جاباما
۹۶۸۳۶۰
۲ نظر
۵۰۱۲
۲ نظر
۵۰۱۲
پ

خرید عید بدون حضور کرونا!

پارسال همین روزها تمام شهر در تب و تاب خرید بودند و ما داشتیم در بازارچه‌ی عیدانه‌مان تلاش می‌کردیم تا بخشی ازاین خریدها، صرف هزینه دارو، و درمان کودکان و فرشته‌های مناطق محروم شود.

برترین‌ها: پارسال همین روزها تمام شهر در تب و تاب خرید بودند و ما داشتیم در بازارچه‌ی عیدانه‌مان تلاش می‌کردیم تا بخشی ازاین خریدها، صرف هزینه دارو، و درمان کودکان و فرشته‌های مناطق محروم شود.

امسال اما شرایط یکم تغییر کرده و مردم ایران در حال زور آزمایی با یک میهمان ناخوانده شده‌اند؛ کرونا ...

کرونا، نان فروشندگان را آجر می‌کند!

اما کرونا فقط به آلوده کردن انسان‌ها بسنده نمی‌کند و این‌ بار منبع درآمد بعضی اقشار جامعه را نشانه می‌گیرد.

با پیدا شدن سروکله‌ی کرونا ویروس، و خانه نشین شدن اکثر مردم، کاسبی شغل‌هایی که به طور مستقیم با مشتری سر‌ و کار داشتند حسابی کساد می‌شود و مردم از ترس مبتلا شدن به ویروس کرونا کمتر از خانه‌های خود خارج می‌شوند و برای جلوگیری از انتشار ویروس خرید‌های حضوری خود‌ را کنسل می‌کنند.

بازارچه خیریه‌ی نوروزی

هر ساله در ایام پیش از سال نو و در میان عطر و بوی بهار وحس و حال خوب اسفند ماه، بازارچه‌های نوروزی بسیاری در سراسر کشور برگزار می‌شود، و بسیاری از مردم بخش زیادی از مایحتاج خود‌ را در این بازارچه‌ها تأمین می‌کنند.

خرید عید بدون حضور کرونا!

در همین میان افرادی هم هستند که درگیر بیماری وهزینه‌های طاقت‌فرسای درمان می‌باشند و نمی‌توانند در شور و شوق و هیجان دیگران، برای خرید سال نو سهیم باشند. و هم‌چنین هستند زنان خانه‌داری که درآمد خود‌را از طریق مشاغل خانگی کسب می‌کنند.

به این منظور، و برای همدلی با هم‌نوعانمان، و شریک شدن در لبخند فرشته های عزیزمان، خیریه ی کودکان فرشته‌اند هرساله بازارچه‌های خیریه را برپا می‌کند که بزرگ‌ترین و مهم‌ترین آن‌ها، بازارچه‌ی عیدانه می‌باشد. این بازارچه به منظور کمک به کودکان مناطق محروم و کودکان مبتلا به بیماری و نیازمند، برپا می شود و هزینه‌ی به‌دست‌آمده از فروش محصولات، صرف تأمین نیاز‌های این عزیزان می‌شود.

اما امسال با حضور بی موقع این میهمان ناخوانده، همه‌چیز به‌هم می‌ریزد. تیم بازارچه‌ی خیریه کودکان فرشته‌اند هفته‌ها تلاش کرده‌اند تا همه‌چیز بدون کم و کاست اجرا شود، و به یک‌باره در یک هفته انگار همه‌چیز، نیست و نابود می‌شود و ما در این شرایط، نمی‌توانیم روی سلامتی مردم عزیزمان خطر کنیم.

خرید عید بدون حضور کرونا!

ولی آیا می‌توانیم آن‌همه زحمت برای تولید محصولات بازارچه خیریه، توسط دختران بلوچستان و دیگر دوستان هنرمندمان، آن‌همه تلاش تیم بازارچه برای هماهنگ شدن همه چیز، آن‌همه انرژی و زمان و آن‌همه چشمان منتظر به درآمد حاصل از فروش محصولات را نادیده بگیریم و بازارچه‌ی عیدانه‌مان را کنسل کنیم؟

قطعا ما منصرف نمی‌شویم!

ما در طی این سال‌ها نا‌امیدی و دست کشیدن را یاد نگرفته‌ایم، ما یاد گرفته ایم که همیشه و در هر شرایط حامی و پشتیبان فرشته‌هایمان باشیم، ما یاد گرفتیم لبخند فرشته‌ها دنیا را قشنگ‌تر می‌کند و برای ساختن دنیایی زیبا هیچ وقت دست از تلاش کردن برنمی‌داریم چون ما، به وجودشان و عشقشان نیاز داریم.

این‌را خوب می‌دانیم که شما هم در همه‌ی شرایط حامی و پشتیبان ما هستید و فرشته‌هایمان را چشم انتظار نمی‌گذارید.

پس ما تصمیم گرفتیم که امسال هم، مانند هرسال بازارچه‌ی عیدانه‌مان را برگزار کنیم ولی این بار به صورت مجازی!

خرید عید بدون حضور کرونا!

بچه‌های بازارچه دست به کار می‌شوند و با استفاده از دستکش و به کمک الکل و مواد ضدعفونی کننده، محصولات بازارچه رو از شر کرونا ویروس خلاص می‌کنند و با رعایت نکات بهداشتی سفارشات شما‌را بسته بندی می‌کنند. و به دستتان می‌رسانند.

پس دیگر می‌توانید با خیال راحت، خرید عید خود‌را در بازارچه مجازی خیریه کودکان فرشته‌اند انجام دهید و در عین حال در لبخند فرشته‌های مبتلا و نیازمندمان سهیم باشید.

یادتان نرود که بعد از تحویل سفارشتان، حتما نکات بهداشتی را رعایت کنید و نسبت به شست‌و‌شو و ضد عفونی دست‌ها و بسته‌بندی خارجی محصولتان اقدام کنید.

ما؛ خانواده‌ی بزرگ کودکان فرشته‌اند، ۱۴-۱۵و۱۶ اسفند ماه در صفحه‌ی بازارچه مجازی خیریه منتظرتان هستیم.

فردا دیره ! همین حالا روی اینستاگرام ما کلیک کنید سفارش خودتون رو بدید.

لینک اینستاگرام بازارچه خیریه

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • وطن پرست ایرانی

      ممنون از لطف شما اماخودشون وخودمون میشناسیم کی داره ونداره وامسال همه مابجای آجیل و میوه وشیرینی تمام ویابخشی ازاین هزینه هایمان رابه نیازمندان واقعی میدهیم نمبخواهدجای دوربروبم تمام مادرفامیل و همسایه هاخیلیهارامیشناسیم که مستحق دریافت کمکهای ماهستندوبهترولازم است حرمت کمک شوندگان وابرویشان نگه داشته شود

      پاسخ ها

      • بیتا یکتا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج