۹۶۸۳۹۶
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

دردسر اضافه وزن برای یک خانواده آمریکایی

بی‌بی‌سی عربی گزارش داد، ۲ خواهر به نام‌های «راتیل» و «تری» با وجود اینکه بلیت کلاس بیزینس را خریداری کرده بودند، اما به دلیل اضافه‌وزن به آنها اجازه سوار شدن داده نشد.

بی‌بی‌سی عربی گزارش داد، ۲ خواهر به نام‌های «راتیل» و «تری» با وجود اینکه بلیت کلاس بیزینس را خریداری کرده بودند، اما به دلیل اضافه‌وزن به آنها اجازه سوار شدن داده نشد.

این ۲ که به همراه مادرشان قصد داشتند در قسمت درجه‌یک هواپیما از ۱۱ ساعت سفر خود از تایلند به اوکلند آمریکا لذت ببرند، با مخالفت مسئولان خطوط هوایی تایلند، به دلیل چاق بودن از سوار شدن به هواپیما بازماندند.

دردسر اضافه وزن برای یک خانواده آمریکایی

خانواده که به قصد مشاوره برای خلاصی از اضافه‌وزن خود به بانکوک پایتخت تایلند رفته بودند هنگام دریافت کارت پرواز با حضور چند کارمند خطوط هوایی تایلند به همراه دستگاه‌های اندازه‌گیری مختلف مواجه شدند.

این کارمندان به خانواده مزبور خبر دادند که چون بزرگ‌تر از سایز معمول هستند، صندلی‌های بخش بیزینس گنجایش آنها را ندارد و بدین ترتیب اجازه پیدا نکردند سوار هواپیما شوند.

هوهانا 59ساله مادر این 2 خواهر گفت: آنها در حالی که بقیه مسافران حاضر در صف دریافت کارت پرواز به ما خیره شده بودند فریاد می‌زدند سایز شما غیرعادی است، و در مقابل مسافران دور کمر و وزن ما را اندازه‌گیری می‌کردند.

این زن که خود متخصص امور اجتماعی است گفت: این حادثه را هرگز فراموش نخواهم کرد و به خودم قول داده‌ام تا زمانی که وزنم را کم نکرده‌ام دیگر سوار هیچ هواپیمایی نشوم.

از سوی دیگر شرکت هوایی تایلند در توضیح این اقدام گفت: هرچند بسیاری از شرکت‌های هوایی کمربندهای اضافی به مسافران چاق خود می‌دهند، اما با توجه به اینکه کمربندهای آنها مجهز به کیسه‌های هوایی است افزایش طول آن بیش از حد استاندارد امکان‌پذیر نیست./اعتمادآنلاین

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید موحد

      عجب بی انصاف بود هواپیمایی تایلند بخاطر کمر بند سفرشون را لغو کردن کمربند موارد یک در میلیون استفاده میشه بقیه بخاطر ایمنی هست هوا پیما اگر هم سقوط کنه همه مردن چه با کمربند چه بدون اون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج