۹۶۸۳۶۶
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

کمبود ماسک و مواد ضدعفونی در مطب پزشکان

رئیس کل سازمان نظام پزشکی، در نامه ای به وزیر بهداشت، از کمبود اقلام بهداشتی مورد نیاز در مطب ها، گلایه کرد.

خبرگزاری مهر: رئیس کل سازمان نظام پزشکی، در نامه ای به وزیر بهداشت، از کمبود اقلام بهداشتی مورد نیاز در مطب ها، گلایه کرد.

محمدرضا ظفرقندی، عنوان داشته است؛ در حالی که مطب‌های خصوصی متخصصان داخلی، عفونی و ریه و پزشکان عمومی سطح اول شناسایی و ارجاع و مشاوره و درمان افراد مبتلا به مشکلات تنفسی و نیز موارد مبتلا به بیماری کرونا ویروس جدید (کووید ۱۹) هستند، پزشکان شاغل در این مراکز برای تهیه وسایل ساده حفاظتی مثل ماسک و مواد ضدعفونی کننده با مشکلات فراوان روبرو هستند و این مشکلات با وجود پیگیری‌های فراوان مسئولان سازمان نظام پزشکی مرتفع نشده است.

کمبود ماسک و مواد ضدعفونی در مطب پزشکان

در نامه رئیس کل سازمان نظام پزشکی، به سعید نمکی وزیر بهداشت، آمده است: بخش عمده مراجعه بیماران مشکوک به بیماری کووید ۱۹ به همکاران مستقر در مطب‌ها، به خصوص همکاران پزشک عمومی و متخصصین عفونی، ریه و داخلی است. ضرورت حفاظت کادر پزشکی در مطب‌ها و نیز امکان حفاظت خود بیماران در محیط مطب بر جنابعالی پوشیده نیست.

به رغم پیگیری مجدانه جنابعالی و مکاتبه با رئیس جمهور و نیز پیگیری مکرر و مصرانه و هر روز اینجانب و همکاران من در سازمان نظام پزشکی مراکز شهرستان‌ها از مسئولین وزارت بهداشت، و حتی تلاش برای تهیه ملزومات ضروری از قبیل ماسک و مواد آنتی سپتیک و…، از بازار آزاد، نتیجه مطلوب حاصل نشده و مشکلات ارائه خدمت در مطب‌ها باقی است و اینجانب در مقابل مطالبات به حق همکاران عزیز و تلاشگر جامعه پزشکی پاسخ شایسته‌ای ندارم.

در کنار این شرایط بعضی اظهارنظرهای تهدیدی و غیر کارشناسی نیز مزید بر علت شده و نه تنها باعث حل مشکلات نمی‌شود بلکه موجب کاهش انگیزه تلاشگران خدوم جامعه پزشکی می‌گردد.

امید است با دستور اکید جنابعالی، حل مشکلات فوق‌الذکر در زیر مجموعه‌های آن وزارت با کمک سازمان نظام پزشکی مورد توجه جدی و اولویت قرار بگیرد و امکان ادامه خدمت شایسته برای همکاران ارجمند فراهم گردد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کمبودیعنی چه...‌تهی...وجودنداره

    • کفایت

      دولتمردان عزیز . مسئولین محترم . پس کی میخواین بداد مردم برسین . گفتیم پروازهای چین رو تعطیل کنین ، نکردین . گفتیم قم رو قرنطینه کنین نکردین . حالا که تا خرخره آلوده شدیم لااقل اقلام بهداشتی و ضدعفونی به مردم بدین . هر چی هم که کمک های خارجی رسید کسی نفهمید کجا رفت . یه تکون بخودتون بدید . بسه دیگه ۷ سال حقوق نجومی گرفتین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج