جاباما
۹۶۸۲۵۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

چالش برانکو حالا سراغ یحیی آمد!

تیم پرسپولیس حالا دوباره یک تعطیلی را تجربه خواهد کرد و سپس تمرینات آغاز خواهند شد؛ در این بین کادرفنی سرخ ها کار سختی را برای ایجاد هماهنگی بین بازیکنان خواهد داشت.

ورزش سه: پس از یک روز تعطیلی، پرسپولیسی ها در ورزشگاه شهید کاظمی تمرین خود را انجام دادند اما حالا با خبر تعویق مسابقات لیگ داخلی در سال ۹۸، دوباره تمرینات تعطیل خواهند شد و این بار مدت زمانی خانه نشینی بازیکنان نیز بیشتر خواهد بود.

این موضوع علاوه بر این که به صورت فردی، آمادگی بازیکنان را تحت تاثیر قرار خواهد داد، برای کادرفنی هم تبعات سنگینی خواهد داشت. کادرفنی پرسپولیس (و دیگر تیم ها) باتوجه به آینده مبهم لیگ باید برنامه ریزی کنند و تلاش داشته باشند تا شرایط تیمشان از نظر فنی و جسمانی، کمتر به خطر بیفتد.

چالش برانکو حالا سراغ یحیی آمد!

این همان مشکلی است که برانکو ایوانکوویچ در سال های اخیر با آن دست و پنجه نرم کرد و البته در سال آخر، بیشتر به آن اشاره داشت. مشکل این بود که وقفه های پرتعداد در لیگ، سبب می‌شد تا تیم ها برای حفظ آمادگی جسمانی، به بدنسازی های متوالی نیاز پیدا کنند و در واقع کادرفنی بیش از این که روی توانایی فنی بازیکنان کار کند، باید روی شرایط بدنی آن ها برنامه ریزی تمرینی را انجام دهد.

اگرچه در دوران برانکو هم مشکلاتی در این باره وجود داشت اما سرمربی کروات حداقل از زمان بازگشت شاگردانش مطلع بود اما حالا گل محمدی به صورت دقیق نمی‌داند که آیا لیگ از ۱۵ فروردین آغاز می‌شود یا نه.

این البته صورت روشن ماجراست. شاید نگاه دقیق تر که باید از طرف کارشناسان انجام شود، نکات منفی دیگری را هم در این باره آشکار کند. از جمله پاسخ به این سوال که وقفه های این چنینی آیا تاثیری در افزایش مصدومیت نیز دارند؟

چالش برانکو حالا سراغ یحیی آمد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج