۹۶۸۴۳۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

کنایه زلاتان به مدیر تازه وارد!

میلان از نظر ورزشی و مدیریتی شرایط ارامی را سپری نمی کند. اخیرا ایوان گازیدیس، مدیر اجرایی آرسنال با دستمزد نجومی سالانه چهار میلیون یورو به کادر مدیریتی این باشگاه ملحق شده است. دستمزدی که در سطح بازیکنان فوتبال است و حالا نصیب یکی از مدیران شده است.

فوتبالی: میلان از نظر ورزشی و مدیریتی شرایط ارامی را سپری نمی کند. اخیرا ایوان گازیدیس، مدیر اجرایی آرسنال با دستمزد نجومی سالانه چهار میلیون یورو به کادر مدیریتی این باشگاه ملحق شده است. دستمزدی که در سطح بازیکنان فوتبال است و حالا نصیب یکی از مدیران شده است.

گازیدیس با مالدینی و بوبان، دو اسطوره منچستریونایتد که حالا در سمت های مدیریتی در این باشگاه فعالیت می کنند، به مشکل خورده است. بوبان اخیرا مصاحبه ای با گاتزتا دلوا اسپورت داشته و با کنایه علیه گازیدیس که اهل آفریقای جنوبی است ، گفته است:"تا چند روز پیش فکر می کردم که دو قلب در میلان وجود ندارد."

آخرین اختلاف در میان مدیران میلان در مورد جانشین پیولی بوده است. گازیدیس شخصا با رانگنیک تماس گرفته و مربی آلمانی را گزینه مناسبی برای هدایت روسونری ها می داند آن هم در حالی که با هیچ کدام از مدیران دیگر باشگاه تماسی نگرفته است. این مسئله باعث شده تا بوبان در آستانه استعفا قرار بگیرد و مالدینی هم به ترک روسونری ها در پایان فصل بیاندیشد.

به نظر می رسد که زلاتان ایبراهیموویچ ستاره سوئدی میلان هم خودش را وارد این جنگ کرده باشد. وی اخیرا پیامی در اینستاگرام منتشر کرده است که به نظر می رسد کنایه مستقیم به گازیدیس باشد. وی نوشته است:" یا با عشق کاری را انجام بده یا کلا انجام نده."

از سویی گاتزتا به این نکته اشاره کرده است که اگر رانگنیک استخدام شود، با توجه به این که این مربی به مسائل تیمی بیش از افراد و ستاره ها اهمیت می دهد، ایبرا متضرر خواهد شد چرا که ممکن است نقش مهاجم سوئدی در تیم کمرنگ شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج