جاباما
۹۶۸۷۵۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

لمپارد: موارد مهم‌تری از کرونا هم وجود دارد!

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی به تمجید از عملکرد فنی و شخصیت کارلو آنچلوتی پرداخت.

ورزش سه: فرانک لمپارد، سرمربی چلسی به تمجید از عملکرد فنی و شخصیت کارلو آنچلوتی پرداخت.

چلسی که در هفته های اخیر نتایج پرفراز و نشیبی گرفته، این هفته و در لندن پذیرای اورتون و کارلو آنچلوتی خواهد بود. شیوع ویروس کرونا باعث به تعویق افتادن بسیاری از مسابقات فوتبال در سراسر جهان شده، اما فرانک لمپارد مدعی شد این بیماری روند آماده سازی تیم او را تغییر نخواهد داد.

دیدار مقابل اورتون: "کارلو آنچلوتی در خانه به خوبی مورد استقبال قرار می گیرد و هواداران برای او احترام زیادی قائل هستند. آنچلوتی یک سرمربی بزرگ به شمار می آید که از نظر شخصیتی در سطح بالایی بوده و از منظر تاکتیکی نیز سرمربی خوبی به شمار می آید. من همیشه با آنچلوتی در تماس بوده ام و دوباره این اتفاق رخ خواهد داد."

شیوع ویروس کرونا: "این اتفاق در روند آمادگی چلسی هیچ تاثیری نخواهد داشت. بدیهی است که این بیماری فضا را تغییر می دهد، اما باید ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد. مواردی وجود دارد که از اهمیت بیشتری برخوردار هستند. ما با یکدیگر دست نداده و با پیروی از دستورات پزشکان هر کار که می توانیم را انجام خواهیم داد."

شرایط بازیکنان مصدوم: "هودسون اودوی دوباره مصدوم شده و امروز دوباره اسکن روی پای او انجام خواهد شد. شرایط برای هودسون دشوار بوده و نباید برای بازگشت زودهنگام او به میادین عجله کرد. ما بدترین لیست را در مورد تعداد بالای مصدومان داشته ایم و باید برای بهبود شرایط کار کنیم. اوضاع متئو کوواچیچ مناسب نیست و شرایط ویلیان را در ادامه ارزیابی خواهیم کرد، او علامت سوال ما برای بازی آخر هفته است."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج