جاباما
۹۶۸۶۳۰
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

عمران زاده: شرایط استقلال فاجعه بود

مربی تیم نساجی مازندران گفت: خوشحالم که این فرصت در دوران مربیگری برای من شکل گرفته است. می‌خواهم در کنار آقای فکری چیزهای زیادی یاد بگیرم و بتوانم در این مسیر موفق شوم.

خبرگزاری ایلنا: مربی تیم نساجی مازندران گفت: خوشحالم که این فرصت در دوران مربیگری برای من شکل گرفته است. می‌خواهم در کنار آقای فکری چیزهای زیادی یاد بگیرم و بتوانم در این مسیر موفق شوم.

حنیف عمران زاده مدافع سابق استقلال درباره حضورش روی نیمکت نساجی و مربیگری گفت: خب باید از یک جایی شروع می‌کردم. در دوران بازیگری دوست داشتم یک روز تجربه بازی در نساجی را به دست بیاورم و اکنون خوشحالم که این فرصت در دوران مربیگری برای من شکل گرفته است. می‌خواهم در کنار آقای فکری چیزهای زیادی یاد بگیرم و بتوانم در این مسیر موفق شوم.

وی درباره رویایش برای مربیگری نیز می‌گوید: الان زود است بخواهم رویاهای بزرگ را دنبال کنم. برخلاف دوران بازیگری شما نمی‌توانید برای مربیگری به یکباره به چیزهای بزرگ فکر کنید و همه چیز به موقع شکل خواهد گرفت. الان حداقل سه سال دیگر روی اینکه در کنار آقای فکری پله‌های مربیگری را دنبال کنم فکر می‌کنم وقت زیاد است و می‌توان در مرور زمان به چیزهای بزرگتر هم رسید.

مدافع سابق آبی‌ها و مربی کنوبی نساجی درباره شرایط این تیم نیز می‌گوید: نساجی تیم محبوبی در مازندران است. آخرین بازی در لیگ را با یک برد شیرین خاتمه دادیم. هر چند سرنوشت لیگ در ادامه مشخص نیست اما باید این روند پیروزی‌ها را حفظ کنیم. باید هواداران مثل همیشه در کنار تیم باشند و با حمایت خود انگیزه موفقیت را بیشتر کنند. مطمئنا تلاش خواهیم کرد تا نسبت به گذشته به موفقیت بیشتری برسیم و دل هواداران را شاد کنیم.

عمران زاده درباره شرایط استقلال هم می‌گوید: شرایط استقلال فاجعه بود و فاجعه است. باید به بهترین شکل به آن کمک شود. خوشبختانه فرهاد در تلاش است تا شرایط را بهتر کند. او سال‌ها در استقلال بوده و از تجربه و کیفیت لازم برخوردار است. باید حمایت بیشتری انجام شود. خدا را شکر که بالاخره وقت کردند و به وضعیت مدیریت باشگاه سر و سامان دادند اما واقعا حیف شد که موسوی را از دست دادند و مطمئنا او می‌توانست منشا موفقیت‌های بیشتری برای تیم شود.

وی که همواره یکی از منتقدان وضعیت تصمیم گیری در استقلال محسوب می‌شد درباره اینکه آیا اکنون نیز به این مسیر ادامه خواهد داد یا خیر نیز می‌گوید: الان که مسوولیت دارم و اگر حرفی بزنم امکان دارد محروم شوم. با این حال مطمئنا مثل همیشه دلم با استقلال است و وضعیت این تیم نیز برایم اهمیت دارد. تمرکزم اما بیشتر روی نساجی و جایی که به آن تعهد دارم خواهد بود. امیدوارم استقلال نیز با مدیریت فتح الله زاده و درایت و کار فنی فرهاد مجیدی به هدفی که دارد برسد.

عمران زاده در ادامه با اشاره به انتقاداتش از شرایط تصمیم گیری تیم نیز گفت: ببینید من اگر حرفی می‌زدم برای آن دلیل داشتم. به طور مثال خدا بیامرزد آقای جعفر کاشانی را. چند روز بعد از فوت ایشان وزیر سریعا یک عضو هیات مدیره را جانشین ایشان کردند. یا به طور مثال از فردی مثل انصاریفرد که ورزشی و از بدنه باشگاه است را به عنوان مدیرعامل انتخاب کردند و شما می‌بینید که این تیم به راهش ادامه می‌دهد. اما در استقلال چطور؟ این وضعیت اصلا خوب نیست که تیم چند ماه مدیر نداشته باشد. در مقطع نقل و انتقالات مشخص نباشد باید چه کسی مذاکره کند. یا یک نفر از اعضای هیات مدیره می‌رود و هیچ کس تا ماه‌ها به عنوان جانشین او معرفی نمی‌شود. در خصوص مدیرعاملی و تنش هایی هم که وجود داشت مدیریت مناسبی صورت نگرفت. بعد ما حق نداریم بخواهیم اعتراض کنیم و این را یک نوع جهت گیری و بی تفاوتی بدانیم؟ الان البته بهتر است بیشتر درباره این مسائل حرف نزنم و همانطور که گفتم در نساجی سمت دارم و تمرکزم بیشتر روی این تیم خواهد بود و امیدوارم اما تصمیماتی که گرفته می‌شود در جهت منافع استقلال باشد و بیشتر از این، تیم و خصوصا هواداران آسیب نبینند.

مربی نساجی در پایان درباره شیوع بیماری کرونا و نگرانی‌هایی که در این وضعیت شکل گرفته نیز گفت: اوضاع واقعا نگران کننده است. دلم واقعا برای مردم کشورم می‌سوزد. آنها شایسته رفاه و توجه بیشتری هستند. چرا باید برای تهیه یک ماسک یا مواد ضدعفونی هم نگرانی داشته باشند. چرا هیچ مسوولی صادقانه نباید حرف بزند. وضعیت خیلی بحرانی‌تر از این حرف‌هاست و فقط مردم باید بیشتر از این مراقب خود باشند. برای همه بهترین‌ها را آرزو می‌کنم و البته کمی بیشتر صداقت و همراهی از سوی کسانی که مسوول هستند و باید در این شرایط نگرانی را کاهش دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سلطان

      بدبخت تیمی که به تو دل ببنده

    • بدون نام

      اخه تو چی میفهمی

    • مهرداد .پلنگ

      بچه قول با تعصب دیگه مثل تو نمیاد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج