لیگ انگلیس وجود دارد، افزود: «با توجه به اتفاقاتی که در سراسر دنیا رخ داده هنوز مشخص نیست که بازی‌های لیگ ایران و انگلیس ادامه پیدا کند یا نه. نظر لطف مردم است که این مقایسه‌ها را انجام می‌دهند اما فکر می‌کنم لیورپول اختلاف خیلی فاحشی با تیم‌های پایین‌تر از خود دارد ولی ما پرسپولیس هستیم و آنها لیورپول هستند. ما خودمان را با هیچ تیمی مقایسه نمی‌کنیم و تلاش می‌کنیم پرچمی که بازیکنان پرسپولیس در سال‌های اخیر بالا برده‎اند را باز هم بالا نگه داریم.»

امیری که با اپلیکیشن پرسپولیس مصاحبه کرده درباره اینکه در چند وقت اخیر اتهام‌هایی نظیر مهندسی نتایج لیگ و حمایت‌های پشت پرده از پرسپولیس از سوی برخی از باشگاه‌ها و مسئولان این تیم‌ها مطرح می‌شود، گفت: «بیشتر کسانی که راجع به این مسائل صحبت می‌کنند پیشکسوتان فوتبال کشورمان هستند. آنها خیلی سال است که در فوتبال حضور دارند و شرایط آن را خیلی خوب می‌دانند. خیلی از بازیکنانی که سابقه خوبی هم دارند نیز چنین مسائلی را مطرح می‌کنند اما من به شخصه انتظار ندارم که زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی مربیان و بازیکنان پرسپولیس را اینگونه زیر سؤال ببرند. به جرأت می‌توانم بگویم که زمان آقای برانکو هیچ تیمی مثل پرسپولیس تمرینات پرفشار انجام نمی‌داد.

حالا با حضور کادر فنی جدید هم هیچ تیمی به اندازه ما تمرینات سنگین و پرفشار انجام نمی‌دهد. ما بیشتر از همه تیم‌ها تلاش می‌کنیم و فقط دوست دارم که هیچ‌گاه خودمان را در مقام قضاوت قرار ندهیم و سعی نکنیم که دیگران را قضاوت کنیم چون قضاوت کردن فقط کار خداست. امیدوارم کسانی که این قضاوت را انجام می‌دهند آرامش خاطر داشته باشند و با صراحت این حرف را زده باشند که خیال‌شان پیش وجدان‌شان و خدای بالای سر راحت باشد.»

امیری ادامه داد: «کسانی که قضاوت کرده‌اند مطمئن باشند که حتماً این اتفاق افتاده باشد اما من قاطعانه می‌گویم که هیچ اتفاقی نیفتاده است. من به عنوان یک برادر کوچکتر از آنها خواهش می‌کنم زحمات و تلاش‌های ما را زیر سؤال نبرند. ما خیلی تلاش می‌کنیم و به عشق هواداران پرسپولیس کار می‌کنیم چرا که هر جای ایران و دنیا که می‌رویم پرسپولیس هوادار دارد. ما فقط به عشق آنها تلاش می‌کنیم. همه کسانی که این حرف‌ها را مطرح می‌کنند دوست و برادر ما هستند اما امیدوارم ما را اینطور قضاوت نکنند چون ما تلاش می‌کنیم و تلاش ما را زیر سؤال نبرند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مگه شما تمرینات همه تیم ها رودیدی؟اگه اینطوریه پس چرا اکثربازبها روناپلئونی میبربن؟مثل پارسال که نه بهتربن خط حمله ونه بهتربن خط دفاع روداشتین ولی قهرمان!!شدین...

    • مجتبی شاکر

      پس چرا ت
      و اسیا ازهمه تیمهای ایرانی ماشالله هزار ماشالله بیشتر باعث افتخار تیمهای عربستانی میشید

    • بدون نام

      اگه هوادارای تیم های دیگه هم تمرکزشون روی تمرین و جذب مربی خوب و حمایت از اون باشه مثل ما قهرمان میشن

    • حسین ا

      عزیزم پرسپولیس چندساله بازیکناش کنارهم بازی میکنندوهمیشه هم بدن سازی خوبی داشتن اگه ناپلونی هم ببریم بهترازاینه که به تیم های پایین جدولی ببازیم اخرش قهرمان نشیم وتیم قهرمان روبه مهندسی نتایج محکوم کنیم که اخرنامردیه خدایش

    • بدون نام

      پر هوادارترین تیم ایران پیش بسوی قهرمانی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج