جاباما
۹۶۸۶۴۹
۲۵ نظر
۵۰۱۸
۲۵ نظر
۵۰۱۸
پ

ایست! مازندران بسته است؛ سفر وقتی دیگر

تمامی محورهای ورودی مازندران برای پیشگیری از شیوع کرونا ویروس بر روی مسافران بسته شده و نظارت بر ورودی های استان شدت گرفته است.

خبرگزاری مهر: تمامی محورهای ورودی مازندران برای پیشگیری از شیوع کرونا ویروس بر روی مسافران بسته شده و نظارت بر ورودی های استان شدت گرفته است.

انسداد محورهای ورودی مازندران به روی مسافران در روز جمعه وارد فاز جدی و عملیاتی شد و محورهای سوادکوه، کندوان، شرق و غرب استان به روی مسافران بسته شد.

این اقدام از پنجشنبه شب و در راستای مصوبه ستاد مقابله با شیوع کرونا ویروس در استان مازندران با بسته شدن محور ورودی رامسر عملیاتی شده و در روز جمعه به محورهای کندوان، هراز و سوادکوه کشیده شده است.

فرماندار چالوس برای نظارت بر کنترل و انسداد مسیر جاده چالوس به محدوده تونل کندوان رفت، محمدناصر زندی در گفتگو با خبرنگار مهر می‌گوید تونل کندوان مسدود شده و با افزایش تعداد مأموران مستقر در این منطقه به هیچ عنوان اجازه هیچ ترددی داده نخواهد شد.

وی از مسافرانی که قصد بازگشت به کرج و تهران را دارند، توصیه کرد از دیگر محورهای مواصلاتی تردد کنند.

به رغم آنکه جاده چالوس بسته شده است اما حجم زیادی از مسافران از استان البرز به مازندران سفر کرده اند و اکنون قبل از تونل کندوان منتظر دریافت جواز ورود به مازندران هستند.

از صبح امروز، کلیه خودروهای سواری غیر مازندرانی توسط نیروی انتظامی، پلیس راه و برادران بسیجی از ابتدای گدوک مورد کنترل، نظارت و بازرسی بهداشتی قرار گرفته اند

در محور سوادکوه نیز نظارت دقیق و سختگیرانه برای جلوگیری از سفرهای غیرضروری تشدید شده است.

سعید یزدانی، فرماندار سوادکوه در گفتگو با خبرنگار مهر از اعمال نظارت دقیق و سختگیرانه در ورودی این شهرستان خبر داد و افزود: از صبح امروز، کلیه خودروهای سواری غیر مازندرانی توسط نیروی انتظامی، پلیس راه و برادران بسیجی از ابتدای گدوک مورد کنترل، نظارت و بازرسی بهداشتی قرار گرفته اند.

وی بر لزوم همکاری همه در این زمینه تأکید کرد و گفت: در صورت عدم همکاری و مقاومت، این افراد با قوه قهریه پلیس مواجه و برگشت داده خواهند شد، چرا که سلامت مردم مازندران اولویت اول و ترجیحی ما است.

فرماندار سوادکوه با توصیه به ماندن در خانه در ایام تعطیلات و خودداری از سفر غیرضرور به استان مازندران، عمل به این مهم را تأمین‌کننده سلامت جامعه دانست و مسافرت را عامل توزیع ویروس به سایر استان‌ها عنوان کرد

مسدود شدن جاده‌های استان با هدف سلامتی مردم انجام گرفته است

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران نیز اظهار داشت: تصمیم استاندار مازندران و قرارگاه پدافند زیستی استان مبنی بر جلوگیری از تردد خودروهای غیر بومی با توجه به شرایط ویژه استان لحاظ شده است و می‌طلبد که سلامت مسافران و مردم استان مورد احترام قرارگیرد.

عباس مهدوی افزود: مأموران مستقر در مبادی ورودی استان از ورود خودروهای غیربومی جلوگیری خواهند کرد.

وی افزود: میهمان نوازی مازندرانی ها و پذیرایی از میهمانان در مقاطع مختلف سال با افتخار انجام می‌گیرد اما در شرایط کنونی تا ریشه کن شدن کرونا ویروس هرگونه سفر و اقامت در این استان به دستور استاندار مازندران ممنوع است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران از مسافران خواست برای حفظ سلامتی و زندگی آحاد جامعه از سفر پرهیز کنند و به درخواست مأموران انتظامی ورودی جاده‌ای استان احترام بگذارند.

وی افزود: بهترین مکان برای حفظ سلامتی و جلوگیری از شیوع کرونا ماندن در خانه است. مدارس و دانشگاه‌ها با توجه به شرایط ویژه کشور تعطیل شده اند و این به مفهوم سفر کردن نیست.

جلوگیری از ورود خودروهای غیربومی

محسن هاشمی رئیس مرکز مدیریت راه های مازندران نیز به خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به تصمیم استانداری مازندران برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، از ورود خودرووهایی که قصد سفر و اقامت در استان را دارند جلوگیری می‌شود.

وی افزو: در حال حاضر تردد در محورهای استان مسیر جنوب به شمال عادی و روان است.

براساس اعلام علوم پزشکی مازندران تاکنون ۶۰۰ مازندرانی درگیر کرونا ویروس شده اند که ابتلای ۱۲۱ نفر تأیید شده و ۱۵ نفر نیز تاکنون فوت کرده اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • somaye

      چقد احمقن این مردم،اصلا واسه جونشون ارزش قاءل نمیشن،بمونید تو خونه هاتون،اومدین شمالمونو ب گند کشیدین

    • محسن استاد

      واقعا که فهم وشعور هم چیز خیلی خوبیست

      پاسخ ها

      • شکوه

        که ندارند ای مردم نادان بنشینید سر جاتون انسانیت کجا رفته بی فکرها

      • راد

        فکر میکنید اینهایی که دارن میرن شمال چه کسانی هستند ؟ همونهایی هستند که حتما یک ویلای اختصاصی در شمال دارند والا با این وضعیت نمیرن تو سرما توس پارک چادر بزنن اینها همونهایی هستن که همش نق میزنن و به همه چیز اعتراض دارند و میگن دروغه و ترامپ زا قبله امال و ارزوهاشون میدونن حالا امیدوارم به شعور چنین ادمهایی پی بزده باشید

      • بدون نام

        این همه می گویند ولی گوش شنوا ندارند فردا میگویند مأموران دولتی با ما بد رفتاری کردن

      • بدون نام

        بسه دیگه حسادت

      • بدون نام

        چرا چرت میگی اونهایی که ویلا دارند تو شمال رو خوب نشناختی حتما اونها همون آقازاده ها هستن اونهایی که به واسطه رانت تونستن صاحب خونه ویلا وباݝ ماشین میلیاردی بشن

    • بدون نام

      چرا هیچ ارگانی ورودوخروج تهران و قم ،کنترل نمیکنه

    • بدون نام

      آخه شما تهرانیا چه تونه زود تقی به توقی می افته زود بند و بساتتونو جمع می کنید می رید شمال ، انگار شمال ریختن. البته نه همه تهرانیا

    • بدون نام

      معنی بفرما بشین بتمرگ یکیه اونا که نمیفهمن! وبرا خوش گذرونی میخواد بره بگید بتمر.. خونه ت تا ویروس تموم بشه بعد برو

    • فریدون

      بابا از زور پلیس استفاده کنید بخدا خواهش و تمنا و این مسایل فایده نداره والا این کارو نکنید اصلا فایده نداره

    • بدون نام

      از ایرانی بودنم خجالت میکشم

    • بدون نام

      الان اینا هیچ فرقی با کسانی که حرم لیس زدن ندارن

    • بدون نام

      یکی از کارهای خوب همینه

    • ناشناس

      آعرین جاده را ببندید

    • بدون نام

      علاوه بربسته شدن اتوبان قزوین به رشت،جاده قدیم قزوین-رشت،رامسربه چابکسر،حتی اردبیل به آستارا-خلخال به تالش هم بسته شود،چون ازتهران وجاده سرچم وخلخال ،واردگیلان می شونند!

    • بدون نام

      همه شهر ها رو باید ببندند
      انگار نمیفهمید شرایط چیه یه آبی بزنی به صورتتون بهوش بیاین
      داره کل کشور رو میگیره بازم دست رو دست گذاشتن یه ماسک ساده و مواد ضد عفونی کننده گیر نمیاد
      به داد ایران برسیم همگی با هم

    • امير

      بسيار كار درستى انجام داديد،در مورد بقيه مسيرها هم تدبيرى بينديشيد

    • مجتبی

      نمیشد به جای اینکه ورودی ها رو ببندن خروجیها رو ببندن.مثلا پلیس راه کرج یا پلیس راه پردیس از همون جا میبستن نه اینکه بعضی مردم بی شعور تا خود چالوس برن بعد با در بسته مواجه بشن؟

    • بدون نام

      کسی که توی بهران سفر کنه خیلی بی فکر و بی درکه و آدم بشو هم نیست چون درک نداره

    • بدون نام

      واقعا درک و شعور بعضی ها ندارن اقا نروید شمال مگه عقل توکله تونیست خودتان الوده میشن مردم اونجا الوده میشن میدوم خودت الوده نیستی ماشینت شاید الوده باش کفشت شاید الوده باش شاید اصلا ما شمالیها الوده باشیم نخواستیم بیاید شمال من شمالی هستم اونجا خونه دارم ولی نمیرم به مردم شهرم اسیب برسونم شایدخودم الوده بشم یا باشم تومسیر رفتن شاید وسیله ام الوده بشه چون این ویروس هر جا ممکنه باش پس بیاید باهم مهربان باشیم خودمان را جانفر مقابل بزاریم

    • بدون نام

      فقط تیر بزنین جور دیگه نمی فهمن ...

    • بدون نام

      ...شاید وقتی دیگر

    • بدون نام

      چرا این داد وهواررو روز اول نمیزدین چرا نمیگفتین قم را قرنطینه کنید چرا جلوی پروازها رو به چین رو فریاد نمیزدین مردم ترسیدن ودارن فرار میکنن ازتهران چکارکنن کجا برن دیروز تا الان ۱۱۰۰ نفرمبتلا به کرونا شدنه

    • بدون نام

      کابر ۱۴:۴۸ واقعا گل گفتی..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج