۹۶۸۲۱۷
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

رادو به عدد ۷ رسید

بازی برابر شهرخودرو روز بزرگی برای رادو بود ولی کسی خبر نداشت که او اولین بار است به رکورد ۷ بازی در یک فصل لیگ برتر می‌رسد!

خبرورزشی: لیگ پانزدهم دروازه‌بان‌های پرسپولیس تا دلتان بخواهد برانکو را دق دادند و او در ابتدای لیگ شانزدهم ایمان صادقی و سوشا مکانی را رد کرد و علیرضا بیرانوند و بوژیدار رادوشوویچ را به پرسپولیس آورد. رادو که لیگ شانزدهم بعد از شکستن دست بیرانوند فرصت بازی پیدا کرد خیلی معمولی ظاهر شد ولی اشتباه عجیب و غریبی نداشت تا پایان فصل توانست در ۶ بازی لیگ برتر به میدان برود.

رادو لیگ هفدهم بدشانس بود، چون بیرانوند در تیم ملی و پرسپولیس داشت رکورد‌های کلین‌شیت را جابه‌جا می‌کرد. بیرانوند در آن سال بیشترین کلین‌شیت لیگ قهرمانان آسیا، لیگ برتر و مقدماتی جام جهانی را داشت و به رادو فقط در ۴ بازی لیگ برتر فرصت دروازه‌بانی رسید، اما لیگ هجدهم رادو با امید لژیونر شدن بیرانوند تلاشش را بیشتر کرد و مزدش هم بازی در ۶ تقابل لیگ برتر بود. رادو در هیچ‌یک از بازی‌ها اجازه شکست خوردن را به تیم برانکو نداد ولی همچنان گزینه اول دروازه پرسپولیس بیرانوند بود.

در لیگ نوزدهم اوج نمایش‌های رادو آغاز شد و او در ۷ بازی لیگ برتر و جام‌حذفی زیر نظر کالدرون ۷ کلین‌شیت و آمار صددرصد پیروزی را ثبت کرد. رادو که داشت به دروازه‌بان اصلی تیم تبدیل می‌شد با آمدن یحیی گل‌محمدی دوباره به نیمکت تیم برگشت ولی عدم تمرکز بیرانوند و دریافت ۶ گل در سه بازی متوالی باعث شد رادو به ترکیب اصلی بازگردد و برای هفتمین بار در لیگ نوزدهم سنگربان پرسپولیس باشد.

بازی برابر شهرخودرو روز بزرگی برای رادو بود ولی کسی خبر نداشت که او اولین بار است به رکورد ۷ بازی در یک فصل لیگ برتر می‌رسد آن‌هم در تیمی که بهترین دروازه‌بان سال‌های اخیر آسیا را در اختیار دارد. نمایش خیره‌کننده رادو و آمار صددرصد پیروزی برای او این امکان را به گلر کروات می‌دهد تا در لیگ نوزدهم تعداد بازی‌هایش را افزایش دهد و این پایان رکورد جدید رادو نخواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      رادو عشقه عشق

      پاسخ ها

      • ارغوان

        آفرین

    • بدون نام

      لیاقت شماره ۷ رو داره رادو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج