جاباما
۹۶۸۶۱۲
۲ نظر
۵۰۱۳
۲ نظر
۵۰۱۳
پ

کشف ۱۵۰۰ماسک فیلتردار و ۸۳ گالن الکل تقلبی

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت، از کشف هزار و ۵۰۰ عدد ماسک فیلتردار دپو شده و ۸۳ گالن الکل تقلبی در ۲ عملیات مستقل خبر داد.

خبرگزاری مهر: معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت، از کشف هزار و ۵۰۰ عدد ماسک فیلتردار دپو شده و ۸۳ گالن الکل تقلبی در ۲ عملیات مستقل خبر داد.

سرهنگ نادر مرادی اظهار داشت: با دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی در انبار واحد صنفی اش در حوالی خیابان جمهوری مقادیر قابل توجهی انواع ماسک‌های فیلتر دار و ساده جمع آوری کرده است و با قیمتی بین ۳۰ الی ۵۰ هزار تومان به برخی از مشتریان عرضه می‌کند. بررسی موضوع در دستور کار تیمی از مأموران عملیات معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی مالک انبار شناسایی شد، گفت: با انعکاس تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی دستگیری متهم و بررسی از انباری این واحد صنفی در دستور کار مأموران این معاونت قرار گرفت و تیم اعزامی موفق شدند در روز گذشته متهم را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از انبار وی بیش از هزار و۵۰۰ عدد ماسک فیلتردار احتکار شده کشف کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در روز گذشته خبر دیگری مبنی بر فروش ژل و مواد ضدعفونی الکلی تقلبی در یکی از داروخانه‌های شهرک گلستان در غرب تهران به این پلیس اعلام شد، گفت: تحقیقات پلیسی در خصوص صحت و سقم گزارش اعلام و مأموران پس از هماهنگی‌های قضائی در بازرسی از این داروخانه موفق شدند ۸۳ بطری یک لیتری الکل دست ساز تقلبی و بدون نام و نشان کشف و متصدی داروخانه برای ادامه تحقیقات به پلیس امنیت عمومی انتقال داده شد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی پایتخت در پایان، خاطر نشان کرد: با تکمیل تحقیقات مقدماتی و بازجویی از متهمان پرونده‌ها، هر دو متهم به مراجع قضائی تحویل شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این همه کشف میکنید چرا بس هنوز داروخانه ها میگن نداریم

    • محمد

      پس چرا اینها که باجان مر دم بازی می کنند وخون مردم را می مکند اعدام نمی کنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج