جاباما
۹۶۸۶۳۱
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

حکم قطعی رونالدینیو امروز صادر می‎‌شود

ستاره فراموش نکردنی دنیای فوتبال به همراه برادرش روز گذشته به پلیس محلی پاراگوئه درخصو استفاده از گذرنامه‌های جعلی پاسخ دادند.

خبرگزاری ایلنا: ستاره فراموش نکردنی دنیای فوتبال به همراه برادرش روز گذشته به پلیس محلی پاراگوئه درخصو استفاده از گذرنامه‌های جعلی پاسخ دادند.

دادستان پاراگوئه رونالدینیو گواچو را به خاطر داشتن گذرنامه جعلی متهم نخواهد کرد، اما بازیکن سابق بارسلونا جرمش را پذیرفت و موافقت کرد که با مجازات جایگزین روبرو شود.

مقامات گفتند که رونالدینیو و برادرش و فردی به نام روبرتو آسیس هر دو روز چهارشنبه با اسناد جعلی وارد پاراگوئه شدند. پس از دستگیر شدن توسط ماموران، آنها روز پنجشنبه برای پاسخ به سوالات پلیس حاضر شدند.

فدریکو دلفینو،‌ دادستان این پرونده به خبرگزاری‌ها گفت: این دو برادر تشخیص دادند که مرتکب جرم شده‌اند اما گفتند که آنها ناخواسته این کار را کرده‌اند. ما به دنبال راه حلی جایگزین هستیم که منجر به یک اتهام رسمی نمی‌شود.

یک قاضی تصمیم خواهد گرفت که توصیه دلفینو را در روز جمعه(امروز) قبول کند یا خیر. اگر این کار را انجام دهد، او به عنوان مجازات جایگزین، احتمالاً جریمه‌ای نقدی که باید به یک یک موسسه خیریه محلی پرداخت شود، حکم می‌کند.

وکیل رونالدینیو، آدولفلو مارین، نمی‌تواند درباره این پرونده صحبت کند. رونالدینیو و برادرش روز چهارشنبه با گذرنامه های برزیلی، فرودگاه گوارولهاوس در سائوپائولو را ترک کردند و به محض سوار شدن به هواپیمای گذرنامه‌های مشابهی از کشور پاراگوئه را دریافت کردند.

این برادران توسط یک فرد ثروتمند به پاراگوئه دعوت شده بودند و روز چهارشنبه برای شرکت در یک همایش کلینیک فوتبال برای کودکان و راه اندازی یک کتابخانه به آنجا سفر کرده بودند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهرداد .پلنگ

      اعجوبه.سیاه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج