جاباما
۹۶۸۴۷۲
۱۰ نظر
۵۰۰۱
۱۰ نظر
۵۰۰۱
پ

بهترین بازیکن دربی کرواسی با لقب کافو؛

مربی هایدوک، محرمی را به بارسلونا فرستاد!

پس از پیروزی ۲-۰ دیناموزاگرب در حساس ترین بازی لیگ کرواسی که با درخشش صادق محرمی همراه بود، رسانه های کروات و همچنین مربیان دو تیم به تمجید از ستاره ایرانی پرداختند.

ورزش سه: پس از پیروزی ۲-۰ دیناموزاگرب در حساس ترین بازی لیگ کرواسی که با درخشش صادق محرمی همراه بود، رسانه های کروات و همچنین مربیان دو تیم به تمجید از ستاره ایرانی پرداختند.

شب گذشته تیم دیناموزاگرب در یکی از حساس ترین بازی های لیگ کرواسی که به دربی این کشور نیز معروف است، در مقابل هایدوک اسپلیت به میدان رفت. اختلاف ۱۴ امتیازی بین دو تیم سبب شده بود تا هایدوک نیاز مبرمی به پیروزی در این بازی داشته باشد و بازی را هم هجومی آغاز کند اما در نهایت نتیجه ای که رقم خورد، برخلاف چیزی بود که میزبان سفیدپوش و هوادارانش آن را پیش بینی می‌کردند.

مربی هایدوک، محرمی را به بارسلونا فرستاد!

در این بازی صادق محرمی مدافع سابق تیم پرسپولیس هم در ترکیب اصلی حضور داشت و در سمت راست خط دفاعی دینامو بازی می‌کرد. او که این فصل 10 بازی در لیگ کرواسی انجام داده، انگیزه بسیار زیادی داشت تا پس از ملاقات هفته گذشته با دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی، در این بازی بدرخشد چرا که مطمئن بود این مسابقه نیز از سوی اسکوچیچ رصد خواهد شد.

مربی هایدوک، محرمی را به بارسلونا فرستاد!

از طرف دیگر باتوجه به حضور دو مدافع راست دیگر در تیم دیناموزاگرب، صادق برای بقا در ترکیب فرصت ویژه ای را پیدا کرده بود چرا که درخشش در مسابقات دربی و بازی های حساس، چند بازی بعدی را هم برای بازیکنان تیم تضمین می‌کند. بازی با حملات تیم هایدوک آغاز شد اما خط دفاعی دینامو اجازه گلزنی را به آن ها نداد. صادق محرمی نیز در کنار سه مدافع دیگر، عملکرد خوبی داشت و در طول بازی ۴ کنش دفاعی موفق را در محوطه جریمه به ثبت رساند.

مربی هایدوک، محرمی را به بارسلونا فرستاد!

اما عملکرد مطمئن در خط دفاعی، تمام آن چیزی نبود که محرمی ارائه کرد. او همانطور که با پیراهن ملوان و پرسپولیس در لیگ برتر خلیج فارس می‌درخشید، این بار هم با سرعت بالا و تکنیک فوق العاده اش مدافعان هایدوک را آزار داد و به پیروزی 2-0 دیناموزاگرب کمک شایانی کرد. عملکرد او به قدری خوب بود که سایت «24 ساعت کرواسی» با نمره 7.5 وی را به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب کند. این رسانه با ستایش نمایش محرمی نوشت: «این بهترین بازی صادق با پیراهن دیناموزاگرب بود. او در دفاع مطمئن بود و در حمله نیز حضور فعالی داشت. صادق از 4 بازی گذشته در سه بازی فیکس بوده و اعتماد سرمربی را به خود جلب کرده؛ نمایش او مثل دوران اوج کافو است».

مربی هایدوک، محرمی را به بارسلونا فرستاد!

علاوه بر رسانه های مختلف کروات، سرمربی تیم حریف نیز به تمجید از ستاره ایرانی پرداخت و عملکرد او را بسیار درخشان خواند. ایگور تودور سرمربی تیم هایدوک اسپلیت در این باره گفت: نمی‌توانم بگویم عملکرد ما خوب بود چون شکست خوردیم اما این راهی است که باید برویم و سعی کنیم خود را اصلاح کنیم، آن ها (دیناموزاگرب) پتکوویچ را داشتند که می‌تواند در بارسلونا بازی کند، همچنین مدافع راستشان صادق محرمی.

مربی هایدوک، محرمی را به بارسلونا فرستاد!

ایگور تودور سابقه 55 بازی ملی در کرواسی را دارد و همچنین سرمربی تیم هایی چون اودینزه، گالاتاسارای و... بوده است.

این در حالی است که وبسایت ایندکس هم به معرفی صادق محرمی پرداخت و او را بازیکنی متعهد و با انرژی قلمداد کرد که در زمستان اخیر از تیم لوکوموتیو بازگشته و جایگاه خود را در بین بازیکنان اصلی تیم نیناید بیلیسا پیدا کرده است.

مربی هایدوک، محرمی را به بارسلونا فرستاد!

حالا بهترین بازیکن دربی کرواسی که لقب «کافو» را از رسانه ها گرفته و از نظر سرمربی هایدوک، بازیکنی در سطح تیم بارسلوناست، امیدوار است تا بتواند این عملکرد را تا پایان فصل ادامه دهد و جایگاهش را در تیم دینامو تثبیت بخشد و به تیم ملی هم برسد. وی تا سال ۲۰۲۳ با دیناموزاگرب قرارداد دارد. تیم دیناموزاگرب با کسب ۶۲ امتیاز از ۲۵ بازی، با اختلاف ۱۷ امتیاز نسبت به تیم دوم هایدوک اسپلیت در صدر جدول جای گرفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی پرسپولیسی

      آفرین به این پسر نابغه ایرانی میخواد، دست مریزاد

    • m

      انگار داری درباره پتروس فداکار می نویسی لنگی. یه بار وجدان نداشته ات بهت اجازه داد درباره کاوه رضایی یا مجید حسینی مطلب بنویسی؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کیسه چرک حسود

      • رضا امیری

        همه خوب میدونن سازنده ی این برنامه ک باید اسمشو از اخبار ورزشی ب اخبار پرسپولیس تغییر داد ی ادم پرسپولیسیه ک همش درمورده پرسپولس حرف میزنه.جمع کن بابا کاسه کوزتو.چند روز دیگه میکه رئال ب محرمی پیشنهادحضور تو تیمش رو داده

      • بدون نام

        بخدا

      • ،a.k

        کیسه کش درباره تیم دینام زاگرب حرف میزنی نه دوتا تیم الکی و پنبه ای

      • بهداد

        احمق جوون همه لژیونرها ملی هستن برای هیچکس فرقی نباید داشته باشه چون اونجا دیگه نمیگن بازیکن پرسپولیس یا استقلال بهشون میگن بازیکن ایرانی، بعد مدتها صادق درخشیده و نیاز هم بود بهش پرداخته بشه. نظر یک پرسپولیسی واقع بین
        استقلالیای متوهم یکم بفکر تنگ نظری خودتون باشید حیف اکسیژن که شما مصرف میکنید.

    • مهیار شیروانی

      آفرین پسر خوب. (از طرف یه استقلالی)

    • بدون نام

      آفرین دلاور ایرانی

    • بی نام

      سلام
      شما همه هم وطن و ایرانی هستید چند وقت دیگه تیم ملی ایران از زرد آبی و قرمز و سفید و رنگ های دیگه دور هم جمع میشوند با هم یکدل میشوند و برای شادی شما از جون وسلامتی خودشون مایه میزارن خواهش میکنم در اعلام نظر ها تون کمی عفت کلام داشته باشین و از بی احترامی به هم پرهیز کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج