جاباما
۹۶۸۷۱۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ذوالفقاری: جان مهم‌تر از جام است

سرپرست تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: همه تلاش می‌کنند تا اتفاق تلخی برای کسی رخ ندهد، اما به نظرم جان مهمتر از جام قهرمانی است.

خبرگزاری فارس: ایوب ذوالفقاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره تعطیلی تمرینات تیم فوتبال تراکتور اظهار داشت: الان تنها ما نیستیم و این شرایط برای همه تیم‌هاست. دعا می‌کنیم حداقل این بیماری تمام شود و تمام مردم با شادی به شغل‌های خود بازگردند، ما هم یکی مثل تمام مردم. فعلاً که همه چیز آه و ناله است.

وی افزود: ما هم از روز پنجشنبه تمرینات‌مان را تعطیل کردیم و ان‌شاءالله از سه‌شنبه دوباره تمرینات را آغاز خواهیم کرد.

«برخی از مربیان و مسئولان تیم‌های لیگ برتری اعتقاد دارند با شرایط موجود لیگ برتر باید به طور کامل تعطیل شود.»، سرپرست تیم فوتبال تراکتور در واکنش به طرح این موضوع گفت: ما هم مثل همه تیم‌های دیگر، هر طور بگویند عمل می‌کنیم، ولی فکر می‌کنم جان مهمتر از جام است. بالاخره همه می‌خواهند اتفاق تلخی رخ ندهد و به همین خاطر هم مسئولان این تصمیمات را گرفته‌اند. این تصمیمات عمومی است و تنها مختص به تیم خاصی نیست.

ذوالفقاری ادامه داد: در این وضعیت همه بلاتکلیف هستند، چون کسی نمی‌داند در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. ورزش شادابی جامعه است و امیدوارم هر چه زودتر حوادث تلخ تمام شود و دوباره مردم به زندگی عادی خود بازگردند. الان لیگ والیبال را جمع کردند چه شد؟ این تصمیمات از بالا گرفته می‌شود و نمی‌شود کاری کرد. الان در توکیو هم به این فکر می‌کنند که المپیک برگزار شود یا نه. این هم برای سلامتی مردم است. بحث شیوع بیماری کرونا برای کل جهان است و مختص ایران نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج