۹۶۸۴۰۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

بارسلونا به دستیار جنجالی؛ با قدرت ادامه بده!

باشگاه بارسلونا از شیوه پوشش رسانه ای اعتراضات دستیار کیکه ستین در جریان ال کلاسیکو ناراضی است ولی به خود او گفته است که با قدرت ادامه دهد.

ورزش سه: باشگاه بارسلونا از شیوه پوشش رسانه ای اعتراضات دستیار کیکه ستین در جریان ال کلاسیکو ناراضی است ولی به خود او گفته است که با قدرت ادامه دهد.

به نقل از مارکا، دو روز پس از ال کلاسیکو بود که شبکه موی استار که حق پخش بازی های لالیگا در اسپانیا را برعهده دارد تصاویر عجیبی از ادر سارابیا دستیار کیکه ستین سرمربی بارسلونا روی نیمکت این تیم منتشر کرد.

سارابیا در اکثر دقایق از عملکرد بازیکنان بارسا ناراضی بود و بعضا روی نیمکت بد و بیراه هم می گفت. او بر خلاف کیکه ستین روی نیمکت بسیار عصبانی بود و حرکات او بازتاب گسترده ای هم در رسانه ها داشت. لب خوانی حرف های او نیز نشان می داد که او به خصوص به گریزمان و دی یونگ اعتراض دارد.

بارسلونا به دستیار جنجالی؛ با قدرت ادامه بده!

باشگاه بارسلونا البته نسبت به این خرکات اعتراضی ندارد و حتی به سارابیا گفته است که با همین جدیت به کار خود ادامه دهد ولی سعی کند روی نیمکت و در مقابل دوربین ها کنترل بیشتری روی حرف ها و حرکاتش داشته باشد.

بارسلونا به دستیار جنجالی؛ با قدرت ادامه بده!

از سوی دیگر بارسلونا و چند باشگاه دیگر لالیگا نسبت به این تصاویر پخش شده معترض شده اند و معتقدند حریم خصوصی کادر فنی و بازیکنان روی نیمکت باید رعایت شود. مووی استار اما در پاسخ گفته است که مبالغ هنگفتی به باشگاه ها پرداخت می شود تا تمام اتفاقات درون زمین و نیز مسائل حاشیه ای به تصویر کشیده شود و از این حیث شبکه هیچ قانونی را زیر پا نگذاشته است.

به نظر می رسد در ادامه شاهد دعوای حقوقی بیشتری در این زمینه باشیم و باشگاه ها خواهان رعایت بیشتر حریم خصوصی نیمکت نشینان شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج