۹۶۸۳۷۶
۱ نظر
۵۰۱۲
۱ نظر
۵۰۱۲
پ

درگذشت طلبه جهادی داوطلب تکذیب شد

کمیته ساماندهی نیروهای داوطلب و جهادی ستاد مبارره با کرونای دانشگاه علوم پزشکی قم، در واکنش به شایعه درگذشت نخستین طلبه جهادی کمک کننده به کادر درمانی در یکی از بیمارستان های این استان تاکید کرد: هیچ یک از طلاب جهادی و داوطلب در بیمارستان های قم جان خود را از دست نداده است.

ایرنا: کمیته ساماندهی نیروهای داوطلب و جهادی ستاد مبارره با کرونای دانشگاه علوم پزشکی قم، در واکنش به شایعه درگذشت نخستین طلبه جهادی کمک کننده به کادر درمانی در یکی از بیمارستان های این استان تاکید کرد: هیچ یک از طلاب جهادی و داوطلب در بیمارستان های قم جان خود را از دست نداده است.

خبرنگار ایرنا روز پنجشنبه از دانشگاه علوم پزشکی قم کسب اطلاع کرد که این نهاد در اطلاعیه ای ضمن آرزوی مغفرت و شادی روح طلبه جهادگر، شادروان احمد خسروی افزود: به اطلاع می رساند آن مرحوم در شمار گروه طلاب جهادی حاضر بر بالین بیماران کرونا در بیمارستان های قم نبوده و با زمینه کسالت قبلی به بیمارستان مراجعه و بستری شده بودند.

گفتنی است پس از شروع بحران کرونا و تراکم پذیرش بیمارستان ها، شماری از طلاب جهادگر حوزه علمیه قم به صورت داوطلبانه اموری مانند همراهی بیماران و امور پشتیبانی را به عهده گرفتند.

حجت الاسلام مرحوم احمد خسروی طلبه مجاهد و فرهنگی اهل قم که بر اثر مشکلات تنفسی در بیمارستان علی ابن ابی طالب قم بستری بود، امروز آسمانی شد.وی طلبه‌ای فعال و جهادگر در قم است که در اردوهای جهادی و محرومیت‌زدایی در مناطق محروم سیستان و بلوچستان حضور فعال داشته است.

در شبکه های اجتماعی از درگذشت این طلبه به عنوان فوت اولین طلبه جهادی کمک کننده به کادر درمانی در قم یاد کرده بودند.

به گزارش ایرنا،‌ قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم روز دوشبه درگفت و گویی با بیان اینکه در حال حاضر ۸۳۰ نفر مبتلا یا مشکوک به کرونا در قم بستری هستند، گفت: در استان ۲۵۶ مورد مثبت قطعی ابتلا به کرونا در استان شناسایی و از هزار و چهار مورد نیز نمونه‌برداری شده است.

علی اِبرازه با اشاره به این‌که تاکنون حدود ۳۰ تن از شهروندان قم براثر ابتلا به این بیماری جان باخته اند، افزود: در حال حاضر بیمارستان‌های کامکار، فرقانی، علی ابن ابیطالب(ع)، امام رضا(ع) و شهید بهشتی به بیماران مبتلا یا مشکوک به کرونا اختصاص دارد.

وی خاطرنشان کرد: به طور متوسط در روزهای اخیر روزانه ۲۰۰ مورد جدید مبتلا یا مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری و حدود ۲۰۰ تن بهبود یافته هم ترخیص می‌شوند.

بیماری کرونا از نظر ابتلا و میزان و شدت تلفات، خطرناک‌تر از آنفولانزا نیست؛ بنابراین جایی برای ترس و وحشت مردم نیست و شهروندان تنها باید مراقبت‌های پزشکی و بهداشتی را جدی بگیرند؛ استفاده از ماسک، پرهیز از روبوسی و دست دادن و سایر مواردی که در این خصوص توصیه‌شده، بیش‌ازپیش مورد تاکید کارشناسان است.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند./

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدایا انقدر بد کردن که از روحانیون پاک مردم دوست کشورم دور ماندیم خدا رحمتش کنه طلبه مجاهد راو بهان روحانی افتخار می کنم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج