۹۶۸۳۱۰
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

بازی‌های دوستانه لیگ برتری در روز‌های قرنطینه

با وجود انتشار اطلاعیه شماره ۵ ستاد مقابله با ویروس کرونا در ورزش اما کماکان برخی باشگاه ها روند تمرینات و آماده سازی را ادامه می دهند.

ورزش سه: سازمان لیگ برتر تمام مسابقات فوتبال باشگاهی را به دلیل شیوع تا پایان سال لغو کرد اما برخی تیم ها کماکان تمرینات و بازی های دوستانه شان را ادامه می دهند. امروز ستاد مقابله با ویروس کرونا در ورزش اطلاعیه شماره ۵ این ستاد را منتشر کرد که در این اطلاعیه آمده است :" با توجه به گزارش های ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر ادامه شرایط موجود در خصوص شیوع این بیماری و لزوم اقدامات پیشگیرانه، به استحضار می رساند تمام رویدادهای ورزشی سراسر کشور از جمله لیگ های فوتبال، تمام اماکن ورزشی و تمرینات تیم های باشگاهی تا پایان سال تعطیل خواهد بود."

امروز اما تیم های پارس جنوبی و نساجی یک بازی تدارکاتی برگزار کردند که با توجه اطلاعیه ستاد مقابله با کرونا کمی عجیب به نظر می رسد. هرچند اطلاعیه شماره ۵ ستاد صبح امروز به طور رسمی اعلام شد و احتمالا بازی تیم های نساجی و پارس از قبل هماهنگ شده بوده اما امکان لغو یک بازی دوستانه وجود دارد و کار دشواری است.

با وجود شیوع بیماری کرونا در ایران و رشد خطرناک آن در شهرهای مختلف به نظر می رسد که اطلاعیه هایی از این دست باید از سوی باشگاه های ورزشی بسیار جدی گرفته شود. بازیکنان و اعضای کادر یک تیم فوتبال نیز می توانند به این ویروس مبتلا شده و حتی ناقل این بیماری به دیگران و بخصوص نزدیکانشان باشند.

با توجه به قدرت بالای سرایت این ویروس خطرناک تنها راه مقابله با آن پیشگیری و عدم حضور در اماکن عمومی است. اطلاعیه شماره ۵ ستاد مقابله با کرونا تاکید دارد که تمامی باشگاه ها و امکان ورزشی و تمرینات تیم ها تا پایان سال تعطیل هستند و به نظر می رسد تخطی از این قوانین بتواند عواقبی هم برای تیم ها داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینا فقط توی بازیهای رسمی لیگ برتر کرونا بشون سرایت میکنه واس همین میگفتن لیگ باید تعطیل بشه و مگه ما آدم نیستیم و وووو گویا کرونا توی بازیهای دوستانه بی اثر میشه

      پاسخ ها

      • عنایت

        هدف تیمهای بالای جدولی احیاشدن ورسیدن به پرسپولیس هست که محاله به عشقپولیس برسند

      • بدون نام

        تیم هایی مثل سپاهان و تراکتور و استقلال که با افت شدید رو به رو شده بودند به بهانه کرونا برنامه مهندسی شده ای را راه انداخته و لیگ را تعطیل کردند.

    • علی

      سردر فدراسیون رو باید گل گرفت که نفهمید چرا بعضی از تیم ها درخواست لغو بازی ها رو داده بودن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج